Big nun ook echt. Is dat dan meer een sister act non?
Oooooh ik vind dat ook zo naar. Zeker als ze deze er ook nog achteraan zetten:
Hij had zeker zelf druipende dick energie.
Ik ben dit voor de hetero mannen. Volgens mij Tinder ik al zoān 10 jaar
Ik ben nu aan het daten met een geweldige man die 2 uur verderop woont en zou zeggen het is het echt waard! Daar kijkt iedereen natuurlijk anders naar maar ik zou er gewoon voor gaan.
Ik ben heel veel van de opmerkingen hier.
Ik ben ook maar gewoon een basic bitch die dr best doet, met reizen en sport als halve persoonlijkheid, die soms enkel āhoi!ā zegt als openingszin en weinig in dr bio heeft.
Ik heb nu een match met iemand die dezelfde naam heeft als mn broertje en ik geloof toch niet dat ik dat aankan
Hoezo heffen sommige mannen matches op midden in een normaal gesprek?
Heb ik me ook al regelmatig afgevraagd
Ik kom nu iemand tegen die via tinder een oppas zoekt voor zān kind? Wtf
Hahaha deze zag ik net ook!! Vroeg me dus af of dat serieus was of niet
Meh, ik kreeg een superlike van iemand die in dezelfde stad als ik woont en een kennis is van mijn broer. Nu blijkt dat we veel gemeenschappelijke intĆ©ressĆ©s hebben en hebben we elkaar op Instagram toegevoegd. Hij zou door werk enkele dagen niet bereikbaar zijn en heeft ook mijn laatste bericht niet meer bekeken. Maar ik zie wel dat er af en toe staat bv ā3uur geleden onlineā. Voel me nu echt geghost. Weet ook niet of ik het nog moet geloven of niet.
Vind tinder nu al niet meer leuk :ā)
Weer eens wat anders dan een influencer die reclame voor iets maakt.
Ja omg die zag ik vandaag ook
Reageer je niet een beetje overdreven? Als hij aangeeft enkele dagen niet bereikbaar te zijn?
Volgens mij klopt dat laatst gezien/laatst online ook niet altijd.
Jaa plus misschien bedoelt hij met niet bereikbaar meer āgeen tijd om gezellig te appenā maar wel voor zakelijke berichten ofzo.
Maar goed als hij na die paar dagen nog niet reageerd dan was t wel een kut smoes.
Het is altijd gokken met die dudes. Daarom moet je altijd je eigen ding doen en hem ook op de 2e plaats houden hahah
Wat is al dat INTJ en ENTP gedoe in die bioās???
En INTJāers voelen zich heel erg speciaal omdat dat type zogenaamd het minst vaak voorkomt
Ik hoop ook dat ze zich speciaal voelen als ik ze naar links swipe.
Ik vind het zo nietszeggend. Kan je, naar mijn mening, net zo goed het merk van je keuken in je bio zetten.