Hahaha, dit is echt een generatie dingetje ons staat voor one night stand!
Aha. Ja nu snap ik het. Thanks.
âHoi, ik zag je op Tinder dus ik heb je heel brutaal toegevoegd op instagramâ.
Kreeg ineens een message request (mân profiel staat op privĂ©). Ennnn geblokkeerd.
âWereldkampioen knuffelenâ
Ja dat komt van die datecoach site. Ik snap niet hoe hij erbij komt dat vrouwen dat willen lezen?
Oh bah dat maakt het nog erger. Ik had al zoân idee dat ze dit niet zelf bedacht hebben, omdat ik het in meerdere profiel teksten terug zag komen.
Denk niet zo zeer dat vrouwen dit willen horen, maar dat ze in die twee woorden willen uitstralen dat ze zorgzaam zijn en niet alleen op seks uit zijn en de nice Guy zijn en ook humor hebben want haha, er is toch helemaal geen wereldkampioenschap knuffelen!!! Haha malle jongen. Ik zelf krijg er juist tegenovergestelde vibes van: probeert te hard uit te stralen dat ie niet op seks uit is dus zal wel op seks uit zijn.
Hoe heb jij gereageerd?!
Ik heb het ook wel eens meegemaakt op facebook. Blijkbaar hadden we een gemeenschappeijke facebookconnectie en zo had hij mij snel gevonden. Ik heb (terugkijkend) heel grof gereageerd. Was er ook echt niet van gediend eigenlijk.
Ja, volgens de site is het inderdaad om je zachte kant te laten zien!
Maar ik voel ook een tegenovergesteld effect, vooral omdat het dus betekend dat de jongen die dit in zijn profieltekst heeft zo een vage website volgt
Niet. Gewoon direct geblokkeerd. Ben daar ook absoluut niet van gediend namelijk. Dat het geen match is zou duidelijk genoeg moeten zijn.
Nee dan was ik al afgeknapt⊠het gesprek moet voor mij een bevestiging zijn dat we een beetje op hetzelfde niveau zitten (dus nee bij flinke spelfouten en dito taalgebruik) en dezelfde humor hebben (dus ook nee bij slechte grappen). Maar ik ben wel kritisch hoor haha, in mijn ervaring klikt het dan gewoon niet dus ik heb dan geen interesse meer.
Die mensen wil ik echt stompen. Hoesten doe je als je vERKOUDEN BENT, GERRIT!!!
Ja klopt, ik merk dat ook. En ik vind het zo raar? Het is volkomen normaal dat je in bv een sollicitatiebrief aandacht aan je taal besteedt voor een goede eerste indruk, waarom dan niet dezelfde zorg voor je taalgebruik in contact met andere mensen?
Ik ben niet meer zo dat ik er direct keihard op ga zeiken of passief-agressief verbeteren ofzo, maar ik heb er wel een mening over
Ik denk juist dat het voor meer matches zorgt aangezien veel meiden proberen om de ons mannetjes eruit te filteren
Heb dus al twee keer afgesproken met een guy en toen ging hij 3 weken op vakantie. Hij had amper interesse op app en ik heb elke keer gedacht: ok, doei dan. En dan toonde hij weer interesse. Nu weeeeeeerrrr. Ik word hier gek van. We zijn beiden niet op zoek naar iets serieus, maar dit is ook weer irritant.
Met nog een mooie quote die voorbij vloog op instagram:
âIf he likes you, you will know. If he doesnât youâll be confusedâ
Ik zag net een 'stoere selfie, van onderen genomen, de man in pak(in een auto) en hij had een tandenstoker in zijn mond???
Ik word echt een beetje gek van teksten als âlekker gekâ, âlevensgenieterâ. Ik knap daar echt op af.
En ik had iets leuks bedacht om in mn bio te zetten maar ik ben het vergeten. Eerst had ik âPepsi is geen colaâ. Wil weer zoiets.
Ja, ik vind dat ook zo stom! Zag laatst ook weet staan: âgezelligheid met vriendenâ
Ik heb in mn bio
Ik doe ook maar wat
Ja dat is ook wel leuk alleen dat hebben meer meiden van hier toch? Zou het stom vinden als veel meisjes dat hebben! Ik ga nog even nadenken