Tinderervaringen

Ach, volg je hart en als dat Tinder is, go for it. Zo niet, dan ook goed toch? Wat wil je zelf?

2 likes

Hahaha! Goed om te horen :slight_smile:

Ik had voor het eerst een match. Na een lange aarzeling heb ik toch maar een berichtje gestuurd. Met een compliment en een vraag. Die heeft hij beantwoord. Toen ik heb wat verteld over mijn hobbys en gevraagd of hij nog meer hobby’s heeft. Hij reageerde kort en stelde geen vraag terug. Wat moet ik nou met dit gesprek? Zo loopt het steeds dood. Wil hij niks weten? Niet nieuwsgierig? Ik weet echt niet wat ik nu moet doen

Wat is z’n nummer?

Seriously asking for a friend, ze gaat op soldaten jacht haha

1 like

Gemiste kans voor haar ;p

1 like

Ze zijn vaak wel vrij achterlijk is mijn ervaring. Vorige keer had ik een officier (haha klinkt wel vrij ernstig) maar daar kon ik ook mee praten. En ze mogen niet meer in uniform in de stad, dat maakt ze ook wel onaantrekkelijkerđŸ€Ł

2 likes

Ik heb geen Tinder (en andere datingapps meer) maar misschien ga ik het toch ff downloaden voor de Vierdaagse want het is toch wel vermakelijk altijd


8 likes

Doe Happn! Dat vind ik met events/feestjes altijd leuk haha. Maar Tinder levert dan misschien ook wel meer/leukere mannen op.

2 likes

Volgens mij is ze voornamelijk uit op een gezellige nacht in the sheets ipv een goed gesprek haha, eens kijken wat eruit komt rollen

Let the vierdaagse begin!

2 likes

Welkom op tinder, haha. Gesprekken kunnen ook zomaar ineens dood lopen of mensen negeren ineens of ghosten je. Een match zegt nog helemaal niets eigenlijk, zelfs het idee om op date te gaan zegt nog niets tot er een datum staat, en zelfs dan NOG gaat het wel eens niet door. Dus pas als je ergens zit met je date tegenover je ‘begint’ het haha.

4 likes

@Mokie11 Dit is absoluut waar. Ik denk dat het hierbij vooral belangrijk is om te benadrukken dat je er niet al te veel waarde aan moet hechten voor je werkelijk aan het daten bent, maar niet dat je constant in onzekerheid moet gaan zitten op die app want ‘hij/zij is zo leuk en o jee wat als het niet lukt’.
Er is geen verplichte commitment, ook niet van jouw kant, die vrijblijvendheid zorgt er juist ook voor dat er eigenlijk geen druk op een gesprek staat en je je geen zorgen hoeft te maken over het beginnen van een gesprek.

HUH, kan je nou serieus leesbevestigingen kopen voor minimaal 1,10 per match??? Waarom zou je dat (voor die prijs) kopen?

1 like

Als iemand alleen je vraag beantwoordt en verder helemaal niet enthousiast reageert met een wedervraag, dan zou ik niet nóg meer vragen opgooien of uit je zelf een verhaal kletsen. Uit het niks over je hobby vertellen is ook wel iets waarvan ik zou denken ‘???’.
Rustig aan, niet te veel geĂŻnvesteerd raken, Tinder is heel low key. En anders kun je misschien beter Relatieplanet of Lexa proberen? Mensen zijn daar serieuzer en ze reageren denk ik ook vaker op berichtjes (weet ik van een blauwe maandag dat ik erop heb gezeten) @Mokie11

2 likes

Tinder probeert vanalles en sommige mensen kopen het gewoon allemaal

1 like

Ja, het zal vast wel werken. Al snap ik dan alsnog niet zo goed waarom je het per match koopt en niet bv. per maand

Ik antwoordde dan meestal idd terug met zijn naam dan. Vind het altijd zo’n stomme opening, dus ze hadden geluk als ik ĂŒberhaupt op zoiets reageerde haha

1 like

Ben na een relatie van 6.5 jaar weer vrijgezel en heb eindelijk de moed gehad om Tinder te downloaden.

Heb nu een super leuke match, appen ook al. Hij stelt vragen, antwoord uitgebreid op vragen die heb, alleen
 het duurt. Zo. Lang. Voordat hij antwoordt.

Ik weet nu niet wat ik moet doen. Moet ik er iets over vragen? Geduld blijven hebben? Opperen om af te spreken?

3 likes

Hee! Wat stoer dat je (weer) durft. Ik weet dat voor de meeste mensen die ik ken Tinder niet zo serieus wordt gezien. Mensen hebben veel matches naast elkaar en kletsen een beetje voor de lol, soms komt er toevallig iets uit voort. Maar ik zou dus niet te veel hoop op 1 match vestigen misschien!

1 like
  • graag of niet.

Bedankt voor je reactie, lief!
Ja dat is nu misschien nog een beetje mijn valkuil inderdaad. Moet misschien zelf ook iets meer die Tinder mentaliteit aannemen