Tinderervaringen

Ik vind dat echt naar als iemand me niet eens de tijd geeft om tinder te sluiten/offline te gaan op whatsapp. Alsof iemand de hele dag met zijn telefoon ik zijn hand op je berichtje zit te wachten. Voel me dan ook gigantisch opgejaagd en bijna verplicht om dan ook maar snel te reageren, terwijl ik daar bij een tinderkerel/date echt niet altijd meteen zin in heb. Tot nu toe waren de mannen die ik trof en die zo waren ook altijd de mannen die dan gaan zitten zeiken dat je te langzaam reageert als je pas na een uur wat terugzegt

6 likes

Oh ja dat zeuren is zeker irritant.
Zelf ben ik wel iemand die snel reageert, m’n telefoon ligt altijd in de buurt, heb web-app op m’n pc op werk en m’n Fitbit trilt ook. Als ik dan expres niet zou reageren voelt het voor mezelf als een spelletje, want ik zie het berichtje toch?

5 likes

Ja ik zit ook de hele dag te forummen en op vriendinnen reageer ik ook snel, maar ik heb gewoon nul zin om heel snel te reageren op iemand waar ik misschien niet eens mee ga afspreken of een date die me toch weer dumpt. Voelt voor mij dan als ergens heel veel tijd en moeite insteken voor niets, dus doe dan liever een beetje rustig aan

2 likes

Ah ja ik snap je. Ik had meer een al bestaande date in m’n hoofd waar het mee klikt en ik al meerdere dates mee heb gehad.

1 like

Snap ik heel goed! In mijn situatie ga ik ervan uit dat we het hebben over een tinder match die je nog niet ontmoet hebt. Ben het ook eens met bovenstaande geposte berichten. Ik zie vaak een berichtje en wil niet meteen antwoorden om verschillende redenen:

• Ik houd uberhaupt niet van appen en als ik snel reageer moet ik meer appen
  • Ik leer iemand liever kennen in persoon dan via app
  • Ik wil geen intens (voor mij is veel appen intens) contact met iemand die ik niet ken want ik kan mezelf snel in iets verliezen
  • Ik heb een vooroordeel op matches die te snel reageren (te makkelijk, desperate of alleen maar op telefoon de hele dag < beide afknappers voor mij) dus doe ik het zelf ook niet
  • Appen kost mij veel energie en de meeste matches zijn dat niet waard

Hebben we afgesproken en ik heb interesse in deze persoon dan kan mijn appcontact omhoog, maar niet dramatisch.

Maar soms moet ik mezelf wel herinneren: app ik niet omdat ik er inderdaad een soort van spelletje van maak of wil ik echt niet appen?

5 likes

ā€œHeb je snapā€

Nee dat is voor kinderen en mannen die hun piemel niet via whatsapp durven laten zien.

21 likes

Love snapchatten met Tindermatches haha. Dat mis ik echt soms!!

Maar heeft ook wel echt nadelen want als ik aangenomen word bij waar ik nu aan het solliciteren ben, word ik collega van iemand waar ik heeeel veel foto’s mee heb uitgewisseld :sob: echt ongemakkelijk.

4 likes

Even ongemakkelijk voor hem toch? Niet te veel bij nadenken… we zijn uiteindelijk allemaal menselijk hĆ©.

3 likes

Waar is die tijd dat je nog gewoon een drankje ging doen? Heb een match die wil gaan skinny dippen. Nou pik je gaat maar lekker zelf met je blote reet in de Waal liggen, mij nie belle

28 likes

Oh dat is wel stom ja, ik had een colaatje van 3 euro dus dat was te overzien :sweat_smile:

Ik like altijd maar een beetje in t rond. Want ik heb geen tijd om naar mooie mannen te zoeken die toch niet reageren. Plus ik heb niet een bepaald type of iets en ik vind leuke gesprekken belangrijker.

Maar nu krijg ik dus soms van die jeroenen die dan komen met " Hey wat leuk een match ! Waarom heb je mij geliked wat vind je leuk aan mij?"

Himmal niks.

28 likes

Ik had een heel leuk gesprek deze avond met een match, wil ie op gegeven moment bellen dus ik prima want gezellig. Gaat die gast vragen stellen over (gebrek aan) lichamelijk contact enzo echt super weird, terwijl het gesprek daarvoor helemaal niet zo was. Voel me helemaal beetje vreemd ervan :thinking:

1 like

Ja waarom vragen mannen dit?? Zelfs al heb ik een oprechte match met iemand, ga niet bedelen om complimenten gast

Edit, zie ook weer een aantal standaard profiel teksten weer veel te vaak staan… zoals ā€œrelatiestatus: gekookt voor 2, alles zelf opgegetenā€
Hihaho!!

12 likes

Hij was duidelijk op zoek naar telefoonseks :woman_facepalming:t2:

1 like

Ja ik overduidelijk niet :joy:

3 likes

ā€œAlleen samen krijgen we een hypotheekā€

7 likes

En zoooveel mannen hebben ā€œga je mee op reis/avontuur/vul maar inā€

Kom eens met iets nieuws

6 likes

ā€œZullen we onze ouders vertellen dat we elkaar in de kroeg hebben ontmoet?ā€

13 likes

ā€˜1,87m, want blijkbaar is dat belangrijk’

Ga lekker ergens anders passief agressief doen met je blijkbaar is dat belangrijk

15 likes

Jaa idd zet gewoon alleen die lengte erin.
Ook die mannen die dan hun tinder bio vol hebben staan wat ze irri vinden aan bepaalde tinder bois of gesprekken. Nee lekker uitnodigend die zeur bio.

14 likes