Mensen die zoveel woorden nodig hebben om niks te zeggen vertrouw ik niet. Heb je gevraagd wat ze ermee bedoelde en zei ze toen toevallig ‘doe zelf je eigen onderzoek’?
Haha inderdaad!
Ik zone al uit na de eerste regel daarvan joh, praat normaal tegen me
Wauw, zoveel worden om dit te zeggen ik volg een spiritueel meisje op youtube die nu toevallig ook in Parijs zit en die zou dit helemaal kunnen zijn, haha
Ze wil je niet daten, ze wil je in haar sekte
Heb bumble aangemaakt maar niemand reageerd. Wat een gezelligheid
Ja echt stom is dat. Zeuren dat vrouwen nooit een gesprek beginnen, maar zelf ook niet terug praten als ze het wel doen.
Wel leukere mannen op Bumble!
Jaa ze zijn wel knapper daar ja haah
Ja dat is echt een kut app
Ik vond die app ook stom en ik vond het irritant dat ik elke keer zelf het gesprek moest beginnen. Vind dat in principe niet erg voor een paar keer, maar elke keer wel, dus heb die app ook weer verwijderd. Feeld snapte ik ook niks van, dus ook verwijderd. Tinder heb ik van de 17 matches maar 3 die half reageren. Schiet lekker op hahaha
Ik heb de laatste tijd op tinder allemaal mannen met wilde date plannen maar puntje bij paaltje gaat het niet door.
Zo jammer en irritant is dat hè? Stel je je daar helemaal op in, gaat het niet door. Ik heb tot nu toe maar met 2 afgesproken waarvan 1 onbetrouwbaar bleek te zijn en de ander was gewoon echt niks voor mij
Saaame ik vind bumble ook maar meh.
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik heb op bumble ook een stuk minder matches
Herkenbare verhalen. Een vriendin ging laatst voor me swipen op Bumble en was overduidelijk minder kritisch dan ikzelf. Dat resulteerde in 7 matches die avond met wie ze allemaal een gesprek begon, daarvan heeft 1 iemand gereageerd.
Aan de andere kant heb ik nu via Tinder ein-de-lijk weer een leuke match (al een leuke date gehad), maar ook dat is zeldzaam
Weet je wat ik ook zo schijtirritant vind aan Bumble. Dat het allemaal van die doelloze gesprekken zijn die nergens naar toe gaan. En dat is stom en zonde want het zijn 9/10 keer veel leukere mannen en veel leukere gesprekken.
Maar ik heb (voor m’n relatie) echt nog nooit iets uit Bumble gehaald. Geen dates en niet eens een telefoonnummer ofzo. Terwijl ik dat met Tinder wel veel meer heb gehad.
Ja dit inderdaad. Merk ook dat mannen weinig moeite doen om het gesprek gaande te houden.
Ik heb wel een nieuwe tacktiek voor mannen die doen alsof ze mega kinky zijn. Ik vraag ze of hun ouders samen zijn. Zegt hij ja dan zijn t 9 van de 10 x praatjes
Wow 7 matches? Ik mag blij zijn als ik 1 iemand like tijdens een avond swipen haha. Maar ik ben ook mega kritisch, weet niet of anderen dat ook hebben?
Haha ja dat heb ik zelf dus ook! Maar liet haar haar gang gaan. Maar goed, kwantiteit levert dus geen kwaliteit
Ja, die slaan 1 keer op je kont en noemen het BDSM
Ik heb het juist andersom! Op Bumble leuke matches en gesprekken en heb daar de meeste dates vandaan gehaald. Op Tinder juist bijna geen gesprekken, wel veel matches die bijna allemaal niet praten