Nee gelukkig niet
Of āheejā en āpicaā geeft me ook heel erg dansende banaan vibes
Ik heb eens een āalles gucciā gekregen.
Mensen die dat zeggen daar wil ik niet mee prada
Vast wel want dat ene programma w817 was Vlaams toch?
Hahaha ik vind jullie reacties over die persoonlijkheden in tinderbioās zo grappig want mijn ex was daar zoveel mee bezig. Volgens mij was hij ook INTJ en aan het begin gingen we die van mij ook bekijken(alleen we kwamen er niet uit wat ik was) en die van mijn gezin en bij sommige dingen die hij zij refereerde hij ook naar zijn persoonlijkheid
Ik heb trouwens wel een kennis die een tijd geleden vertelde dat ze het heel handig vond dat mannen dat in hun bio zette en dat ze het zelf ook had. Dus niet iedereen vind het stom!
Myer-Briggs (Dat INFP gebeuren) is echt een soort horoscoop voor mensen die zichzelf te slim en interessant vinden voor horoscopen
Ik vind Tinder echt stom, veel minder leuk dan een paar jaar geleden. Geen enkel leuk gesprek, heb nog niemands nummer en niemands snapchat. Ik heb aandacht nodig
Weet iemand hoeveel likes je per dag kan geven bij Bumble? Krijg de melding dat ik āuitgespeeldā ben omdat mn likes op zijn maar voor mijn gevoel heb ik niet veel gelikedā¦?
Precies dit! Zelfs iemand vinden om überhaupt mee op date te gaan op Tinder is nu al een uitdagingā¦
Ik denk een stuk of 25?
En @lisaanna heb je feeld? Dat is momenteel voor mij echt een succes
Nee nog niet, maar ga het uitproberen!
Als ik soms weer na een tijdje ga tinderen zie ik ook zo vaak dezelfde voorbij komen. Soms bij bepaalde mannen denk ik zelfs āohja, wat was daar ook alweer meeā en als we dan opnieuw match zijn kom ik er al snel weer achter dat het een creep oid is.
Edit : moet eigenlijk een namenboekje gaan bijhouden.
Hahaha ik heb regelmatig hetzelfdeā¦
Hahahahaha
Sorry maar ik moet echt lachen om deze omschrijving.
Ik heb al een tijdje geen datingapps meer en mis ze eigenlijk ook niet. Mocht ik weer gaan daten wil ik gewoon offline iemand ontmoeten.
Oh, dit is zo herkenbaar! Ik heb mannen opnieuw geliket om er vervolgens achter te komen wat ik al wist: dit gaat 'm niet worden. Voelde voor mij toch een beetje suf om mijn tijd te hebben verspild en tegelijkertijd bracht het meestal wel een beetje gewenste spanning en reuring.
Ik vind Feeld ook het leukst momenteel al zitten er wel weinig mannen die op zoek zijn naar iets serieus. Tinder heb ik niet meer, Bumble is mwah en Hinge vind ik tot nu toe niks.
Ik heb tinder en bumble maar echt 8/10 is hier op vakantie/niet nederlands sprekend, ja dat zoek ik niet he⦠misschien heb ik alle nederlanders weggeswiped
Haha nu hebben we het weer hoor, Belgische jongen vraagt wanneer ik weer ik het land ben, ik zeg āniet directā dus hij stelt voor om naar mij te komen in Parijs (blijven slapen).
Ik zeg ānee dankje, geen nood aanā en hij reageert " :((( 1 date kan er toch nog wel bij zeker?"
NEE, als je al iemand moet overhalen moet dat duidelijk zijn dat het NEE is
(en dan maakt het niet uit hoeveel andere dates ik wel heb, ik kies nog steeds met wie ik wel en niet wil afspreken)
Ik vind het ook irritant als iemand er niet bij vernoemt dat ie alleen maar Engels spreekt of hier op vakantie is of binnenkort weggaat of whatever. Daar heb ik helemaal geen zin in en als ik uit verveling met iemand wil kletsen, heb ik geen zin om mijn kop te breken over Engelse woorden