Zou INFP ook interessant zijn? Of zou iedereen me dan meteen saai vinden?
Ben alvast ideeën aan het verzamelen voor m’n toekomstige tinderbio.
Zou INFP ook interessant zijn? Of zou iedereen me dan meteen saai vinden?
Ben alvast ideeën aan het verzamelen voor m’n toekomstige tinderbio.
Ik zag laatst ook iemand die zn bloedgroep erbij had staan. Ook erg interessant
Ik weet mijn bloedgroep niet eens
Daarom ben ik ooit bloeddonor geworden, haha
Na een week datingapps ben ik echt van mening dat iedere man aan boulderen doet, andere hobby’s bestaan niet.
Ohjawel. Fotografie of koken…
Huidige relatiestatus: gekookt voor twee, alles zelf opgegeten
Hier in Oost-Azië is dit een ding, bepaalde bloedgroepen passen blijkbaar beter bij elkaar haha
Oh wel bijzonder dat er zoveel dingen zijn waar mensen in geloven! Bloedgroepen, persoonlijkheidstypes, sterrenbeelden (daar geloof ik wel een beetje in; ik wil geen vuurtypes meer, klaar mee haha).
Omg nu kom ik opeens ook iemand tegen met in z’n bio INFJ, dit is me nog nooit opgevallen hahaha
Alleen samen kunnen we een hypotheek krijgen hueheueheheueheheu
Wow ik ken een ENFP-er die hier echt zijn hele persoonlijkheid van gemaakt heeft. Het liefst swipet hij enkel mede ENFP-ers en als hij iemand otmoet heeft waarmee het klikt krijg ik steevast de volgende dag een appje: “Ja, Kees is ook ENFP, verklaart een hoop.”
Het is gebeurd, ik heb een match met een Jeroen die in Milaan woont en hij wilt me morgen een rondleiding geven haha
Ik vind de vraag "wat doe je " zo irri. Ik zeg altijd letterlijk wat ik aan t doen ben. Net was ik dus aan t poepen
Ik heb dus de afgelopen tijd al meerdere keren de openingszin/vraag gehad: ‘Hey! Hoest?’
Echt love de zeroes maar ‘Hoest’ is wel echt een gepasseerd station.
“ff w8en”
Omg ik moest even nadenken voor ik het begreep
Haha weet eigenlijk ook niet of dat in België ook onderdeel van de msn taal was
Hoest…. Ugh
Ik zou dan een plaatje van tijmsiroop antwoorden joe
BeEtjUhH lAsT vaN mUhH kEeL Ma VerDuR gAaT Ut gOeDd