Tinderervaringen

Ik heb een match met een jongen die ooit met lldl heeft meegedaan, echt een nerd maar op tv leek hij wel heel leuk. Nu is hij op tinder echt mega wazig en vraagt hij voor de 3e keer wat voor werk ik doe. Oke joeee

1 like

Boulderen, Bordspelletjes en (speciaal)Bier zijn sinds een paar jaar echt de heilige drie-eenheid van de man tussen de 25-35 op een dating app, zijn dan wel altijd van die Jeroenen vind ik :joy:

9 likes

En ze kijken allemaal Formule 1!

(Wat ik dan weer chill vind, tot ze denken dat ze alles beter weten dan)

2 likes

En ook bijna elke man padelt tegenwoordig. Of doet aan CrossFit

4 likes

Mij valt op dat alle 30+ mannen een hond hebben

4 likes

Tbh een crossfit lichaam zeg ik nooit nee tegen

Hahahaha oh noo
Ach ja heel af en toe kan wel mits passend maar zo de hele tijd is echt heel “expres versierderig” en dat werkt heeeuuulmaal averechts voor me, word er kriegel van

2 likes

Denk wel even na voordat je een huisdier met zo’n persoon neemt. Mijn vriend zei toen ik hem net leerde kennen ook dat hij altijd naar honden zwaaide op straat en nu we zelf samen een hond hebben sta ik op de 2e plaats bij hem :joy:

11 likes

De eerste plek bij mij is ook al vergeven aan mijn huisdier dus ik ben er geheel oké mee om elkaars dierbare tweede plek te zijn :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

En ook als je zo’n persoon in huis haalt bij je eigen dieren. Een vriendin is getrouwd met zo’n man en als hij thuis is zijn háár huisdieren haar bestaan ineens vergeten en zitten ze aan hem vastgeplakt. Ze is dan alleen nog goed genoeg voor eten geven
@Pantalones

2 likes

Ik swipe mannen met honden juist altijd weg :smiling_face_with_tear: maar dat komt omdat ik gewoon echt never nooit een hond in huis wil en dus 0,0 toekomst zie met iemand die een hond heeft. Ook al ziet 'ie eruit als Adonis. Mannen met katten daarentegen
 kom maar door haha

9 likes

Bij mij andersom haha, ik swipe mannen met katten juist weg

5 likes

Ik swipe op bumble echt zo vaak door die laatste foto met hond toch weg. Echt te weinig mannen met katten :smiling_face_with_tear:

4 likes

Ik heb gewoon een foto met mijn kat op mijn profiel en in mijn bio gezet dat het een package deal is. Dan komen de “juisten” wel op je af :joy:

3 likes

Elk dier behalve zon gevangen vis is een like.

Gaat zo van " oh wel een oke man
 even kijken Meh
 meh
 oh hond!! Like!"

4 likes

Nou de ontzettend leuke man waarmee ik 4 maanden aan het daten was is voorbij. Heb echt een gebroken hart. Bah wat een naar gevoel.

Anywaaaaay voor afleiding heb voor het eerst ooit Tinder aangemaakt. Wat betekent het als een man na even kletsen vraagt om elkaar te volgen op Instagram? Of betekent het niks. Is het zoiets als ‘wat is je snap’ haha heb er nu 2 die het al vragen.

Edit: en van 1 krijg ik ook het verzoek verder te kletsen via whatsapp plus z’n nummer erbij. Iiiiieee

9 likes

Naar mijn idee beteken dat niks. Heb nu meerdere volgers waarmee het gesprek doodgebloed is en ik dus nooit heb ontmoet maar die nu tot in de eeuwigheid m’n stories zullen bekijken :joy:

3 likes

Haha ok maar het is niet per se een rode vlag ofzo, dat ze snel je insta willen? En geven jullie snel je telefoonnummer?

3 likes

Dat is best ook persoonlijk toch, die ‘rode vlaggen’ op dit gebied. De een zal het leuk vinden, de ander niet, de ander te vroeg, de ander te laat. Als ik de persoon ik kwestie leuk genoeg vond accepteerde ik en dan gaf ik ook vrij snel m’n nummer ja! Vond ik zelf fijner communiceren

Lekker doen wat goed voor jou voelt!

2 likes

Ik gaf redelijk snel mijn nummer omdat Tinder best wel buggy was en ik daar helemaal klaar mee was.

2 likes