Ik vind het juist altijd dood in de winter en booming business in de zomer. Of misschien is dat eigenlijk meer de lente en begint het nu alweer af te nemen
Oh ja ik had dus toen het idee dat vlak na kerst/oud&nieuw heel druk was. Maar misschien toeval hoor haha.
Ik noemde de periode net na oud en nieuw altijd het raapseizoen haha, omdat dan de gezelligheid van de feestdagen eraf is en statistisch de meeste scheidingen in januari plaatsvinden.
Nu al zin in
(Nee vervelend voor die mensen hoor haha)
Ik haat het zo als mannen meteen een afkorting van mijn naam gebruiken terwijl ik ze nog nooit gezien heb.
Het boeit me echt niet als vrienden/familie/collegaâs etc dat doen en zelfs de verkleinversie van die afkorting (zoals lisa - lies - liesje) kan ik aan als ik je een beetje mag. Maar gelijk iemands naam afkorten, word ik altijd een beetje ongemakkelijk van.
Oh ja vreselijk! Hallo je kent me nog niet ik heb niet gezegd dat dit mag.
Ik vind het al superirritant als ze mân naam ĂŒberhaupt regelmatig gebruiken. Hoi Ella, blabla, en vertel eens Ella, blabla, oh wat leuk Ella!, blabla, hoe is je dag Ella? Nou Ella, wil je eens afspreken?
Brrrrrrr NEE!
Oh, ik haat het als mannen dat doen. Dan zeggen ze Sammie of Sammetje. Niemand mag dat, dus al helemaal geen vreemde. Dus ik deed het alijd terug. Markie, markje, Bertje, Nielsie. Het erge was alleen dat er ook mannen tussen zaten die dat juist weer leuk vonden en mijn hele punt niet duidelijk werd
Ik vind het eigenlijk wel leuk juist als mensen mân naam gebruiken. Ik werd laatst âpoesâ genoemd dat was⊠interessant.
Hahah jaa altijd als ik hun naam ook verkeerd spel ofzo valt het ze niet eens op
Oké als je iets niet bindend zoekt, maar als profielfoto een ziekenhuis foto met je vrouw die net bevallen is en je kind
Waylon?
Het leek me wel een beetje een poly stel door een foto met een andere man. Maar niemand denkt toch, wow wat een aantrekkelijke man met zoân foto.
Swipen in mijn oude dorp is trouwens sowieso een bijzondere ervaring haha
wauwww, jongen van feeld die geen 6 dagen kon wachten om me te zien dus we vervroegden onze afspraak en als ik dan een dag later vroeg of het nog doorging liet hij me op âgelezenâ staan.
Ik stuurde hem dat ik het niet erg vind als ie van gedacht verandert maar dat dat laten weten een kleine moeite is.
Eindstand: hij ontmatcht me op feeld EN blokkeert me op instagram waar we aan het praten waren
Een man die deftig kan communiceren moet ik helaas nog tegenkomen
Lol die heeft wat te verbergen
Ik heb gisteravond Bumble en Hinge aangemaakt. Via Bumble 2 matches waarvan 1 niet reageert. De ander komt vanavond langs.
Hoe vind je binnen 24 uur een leuke match
Ik heb gewoon geluk gehad. Echt wel meer personen geliked op allebei de apps, maar dit waren de enige twee matches. Even delen hoe het gesprek startte (context, ik woon in Limburg en hij is 2 jaar jonger):
Ik: Goeiemorgen
Hij: Goeienmiddag. Hoe maakt u het?
Ik: Oefff, zo oud ben ik ook weer niet.
Hij: Sorry mân moeder heeft me geleerd om altijd beleefd te zijn tegen oudere dames. Enne pik what up?
En toen was de toon gezet.
iel
Maar echt âunmatchâ
Boulderen is echt het nieuwe speciaalbier he? Echt iedere jongen op tinder/bumble bouldert