Meen je. Echt jammer vind ik dat
Ja vind ik ook niet te doen. Of het duurt eeuwen voordat er wordt afgesproken
Jaa echt vreselijk of een ongemakkelijk gesprek. Aan de andere kant bij vrouwen krijg je geen âZo dikke tietenâ berichten. Al zou ik dat van een vrouw niet erg vinden tho
Ik ben een tinder aan het aanmaken, wat doe ik mezelf aan haha. Ik wilde eerst hinge uitproberen, maar vond dat te veel vragen en ik kon niet eens precies mijn lengte invullen :o
edit: oke toch maar gewoon weer bumble haha
Waarom is de persoonlijkheid van heel veel mannen fitness, festivals en bier?
Je vergeet reizen
Ik kan het wel waarderen als iemand een Dilemma op Dinsdag stuurt. En ik heb ook weleens een keuzemenu gehad. Zo van: 1. kies 1 als je met me wil praten over eenhoorns, kies 2 als je een gifje wil etc. Ook zelf weleens een keuzemenu gestuurd (maar dat was naar iemand die ik al kende).
En boulderen
Ik heb ook iets te lang gedacht dat dat zoiets was, alleen dan voor volwassenen (en in mijn hoofd is het dat nog steeds).
en bordspellen en borrelplanken
Ik zie ook echt te vaak de quote: inclusief dad jokes (ofzoiets)
Denken mannen dat dat een aantrekkelijk iets is of staat dit gewoon op een van die versiertipsites voor mannen?
Ik heb gisteren Bumble gedownload want ik heb aandacht nodig. En ik kom dus echt alleen maar dezelfde mensen tegen als 2,5 jaar geleden Ze zijn ook allemaal weer terug haha. Of ze zijn er nog steeds.
Ik weet sowieso niet of Bumble mijn soort app is eigenlijk, ik krijg helemaal keuzestress omdat ik het gesprek moet beginnen.
Het was wel even goed voor mijn ego, al voorsorteren mannen volgens mij gewoon niet zo goed
Haha kut is dat he. Ik kom ook altijd dezelfde tegen op apps.
Haha ja echt vervelend! En degene die ik wel weer tegen wil komen, zitten er dan juist weer niet op helaas.
Jaa confronterend is dat he
Ik heb voor het eerst in tijden dat gevoel dat je iemand ziet en denkt ohhh ja leuk!! Dan hopend dat het een match is, nou feest, een match! En hij praat zelfs leuk, echt eindelijk eens enthousiast over iemand. Blijkt dat we 3 uur bij elkaar vandaan wonen.
Mn nieuwe missie is om mannen af te leren om hihi te zeggen. Ik vind dat toch zoo vreselijk.
Instant droge poes
Ik kreeg gisteren de reactie op een foto op mân profiel dat het âbig nun energyâ had
KOMAAAAAAN ZEG
En een andere zei eens dat mân nek op die van een schildpad leek, nou, zo scoor je niet bij mij hoor