Ik heb een match met een jongen die ooit met lldl heeft meegedaan, echt een nerd maar op tv leek hij wel heel leuk. Nu is hij op tinder echt mega wazig en vraagt hij voor de 3e keer wat voor werk ik doe. Oke joeee
Boulderen, Bordspelletjes en (speciaal)Bier zijn sinds een paar jaar echt de heilige drie-eenheid van de man tussen de 25-35 op een dating app, zijn dan wel altijd van die Jeroenen vind ik ![]()
En ze kijken allemaal Formule 1!
(Wat ik dan weer chill vind, tot ze denken dat ze alles beter weten dan)
En ook bijna elke man padelt tegenwoordig. Of doet aan CrossFitâŠ
Mij valt op dat alle 30+ mannen een hond hebbenâŠ
Tbh een crossfit lichaam zeg ik nooit nee tegen
Hahahaha oh noo
Ach ja heel af en toe kan wel mits passend maar zo de hele tijd is echt heel âexpres versierderigâ en dat werkt heeeuuulmaal averechts voor me, word er kriegel van
Denk wel even na voordat je een huisdier met zoân persoon neemt. Mijn vriend zei toen ik hem net leerde kennen ook dat hij altijd naar honden zwaaide op straat en nu we zelf samen een hond hebben sta ik op de 2e plaats bij hem ![]()
De eerste plek bij mij is ook al vergeven aan mijn huisdier dus ik ben er geheel oké mee om elkaars dierbare tweede plek te zijn ![]()
En ook als je zoân persoon in huis haalt bij je eigen dieren. Een vriendin is getrouwd met zoân man en als hij thuis is zijn hĂĄĂĄr huisdieren haar bestaan ineens vergeten en zitten ze aan hem vastgeplakt. Ze is dan alleen nog goed genoeg voor eten geven
@Pantalones
Ik swipe mannen met honden juist altijd weg
maar dat komt omdat ik gewoon echt never nooit een hond in huis wil en dus 0,0 toekomst zie met iemand die een hond heeft. Ook al ziet 'ie eruit als Adonis. Mannen met katten daarentegen⊠kom maar door haha
Bij mij andersom haha, ik swipe mannen met katten juist weg
Ik swipe op bumble echt zo vaak door die laatste foto met hond toch weg. Echt te weinig mannen met katten ![]()
Ik heb gewoon een foto met mijn kat op mijn profiel en in mijn bio gezet dat het een package deal is. Dan komen de âjuistenâ wel op je af ![]()
Elk dier behalve zon gevangen vis is een like.
Gaat zo van " oh wel een oke man⊠even kijken Meh⊠meh⊠oh hond!! Like!"
Nou de ontzettend leuke man waarmee ik 4 maanden aan het daten was is voorbij. Heb echt een gebroken hart. Bah wat een naar gevoel.
Anywaaaaay voor afleiding heb voor het eerst ooit Tinder aangemaakt. Wat betekent het als een man na even kletsen vraagt om elkaar te volgen op Instagram? Of betekent het niks. Is het zoiets als âwat is je snapâ haha heb er nu 2 die het al vragen.
Edit: en van 1 krijg ik ook het verzoek verder te kletsen via whatsapp plus zân nummer erbij. Iiiiieee
Naar mijn idee beteken dat niks. Heb nu meerdere volgers waarmee het gesprek doodgebloed is en ik dus nooit heb ontmoet maar die nu tot in de eeuwigheid mân stories zullen bekijken ![]()
Haha ok maar het is niet per se een rode vlag ofzo, dat ze snel je insta willen? En geven jullie snel je telefoonnummer?
Dat is best ook persoonlijk toch, die ârode vlaggenâ op dit gebied. De een zal het leuk vinden, de ander niet, de ander te vroeg, de ander te laat. Als ik de persoon ik kwestie leuk genoeg vond accepteerde ik en dan gaf ik ook vrij snel mân nummer ja! Vond ik zelf fijner communiceren
Lekker doen wat goed voor jou voelt!
Ik gaf redelijk snel mijn nummer omdat Tinder best wel buggy was en ik daar helemaal klaar mee was.