Tinderervaringen

Hmm dit zou mij ook niet zo lekker zitten. Op zich doet hij niet veel verkeerd. Het is ook lastig om het te benoemen aangezien je haar niet volgt. Ik denk dat je een beetje aan kan kijken hoe het gaat :person_shrugging:

1 like

Mn eerste reactie zou zijn (als buitenstaander): laten deze gast, die zit nu al smoesjes te bedenken. Maar als je er zelf in zit dan hoop je gwn dat het een leuke gast is en dat het allemaal niet zo ‘conspiracy’ is als het lijkt, en dat gevoel begrijp ik ook heel goed.

3 likes

Ja dat speelt zeker ook in mijn hoofd… Ik ga er nu wel enigszins sceptisch in. Al kan het natuurlijk ook zijn dat hij zich echt niet goed genoeg voelde ofzo. Maargoed, dan heb ik het geprobeerd. We gaan morgen wat drinken op zijn initiatief.

3 likes

Maar je weet toch niet wat zij van elkaar zijn?
Met hooikoorts wil ik gerust wat gaan doen met een vriendin / collega / kennis etc. Maar geen eerste date waarbij ik er een beetje leuk uit wil zien.

Veel plezier morgen, in ieder geval!

9 likes

Dankje! En ja heb je helemaal gelijk in! Geef het daarom ook maar een kans, het meteen voor hem invullen lijkt me ook een beetje onzinnig

3 likes

Ja idd leuk, veel plezier morgen!! (En ben ook benieuwd naar de date :smiling_face:)

4 likes

Jullie hebben t samen verzet en hij is toen naar haar gegaan. Of is hij naar haar gegaan toen hij t zelf voor de 2e x afzei?
Bij die 1e x zou ik er niet veel achter zoeken. Jij kon ook niet en miss is hij toen naar een vriendin gegaan. Bij die 2e x zou ik wel mn twijfels hebben ja. Als hij nog een derde x afzegd zou ik het laten hoor haha.

2 likes

Ik heb nu ineens een aantal matches die hun berichten elke keer afsluiten met ‘xx’?? Echt why. Ik cringe hier echt van.

“Hey xx”
“Alles goed? xx”

Nee xx. Doei xx.

Maarja ik merk dat ik sinds mijn laatste tinderervaring waarbij iemand dus een vriendin bleek te hebben vrij weinig nog goed vind hahaha. Misschien zelf maar kappen met tinder

Edit: oh en alle knappe jongens lijken in België te wonen, zie ineens heel veel mooie mannen en dan wonen ze ergens in België (is hier niet ver vandaan, dus logisch) :smiling_face_with_tear:

6 likes

Ik kwam net een redacteur tegen van ongehoord Nederland :nauseated_face:

2 likes

ieelllll

Ik wist niet dat vrijdagmiddag hoogtijd was ofzo maar ineens krijg ik van verschillende jongens nudes/sexts op hetzelfde moment hahah echt een random uur maar je hoort mij niet klagen :rofl:

4 likes

Jup weekend entertainment.

4 likes

En toch heb ik geen date voor vanavond kunnen regelen :cry: heb er wel zin in hahah maar ben echt niet van het last minute

4 likes

Waar ergens zitten die knappe jongens in België, want ik heb ze (op Tinder) nog niet gevonden :sob:

@sushi vrijdagmiddag is typisch. Ik krijg dan ook vaak sexts haha, en vaak ook allemaal rond hetzelfde random namiddaguur.

2 likes

Nou jaaaa, was last minute toch iets aan het regelen met een jongen (op zijn initiatief dan nog), verbreekt ie de match middenin, fantastisch :+1:

3 likes

Ik heb een tijdje gehad dat matches verdwenen en dan dagen later ineens weer tevoorschijn kwamen, dat kan t ook nog zijn!

Jaa dit heb ik ook al een paar keer gehad! Middenin een gesprek verdwijnt ineens de match, paar dagen later is de match terug, maar het gesprek is wel weg. Tinder zit gewoon een beetje te saboteren!

4 likes

Het is via feeld dus dan staat er letterlijk ‘… Heeft de match verbroken’ helaas :sweat_smile:

2 likes

Oh dan was het gewoon dirty talk willen doen. En als je dan zegt " ja leuk kom maar" dan is het ineens oh kut… dat durf ik nie

1 like

Ik las me net toch een bio.

" ongevaccineerd zaad is de nieuwe bitcoin. Gevaccineerde swipe naar links"

7 likes