Het leek me wel een beetje een poly stel door een foto met een andere man. Maar niemand denkt toch, wow wat een aantrekkelijke man met zo’n foto. ![]()
Swipen in mijn oude dorp is trouwens sowieso een bijzondere ervaring haha
Het leek me wel een beetje een poly stel door een foto met een andere man. Maar niemand denkt toch, wow wat een aantrekkelijke man met zo’n foto. ![]()
Swipen in mijn oude dorp is trouwens sowieso een bijzondere ervaring haha
wauwww, jongen van feeld die geen 6 dagen kon wachten om me te zien dus we vervroegden onze afspraak en als ik dan een dag later vroeg of het nog doorging liet hij me op ‘gelezen’ staan.
Ik stuurde hem dat ik het niet erg vind als ie van gedacht verandert maar dat dat laten weten een kleine moeite is.
Eindstand: hij ontmatcht me op feeld EN blokkeert me op instagram waar we aan het praten waren
Een man die deftig kan communiceren moet ik helaas nog tegenkomen
Lol die heeft wat te verbergen
Ik heb gisteravond Bumble en Hinge aangemaakt. Via Bumble 2 matches waarvan 1 niet reageert. De ander komt vanavond langs. ![]()
Hoe vind je binnen 24 uur een leuke match ![]()
Ik heb gewoon geluk gehad. Echt wel meer personen geliked op allebei de apps, maar dit waren de enige twee matches. Even delen hoe het gesprek startte (context, ik woon in Limburg en hij is 2 jaar jonger):
Ik: Goeiemorgen
Hij: Goeienmiddag. Hoe maakt u het?
Ik: Oefff, zo oud ben ik ook weer niet.
Hij: Sorry m’n moeder heeft me geleerd om altijd beleefd te zijn tegen oudere dames. Enne pik what up?
En toen was de toon gezet.
iel
Maar echt “unmatch”
Boulderen is echt het nieuwe speciaalbier he? Echt iedere jongen op tinder/bumble bouldert
Bij mijn tinderkerels is de boulderrage al voorbij. Zij doen nu aan intj espn testen wat het ook moge zijn
Ik vind alleen maar game nerds of natuur freaks.
INTJ is tbh altijd een rode vlag, die vinden zichzelf echt te bijzonder
Oké mijn humor is slecht. Verdommeeeee.
Ik zie het probleem niet, 3000 procent mijn type. Stuur maar door. Van die outdoorsy mensen met gespierde voorarmen, yes please
Dat is toch al heel lang zo? Toen ik drie jaar geleden veel op datingapps zat in ieder geval wel, en de andere helft deed aan salsa etc.
oh ja ik heb geen idee, ik kom net uit een lange relatie dus zit echt zo op die apps

Ik vind mannen die de uitslag van zo’n test in hun bio zetten sowieso een red flag ongeacht de uitkomst
Hahaha zo zat ik ook na mijn lange relatie te swipen <3
Het aantal mannen met vers gehengelde vissen viel me dan wel weer mee na alle horrorverhalen.
Ik vond de datewereld trouwens heel leuk om te ontdekken na mijn relatie (die stamde nog uit het dateapp-vrije tijdperk), hoop dat jij er ook veel plezier aan gaat beleven!
Dat heb je andere regio’s wel veel. In Noord Amerika veel gezien en in NZ ook. Nog erger, daar zag ik regelmatig foto’s van dode dieren in hun nek die ze net had geschoten ![]()
En ik hou dus van outdoorsy types, dus was ik into de eerste drie foto’s waar ze gewoon op een berg staam ofzo, en dan plots een dood dier. Blegh
Ik besef me dat ik al vanaf mn 21e op tinder zit . En alle domme hobbys voorbij heb zien komen.