Tinderervaringen

het is meer dat hij idd niet appt om echt te kletsen, wat ik niet per se een red flag vind? ik heb genoeg vriendinnen waar ik heel goed mee omga die ook totaal geen klets appers zijn & waardoor het appcontact soms moeizamer is dan dat ik zelf zou willen. ik vind het moeilijk om daarmee om te gaan omdat ik whatsapp juist wel veel gebruik om te kletsen en mbt daten ook omdat ik geghost ben :smiling_face_with_tear:

kijk, als hij er dagenlang over deed om te antwoorden en totaal niet geĂŻnteresseerd leek in zijn berichten, dan zou ik het wel een :triangular_flag_on_post: vinden, en zou ik het zeker ook gewoon afkappen! maar hij reageert gewoon degelijk snel & nooit ongeĂŻnteresseerd, maar het is gewoon niet de manier waarop ik zelf app zeg maar

8 likes

Mijn blikje tinderergernissen is weer helemaal open getrokken:

Foto’s van mannen in pak of andere mooie kleren, waarvan het duidelijk is dat de kaartjes er nog aanhangen en ze de foto in de kledingwinkel hebben gemaakt. Ben je te skeer om die kleding te kopen maar wil je wel even doen alsof je fancy bent of wat is de bedoeling hiervan?

Bio’s in de trant van: leuk dat je op m’n profiel kijkt, bedankt voor de interesse ed. Nou je profiel wordt vrij letterlijk in m’n aandacht geschoven dus ik heb weinig keuze

16 likes

Meine gute ik had nog niet gereageerd op het laatste wat een match zei vanmiddag, stuurt ie allerlei berichten of ik er nog ben :thumbsup: “memorylane??” “Hallo??” gast doe chill
Ook de classic vraag “wat brengt jou hier” nou kom hier ff een goudvis kopen nou goed

12 likes

Mehh als je op Badoo de melding: ‘Laat naam niet wachten. Stuur nog een berichtje!’ krijgt, dan is het vast niet heel lang geleden dat je gepraat hebt met elkaar op Badoo zeker?

Zag deze melding bij mijn date/bijna(?) vriend op zijn mobiel en dat valt niet echt samen met het exclusief daten

1 like

Haha deze man klaagt wellicht wel op een mannenforum over al die vrouwen die zo slecht zijn in appen :joy:

3 likes

Ik weet niet of dat echt afhankelijk is van wanneer je voor het laatst een app hebt geopend. Ik krijg echt vet vaak meldingen van apps die ik vrijwel nooit gebruik.

Maar misschien wel een beetje gek dat hij de app ĂŒberhaupt nog heeft? Als jij dat niet fijn vind, zou ik er wel even over praten met hem.

4 likes

Pff een jongen vroeg " Ook weekend?"
Dus ik antwoorde met “Jaa”
Krijg ik terug " Spraakzaam hoor"

Nou toen heb ik hem verteld dat hij maar betere vragen moet stellen want ik kan geen hele poetische antwoorden geven op “Ook weekend”

Toen was ieh wel gelijk op zn teentjes getrapt en toen heb ik hem uitgelachen en ontmatched. Donder op met je kleine piemel energie.

33 likes

Ik had vandaag een match op Feeld die me enkele berichten stuurde die voor een ander gesprek bedoeld waren :sweat_smile: iets over de naar het schijnt fantastische combo seks en champagne en iets over speeltjes haha

4 likes

Ik had een leuk gesprek maar nu gaat het alleen maar over hem en zijn auto met perfecte audioinstallatie :unamused:

5 likes

Wat is het toch met mannen en dé perfecte audio set-up

7 likes

Ik laat iedereen voor altijd tussen m’n matches staan behalve als ze me heel irritant blijven sturen en ik geen andere keuze heb dan het contact af te breken

3 likes

Ik liet ze ook altijd staan. Tenzij ze vervelend waren. Ik heb ook best veel mensen nog op Snapchat en Instagram waar ik ooit mee heb gedate of lang mee heb gepraat ondanks dat het niks is geworden.

3 likes

Ik heb mijn laatste date verwijderd. Meer omdat ik het gewoon wil afsluiten omdat het best pijnlijk was. Uit het oog uit het hart :stuck_out_tongue_winking_eye: heb hem ook van socials afgegooid. Het werkt voor mij als ik er niet meer mee geconfronteerd word zodat ik ‘verder kan’.

6 likes

Net zoals mijn mailbox is mijn tinder lijstje ook opgeruimd haha. Gesprekken die al te lang zijn doodgebloed of na een paar dates niets zijn geworden verwijder ik. En ook matches waar na een paar weken niets uit ontstaan is qua gesprek verwijder ik.

1 like

Welke openingen gebruiken jullie meestal of welke vinden jullie fijn om te krijgen? Met dat alleen “hoi” ben ik wel klaar

1 like

Iets dat inspeelt op wat in je profiel staat! Bij Hinge gaat dat meestal heel fijn!

Ja dat doe ik meestal wel! Maar als er niks op een profiel staat ingevuld?

2 likes

Dan vind ik het niet de moeite om ze naar rechts te swipen :woman_shrugging:t3:

Ik doe weleens een GIF of een dilemma op dinsdag. Maar de gesprekken die ik heb gehad die echt leuk waren die liepen eigenlijk ‘vanzelf’. Dus ook als ik alleen begon met ‘Hoi’.

Heb nu een aantal gesprekken maar dat is al stroef (voor hoe ver je dat kunt aanvoelen digitaal).

Bij mij sturen alleen 9 van de 10 mannen niet eens wat terug :joy:

2 likes

Moet je eens met vrouwen gaan tinderen. Dat is echt niet te doen. Niemand zegt iets :zipper_mouth_face:

2 likes