Heet hij toevallig Mitchel, want dan heeft hij het hierover:
Wat vinden jullie trouwens de fijnste app? Ik vind bumble dus niet zo chill omdat ik altijd het gesprek moet beginnen
En oh dan niet een app waarbij je gelijk op date moet of waar je niet gelijk een foto kunt zien.
Lekker met een 30 cent blikje enery erbij, helemaal havo 5
Ik zou het echt voor de grap een plaatje van een frikandelbroodje sturen. Maar ik denk dat ie dat niet kan waarderen
Heb hem naar links geswiped, helaas haha
Wtf gooorrr
Hinge! Met de juiste âpromptsâ komen daar snel leuke gesprekken uit.
Mijn probleem met bumble is niet perse het gesprek beginnen maar dat 1/3 van de mannen gewoon niet reageert om mân eerste bericht (dat ik overigens snel genoeg stuur, lekker 0 effort doen ze)
Ik ben nieuw met bumble maar dit vind ik ook wel lastig!
Van vrouwen krijg ik al helemaal nooit een bericht of een reactie, en ik doe echt mân best om iets leuks te sturen.
Ik krijg ook geen notifications ondanks dat mân instellingen wel zo staan, waardoor ik steeds in de app moet gaan kijken of ik nog matches of berichten heb. Ligt dat aan mij of aan bumble?
Ik kreeg volgens mij ook niet altijd notificaties! Veel dating apps hebben mankementen zoals deze, niet echt handig
Oke ik krijg net een bericht van iemand met een schaatsfoto als eerste foto, profiel ziet er verder normaal uit;
âHĂ© naam! Dit weekend gelukkig wat beter weer dan op mân profielfoto! Maar glij graag wel een keer bij jou naar binnen!â
uhm wat
Dat heb ik inderdaad ook met Bumble, veel matches verlopen omdat de ander niet binnen 24u reageert
Iemand vroeg of ik ânaughty wilde snapchattenâ en ik had zin in aandacht dus dacht prima.
Maar hij maakt er zoân geforceerd ding van. Hele tijd vragen of ik nu tijd en zin heb. En of ik wel eens eerder ânaughty heb gesnapchatâ. Ja vriend, stuur nou maar gewoon een foto ofzo.
Oh dit zijn dezelfde mannen die " Ik ben super dominant en kinky in bed"
Ohja ⊠vertel.
" ja nou gewoon ik eh spank wel eens en soms vastbinden ofzo"
AhjaâŠ
Tinder gasten be like: liken en gesprek voeren en dan midden in het gesprek de match opheffen
Zân vriendin had wrs zân telefoon gevonden
Haha deze vond ik wel mooi, gozer die op een hbo hier werkt heeft staan:
Ben je een student van me? Swipe Links. Huiswerk staat op blackboard
hahaha die kwam ik ook tegen
Christus te paard. Weeeeeer zoân âkoop of huur??!???!?â match, echt vermoeiend. Ik zo huur, kopen is lastig in je eentje in deze tijd. Maar meneer moest me even laten weten dat dat prima kan, is hem ook gelukt. Heb gezegd dat ik helaas niet eventjes 50k heb liggen om te overbieden. Volgens hem kan je priiiiima de vraagprijs bieden en geen cent meer, is hem ook gelukt. Nou pik van harte gefeliciteerd met je blokhut in schubbekutteveen. En mij nie meer berichten want vind je irritant.
En een andere kerel vond mijn reactie blijkbaar te lang duren, want hij voegt me toe op facebook. Dacht dat ik niet makkelijk te vinden was, maar we hebben blijkbaar gemeenschappelijke vrienden
Zouden mannen weten dat er geen enkele vrouw is die âhihiâ aantrekkelijk vindt?
Een gozer zet nu â(:â achter alles en ik ben er onredelijk geĂŻrriteerd over (:
Ik heb iets geks toevalligs met een bumblematch. We zouden afspreken maar door omstandigheden bij mij en omdat hij last heeft van hooikoorts hebben we het verzet.
Ik had hem even gestalkt en zijn instagram gevonden, had even gekeken tussen wie hij volgt maar er zat niemand bij die ik kende.
Vervolgens was ik leuk stories aan het kijken bij een chick die ik gewoon cool vind (ik volg haar niet). En toen zag ik ineens duidelijk hem op bezoek bij haar, echt toevallig. Heb het idee dat zij elkaar net zijn gaan volgen. Kreeg er wel date vibes van.
Maar de dag erna hadden wij eigenlijk afgesproken, maar dat heeft hij weer afgezegd omdat hij zich niet lekker zou voelen. Beetje vreemd want hij had wel gewoon energie voor haar?
Nu probeert hij wel echt een nieuwe date in te plannen met me, dat is opzich okee. Maar het voelt wel raar dit :â) ik had dit liever niet geweten want ik word er onzeker van haha