Tinderervaringen

‘Als je alleen maar ken zeike dan swipe ma na links’

‘Als je toch niet gaat praten dan swipe lekker naar links’

Maar de allergrootste parel vond ik toch wel ‘dikke wijve na links swipe’

Nou pik, dit dikke wijf hoeft sowieso niemand die niet eens normaal kan typen. En als mijn uiterlijk je niet aanspreekt kun je ook zelf naar links swipen

7 likes

“No drama pls”

:roll_eyes:

5 likes

Zegt meestal degene die voor alle drama zorgt

9 likes

Gisteren kwam ik de tinderdate waartegen ik aangifte heb gedaan tegen op bumble, en heb m gerapporteerd en de reden gegeven.
Nu vraag ik me af, weet iemand of hier daadwerkelijk oiets mee wordt gedaan vanuit bumble?

Ik heb een keer iemand gerapporteerd via Tinder en zijn profiel werd wel verwijderd. Hopelijk handelt Bumble hetzelfde!

2 likes

Ik heb iemand via Tinder al 3 keer gerapporteerd voor ongepast gedrag offline en hij blijft me maar liken :frowning: (ik heb tinder gold en zie soms zijn kop ertussen staan)

1 like

“Hypotheekrente 1,48%” Zag ik net voorbijkomen

2 likes

Ik heb een match die me vertelt dat hij vandaag op z’n werk moest poepen.

Ik weet even niet of ik hier heel hard om moet lachen of gewoon heel hard om moet janken

5 likes

Is ieh er zo van geschrokken dat hij het even moest vertellen of?

1 like

Blijkbaar

3 likes

Nee gewoon kantoorbaan :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

3 likes

Ja jongens je hoeft niet tegen dit soort figuren te blijven praten hè. Mensen die denigrerend zijn of van dit soort rare opmerkingen maken kun je gewoon deleten en negeren

15 likes

Ja bedankt, had ik uiteraard gedaan ook. Na die opmerking. Kon daarvoor ook niet ruiken dat hij dat ineens zou zeggen

3 likes

Ik heb de afgelopen paar weken meerdere malen een match gehad op Happn die ik 1000% niet geliked hebt. Net nog 1, en er stond bij dat ik zijn profiel vandaag heb geliked terwijl ik die app niet eens geopend had vandaag :face_with_raised_eyebrow: echt super raar en irritant

3 likes

Had ik ook en was voor mij reden om over te gaan naar Bumble

1 like

Nah komt er een dude die alleen H typt als opening. Dus heb maar een O terug getypt in de hoop dat we samen nog een hoi kunnen spellen

32 likes

Spirit animal.

Hier willen de mannen allemaal binnen 2 zinnen afspreken. How about… no

5 likes

2.5 week met iemand lopen berichten en hij de hele tijd complimentjes geven en niet kunnen wachten om me te ontmoeten om daarna niet meer te reageren en te ontmatchen. Lamlul

2 likes

Ik wil dit juist maar eindig steeds in wekenlang appcontact om vervolgens nooit af te spreken :upside_down_face:

Gelukkig net weer een match via breeze dus dat is wel meteen afspreken

4 likes

Echt?? Ik vind het zo irritant als er meteen gevraagd wordt om af te spreken. En dan bedoelen ze het niet eens als seksdate, maar ik ken je net vriend, ik ga niet al afspreken als ik nog niets van je weet

5 likes