Tinderervaringen

Zou INFP ook interessant zijn? Of zou iedereen me dan meteen saai vinden?

Ben alvast ideeën aan het verzamelen voor m’n toekomstige tinderbio.

1 like

Ik zag laatst ook iemand die zn bloedgroep erbij had staan. Ook erg interessant

5 likes

Ik weet mijn bloedgroep niet eens

3 likes

Daarom ben ik ooit bloeddonor geworden, haha

2 likes

Na een week datingapps ben ik echt van mening dat iedere man aan boulderen doet, andere hobby’s bestaan niet.

9 likes

Ohjawel. Fotografie of koken…

Huidige relatiestatus: gekookt voor twee, alles zelf opgegeten :sob:

4 likes

Hier in Oost-Azië is dit een ding, bepaalde bloedgroepen passen blijkbaar beter bij elkaar haha

2 likes

Oh wel bijzonder dat er zoveel dingen zijn waar mensen in geloven! Bloedgroepen, persoonlijkheidstypes, sterrenbeelden (daar geloof ik wel een beetje in; ik wil geen vuurtypes meer, klaar mee haha).

2 likes

Omg nu kom ik opeens ook iemand tegen met in z’n bio INFJ, dit is me nog nooit opgevallen hahaha

Alleen samen kunnen we een hypotheek krijgen hueheueheheueheheu

5 likes

Wow ik ken een ENFP-er die hier echt zijn hele persoonlijkheid van gemaakt heeft. Het liefst swipet hij enkel mede ENFP-ers en als hij iemand otmoet heeft waarmee het klikt krijg ik steevast de volgende dag een appje: “Ja, Kees is ook ENFP, verklaart een hoop.”

4 likes

Het is gebeurd, ik heb een match met een Jeroen :rofl: die in Milaan woont en hij wilt me morgen een rondleiding geven haha

19 likes

Ik vind de vraag "wat doe je " zo irri. Ik zeg altijd letterlijk wat ik aan t doen ben. Net was ik dus aan t poepen :+1:

10 likes

Ik heb dus de afgelopen tijd al meerdere keren de openingszin/vraag gehad: ‘Hey! Hoest?’

Echt love de zeroes maar ‘Hoest’ is wel echt een gepasseerd station.

16 likes

“ff w8en”

4 likes

Omg ik moest even nadenken voor ik het begreep :sweat_smile:

2 likes

Haha weet eigenlijk ook niet of dat in België ook onderdeel van de msn taal was :grimacing:

1 like

Hoest…. Ugh

Ik zou dan een plaatje van tijmsiroop antwoorden joe

2 likes

BeEtjUhH lAsT vaN mUhH kEeL Ma VerDuR gAaT Ut gOeDd

3 likes