Tinderervaringen

Bij mijn tinderkerels is de boulderrage al voorbij. Zij doen nu aan intj espn testen wat het ook moge zijn

8 likes

Ik vind alleen maar game nerds of natuur freaks.

3 likes

INTJ is tbh altijd een rode vlag, die vinden zichzelf echt te bijzonder

3 likes

Oké mijn humor is slecht. Verdommeeeee.

2 likes

Ik zie het probleem niet, 3000 procent mijn type. Stuur maar door. Van die outdoorsy mensen met gespierde voorarmen, yes please

6 likes

Dat is toch al heel lang zo? Toen ik drie jaar geleden veel op datingapps zat in ieder geval wel, en de andere helft deed aan salsa etc.

2 likes

oh ja ik heb geen idee, ik kom net uit een lange relatie dus zit echt zo op die apps

afbeelding

22 likes

Ik vind mannen die de uitslag van zo’n test in hun bio zetten sowieso een red flag ongeacht de uitkomst

7 likes

Hahaha zo zat ik ook na mijn lange relatie te swipen <3 :joy: Het aantal mannen met vers gehengelde vissen viel me dan wel weer mee na alle horrorverhalen.
Ik vond de datewereld trouwens heel leuk om te ontdekken na mijn relatie (die stamde nog uit het dateapp-vrije tijdperk), hoop dat jij er ook veel plezier aan gaat beleven!

2 likes

Dat heb je andere regio’s wel veel. In Noord Amerika veel gezien en in NZ ook. Nog erger, daar zag ik regelmatig foto’s van dode dieren in hun nek die ze net had geschoten :nauseated_face:
En ik hou dus van outdoorsy types, dus was ik into de eerste drie foto’s waar ze gewoon op een berg staam ofzo, en dan plots een dood dier. Blegh

6 likes

Ik besef me dat ik al vanaf mn 21e op tinder zit . En alle domme hobbys voorbij heb zien komen.

7 likes

Ik heb een match met een jongen die ooit met lldl heeft meegedaan, echt een nerd maar op tv leek hij wel heel leuk. Nu is hij op tinder echt mega wazig en vraagt hij voor de 3e keer wat voor werk ik doe. Oke joeee

1 like

Boulderen, Bordspelletjes en (speciaal)Bier zijn sinds een paar jaar echt de heilige drie-eenheid van de man tussen de 25-35 op een dating app, zijn dan wel altijd van die Jeroenen vind ik :joy:

9 likes

En ze kijken allemaal Formule 1!

(Wat ik dan weer chill vind, tot ze denken dat ze alles beter weten dan)

2 likes

En ook bijna elke man padelt tegenwoordig. Of doet aan CrossFit…

4 likes

Mij valt op dat alle 30+ mannen een hond hebben…

4 likes

Tbh een crossfit lichaam zeg ik nooit nee tegen

Hahahaha oh noo
Ach ja heel af en toe kan wel mits passend maar zo de hele tijd is echt heel “expres versierderig” en dat werkt heeeuuulmaal averechts voor me, word er kriegel van

2 likes

Denk wel even na voordat je een huisdier met zo’n persoon neemt. Mijn vriend zei toen ik hem net leerde kennen ook dat hij altijd naar honden zwaaide op straat en nu we zelf samen een hond hebben sta ik op de 2e plaats bij hem :joy:

11 likes

De eerste plek bij mij is ook al vergeven aan mijn huisdier dus ik ben er geheel oké mee om elkaars dierbare tweede plek te zijn :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes