Tinderervaringen

Ik het liefst dus wel, ook geen seksdate. Ik kan mensen in het echt veel beter beoordelen dan via chat. Ik heb geen zin in heel lang chatten (continu zit het dan in mijn achterhoofd) terwijl ik in een date van 2 uur meteen kan bepalen of ik iemand wel of niet zie zitten

4 likes

Ik had dit ook altijd inderdaad. Echt te vaak gehad dat gesprekken veel te lang duurden en uiteindelijk nergens op uit liepen wat zonde was. Of dat het dan juist tegen viel en we weken verspilt hadden aan praten.

3 likes

Oh nee weken chatten werkt voor mij ook niet idd, maar ik wil toch wel eerst een fatsoenlijk gesprek gevoerd hebben voordat ik ja zeg op een date. M’n vrije tijd is ook nogal schaars dus ik moet toch kiezen :joy:

9 likes

Als je dat met iedereen doet heb je toch meerdere keren per week een date haha. Dan blijf je aan de gang.

Ik heb deze tactiek heeeel kort gedaan en toen heb ik echt bizar veel verschrikkelijke dates gehad. Echt zonde van m’n tijd en energie. Ik spreek nu het liefst een paar dagen met iemand voor ik afspreek; dan weet je meestal wel genoeg.

7 likes

Ik doe dit ook (en heb zo idd soms meerdere dates per week) maar mij bevalt het goed, heb verschillende hele leuke dates gehad!
Maar het speelt nu ook wel mee dat ik nu in Parijs woon en ook gewoon veel nieuwe mensen wil leren kennen, anders had ik het waarschijnlijk ook teveel moeite gevonden voor dates die niet leiden naar waar ik naar opzoek ben

3 likes

Nou zoveel matches heb ik niet, dus nee, uiteindelijk alsnog weinig dates. Of de match wil liever langer appen voor het afspreken

Jaaaa bumble is leuker!

Ik laat vrienden altijd bepalen uit een selectie favorieten haha en daarna heb ik duizend jaar dezelfde. Probeer een beetje weer te geven waar ik zelf naar op zoek ben. Ik vind sportiviteit belangrijk en houd van avontuur dus heb zelf een dat soort foto’s om te laten zien.

5 likes

Ik heb ook besloten dat ik dit niet meer doe, echt tijdverspilling. Zoveel saaie dates gehad daardoor.

3 likes

Jaa ik wil liever ook ff 10 zinnen gewisseld hebben.
Soms gaat het echt van Hoi leuke fotos wat doe je vanavond.
Eh nee rustig aan hou ff een korte presentatie over jezelf en dan kijk ik of je met mij uit mag

3 likes

overdenken na dates is echt kut! ik had zondag een super leuke date met een jongen die lief, respectvol en open was over waar die naar op zoek was (allebei niet iets serieus), en we willen nog een keer met elkaar afspreken, en hij had al voor de date gezegd dat die slecht is in appen en op de date zelf zei hij het weer, ditmaal met de nadruk dat het niet aan mij ligt of uit desinteresse komt. en vlak erna dacht ik er niks van maar een paar dagen later overdenk ik weer alles en ga ik twijfelen terwijl er 0 concrete redenen zijn om te twijfelen :tired_face: echt kut hoeveel negatieve impact het heeft als je een paar slechte date ervaringen hebt gehad zeg

/einde rant

5 likes

Nouja wss heeft hij gewoon vaak van mensen gehoord dat hij te weinig appt en daardoor niet geïnteresseerd overkomt. Juist goed toch als hij dat dan nu al aangeeft dat dat niet het geval is, maar dat hij gewoon niet veel appt (om wat coor reden dan ook)

Edit: dan kun je zelf bepalen of je dat kunt/wilt accepteren of dat jij liever iemand hebt die wel veel appt (dan is dit dus geen match)

4 likes

Misschien beter kappen hiermee dan? Dit levert al meer negativiteit op dan nodig. Ok slecht gelezen, misschien is afkappen te abrupt, maar kennelijk werkt dit niet zo heel goed voor je nu?

Hier ook slechte ervaringen met mannen die weinig appen of zeggen dat ze er slecht in zijn. Meest frustrerende is nog als je wel ziet dat ze online zijn of dat je blauwe vinkjes krijgt en vervolgens geen reactie. En dit ging 2x om mannen die echt wel geïnteresseerd in me leken. Prima dat je slecht bent in appen, maar als je probeert een relatie op te bouwen met iemand die niet om de hoek woont, is het opzich wel handig als je gewoon communiceert regelmatig :sweat_smile:

6 likes

Jaa ik vind slecht in appen ook zon bullshit. Als je zegt van ik hou meer van bellen of ik bespreek sommige dingen liever in real life oke. Maar je kan prima vragen beantwoorden enzo.

6 likes

Ik heb 1 date gehad met een guy en nu soort van voorgenomen om tweede date te plannen maar hij appt ook zo incapabel, soms dag ertussen soms wel sneller, oke opzich geen ramp
MAAR dan van die domme kinderachtige niet grappige stickers en gifjes gebruiken echt please WAAROM verpest je het voor jezelf

4 likes

omg met zo eentje app ik nu ook inderdaad. En meneer noemde mij tijdens de 1e date al een aantal keer “schat”, ik dacht echt ik ben je schat niet :smiling_face_with_tear: :smiling_face_with_tear: :smiling_face_with_tear:. Hij heeft mij nog wel een paar keer geappt, ik moet nog even moed verzamelen om te zeggen dat ik een 2e date niet meer zie zitten. Enorme afknapper was dat ie naast “schat” nu ook een afkorting van mijn naam al appt, bijv. “Summmmmm” (even op basis van mijn naam hier). En meneer is echt al in de 30 en heeft een echt serieuze baan. Omg :face_with_raised_eyebrow: :face_with_raised_eyebrow: :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

We zijn inmiddels 9 jaar samen, hebben een kind en hij ligt getrouwd met mij naast me, dus gematigd positief wel.
Zijn gebrek aan appen is het eerste half jaar geen issue geweest, omdat we elkaar toen veel zagen, maar daarna ging hij 2 jaar op kamers in een heel andere stad om te studeren en toen vond ik het heel lastig. Het was wel altijd goed als we elkaar weer zagen in de weekenden, maar doordeweeks hadden we gewoon amper contact omdat hij echt niet van appen hield en zich extreem focuste op z’n studie.
Hij is nu nog steeds niet goed in bereikbaar zijn, hij houdt gewoon niet van zn telefoon constant bij zich hebben. Zijn ouders bellen mij als ze hem nodig hebben, want hij neemt gewoon niet op. Sommige mensen zijn gewoon zo, zonder ook maar een beetje red flag gedrag.

6 likes

Hahaha nou schat vind ik niet zo’n punt
Maar stuur mij geen domme stickers met humor niveautje sluipschutters doeg

2 likes

Mijn vriend is ook een slechte apper en amper bereikbaar. We zijn 12 jaar samen, hebben een dochter en een zoon op komst. Ik krijg hem bijna nooit te pakken. Heb nu gezegd dat hij bereikbaar moet zijn omdat ik 37 weken zwanger ben en de bevalling niet lang meer op zich laat wachten. Hij interesseert zich gewoon niet echt in zijn telefoon, maar het is wel een lieverd.

3 likes

Mijn vriend is een slechte apper. Toen ik hem net leerde kennen gaf hij gelijk al aan dat hij druk was met zijn studie+werk en dat hij niet zoveel met zijn telefoon bezig was.

Hij ziet appen meer als iets praktisch als in doorgeven hoe laat je ergens bent of wat we gaan eten etc. En niet voor een gezellig kletspraatje.

Daar heb ik heel erg aan moeten wennen, aangezien ik appen ook voor een hey hoe gaat het kijk eens wat grappig gebruik. Maar door er over te communiceren en beide wat water in de wijn te doen kan ik daar prima mee om gaan.

Ik kon met andere dates heel onzeker worden als iemand niet reageerde, vooral door nare ervaringen met ghosters. Bij hem heb ik dat echt leren los laten. Hij weet vanaf het begin dat ik daar moeite mee had dus heeft ook echt vanuit zijn kant ook geleerd om sneller te reageren of af en toe een klets appje te sturen. En hij is veel meer van bellen dus hij pakt sowieso sneller zijn telefoon om ff hoi te zeggen en te kletsen.

7 likes