Mijn seksdate onlangs is ook niet doorgegaan hierdoor Mooie praat, maar als puntje bij paaltje komt (pun intended) dan durven ze niet meer af te spreken.
Whut
Sommige jongens zijn zo pusherig via app en gaan dan âcompenserenâ met allerhande koosnaampjes (which makes it worseeee)
Is een tekst uit een meme, haha
Ik heb voor het eerst weer een leuk gesprek op een datingapp. Heb uiteraard de bruiloft alvast gepland in mân hoofd
Praat er eindelijk een meisje tegen me op Tinder, wil ze alleen met me afspreken als haar vriend ook mee mag doen. Voel me in de val gelokt
Wow, en ze had daar niks over staan in dâr bio/fotoâs? Ik zou dan ook Ă©cht pissed zijn hoor
Omg deze mannen
was er eentje die eerst ânetflix & chill at my placeâ voorstelde en daarna ging zeggen âja maar het zal wel bij jou moeten want ik ben hier op vakantie met mân familieâ
en een andere die voorstelde om voor me te koken, dan een laat uur voorstelde en zei dat ik ook gewoon voor dessert kon langskomen en daarna vroeg of ik dat dessert dan zelf kon meebrengen.
STEL DAN GEWOON NIKS VOOR HE
Haha wtf
Sorry maar ik giiiil om die eerste. Zeg gewoon dat je alleen sex talk wilt hahah. Met je kom neuken ohnee mn moeder is thuis.
âMag ik je is belle?â
- Spelling
- Kssssssssttttt
Maar echt. Voordat je ook maar opgewonden kon raken ben je alweer opgedroogd hierdoor.
Ik heb komende week drie dates met drie oprecht leuk lijkende mannen en dat is lang geleden dus hot girl summer here I am
Ik heb een zeldzame match met een meisje dat zegt dat ze geĂŻntereseerd is en ook moeite doet in de conversatie, maar ze lijkt me een tikje te spiritueel voor mij want ze stuurde net dit en ik verstond er geen moer van:
You have to let your disguised ego trouble further deep down with your psyche and social personae to engage within your most inner self, your true being. Then youâll be free
Qué?
Mensen die zoveel woorden nodig hebben om niks te zeggen vertrouw ik niet. Heb je gevraagd wat ze ermee bedoelde en zei ze toen toevallig âdoe zelf je eigen onderzoekâ?
Haha inderdaad!
Ik zone al uit na de eerste regel daarvan joh, praat normaal tegen me
Wauw, zoveel worden om dit te zeggen ik volg een spiritueel meisje op youtube die nu toevallig ook in Parijs zit en die zou dit helemaal kunnen zijn, haha
Ze wil je niet daten, ze wil je in haar sekte
Heb bumble aangemaakt maar niemand reageerd. Wat een gezelligheid