Tinderervaringen

Ik vind het ook irritant als iemand er niet bij vernoemt dat ie alleen maar Engels spreekt of hier op vakantie is of binnenkort weggaat of whatever. Daar heb ik helemaal geen zin in en als ik uit verveling met iemand wil kletsen, heb ik geen zin om mijn kop te breken over Engelse woorden :sweat_smile:

1 like

Je bent toch ook geen gratis hotel zeg, hallo.

5 likes

Ik snap feeld niet. Ik krijg steeds een ping maar ik kan het profiel niet zien dan. Als ik die melding open krijg ik gewoon andere mensen te zien. Moet ik echt betalen om te zien wie me een ping stuurt?

1 like

Het werkt nu een beetje raar. Je moet naar je berichten gaan en dan zou je daar een nieuwe foto moeten zien. Die kan je aanklikken en dan staat de ping er als het goed is.

1 like

Ik zie dit. Precies niks. Ook bij gesprekken niks. En overal waar ik op klik moet ik betalen

(600+ mensen die me leuk vinden haha wat een gelul, heb die app nog geen 48 uur)

2 likes

Oh bij die likes zie je idd nier wie jou liken. Die pings zie je vgm bij die hartjes. Ik vond t een hele irritante app. Ook kei sloom als je met jemand chatte. Wel leuk dat je fotos kon sturen zonder je nummer te geven.

2 likes

Bij het tekstballonnetje en dan zie je bovenaan ronde fotootjes met een soort zonnetje erop. Dat zijn de mensen die jou gepingd hebben. Als je op de foto klikt, kun je met ze praten.

Misschien gemeen trouwens, maar ik knap instant af als mensen een ping, superlike of wat dan ook sturen. Het valt me ook op dat echt alleen mannen dat doen. Sinds ik bij Feeld mannen heb uitgezet, krijg ik ze ook nooit meer :smile:

3 likes

Oh ja nu zie ik die ineens wel! Eerst stond daar ook niks.

Nee boeit mij ook niet echt en het zijn idd allemaal mannen, die boeien me ook niet echt :relieved:

@Soy.peor omg je instastory, ik wist voordat ik zijn foto zag al dat hij het was :face_vomiting::face_vomiting: Weet niet of je dat hele gedoe nog weet met die kerel en zijn vrienden die mij erg lang lastig vielen? Dit joch gaat met die ratten om :smiling_face_with_tear:

3 likes

Omg meen je haha. Jaa normaal knip ik de fotos eraf als het gewoon een grappig bericht was. Maar dacht hierbij nee ik ga mn girls beschermen voor deze engerd haha.

Hij had me ook gesuperliked haha. En hij zei ook “iemand mist de clou” toen zei ik ja klopt jij!
En toen was hij op zn teentjes getrapt hahah

3 likes

Hahaha ook echt die ‘verder vind iedereen het geweldig’ :joy::face_vomiting:

5 likes

Laatst gematcht/gedatet met iemand die gewoon een vriendin bleek te hebben na een FBI search :clown_face: Bestaan er nog normale mensen haha

4 likes

Ja echt een engerd. Hij superliked mij ook steeds :face_vomiting: ik doe dan gewoon een Rob Kemps en ga keihard naar links. Houdoe!

1 like

Ik heb er zon hekel aan als mannen me alleen berichten sturen rond het weekend. Nu ook weer een die vorige week zondag hoi stuurde. Ik hoi terug. En nu pas hey wat ga jij dit weekend doen. Sorry maar ik ben niet je weekend entertainment.

11 likes

Omg ja dit is het idd. Ik had een ook paar van die vage die er een week over deden om te antwoorden. Maar dit is het gewoon.

5 likes

Jaa op de vraag " heb je plannen dit weekend" heb ik ja gezegd en ik hoor niks meer haha. Sneu

3 likes

Ik krijg net een ‘compliment’ op mijn profiel omdat het ‘natural beauty’ is zonder make-up en dat dat zeldzaam is tegenwoordig maar dat ik er op de foto ‘met makeup’ ook goed uitzie.
Ik draag letterlijk op beide foto’s evenveel makeup :rofl::rofl: alleen is het in de ene foto knalrode lipstick en de ander nude (en eyeliner & wenkbrauwen gedaan, wel geen gezichtsmakeup)
Vind dat zo’n stom compliment altijd, heb het op date ook wel eens gehad wanneer ik geen makeup ophad en dan zeg ik er wel iets van hoor

10 likes

Neeeee gadver. Zie net een bio met ‘kom jij eens van mijn vleesje proeven’ :cry: :cry: :cry:

3 likes

Ik kwam net een profiel tegen van iemand die als eerste foto een foto van zichzelf op de wc had :+1:t4: WAT gaat er dan in je om als je denkt dat dat een goed idee is???

4 likes

Op een of andere manier zie ik nu zo’n mini gourmet slavink voor me :confounded:

2 likes