“”“Grapje”""
Maar dat hoeven die matches niet te weten natuurlijk 
“”“Grapje”""
Maar dat hoeven die matches niet te weten natuurlijk 
Noo niet twijfelen joh! Wat waren zijn argumenten?
Waarom twijfel je? Jij bent toch diegene die gesprekken met hem voert en je hebt niet voor niks ja gezegd op een date met hem. Je collega weet verder helemaal niks van hem, hij heeft alleen een foto gezien. Je moet je daar niks van aantrekken.
Wat stom van hem. Klinkt zeker een beetje jaloers. Ik vind de profieltekst helemaal niet raar. Niet superorigineel en sommige woorden snap ik niet (wat betekent “lifestyle”), maar boeiend. Gewoon gaan hoor! Jij hebt m toch ook gesproken 
Mijn vriend had de sufste tinderbio ooit (vond ie zelf achteraf ook wel een beetje) en ik ben heel blij dat ik dat maar een beetje door de vingers heb gezien, haha.
Joh uiteindelijk gaat het er toch om hoe iemand in het echt is? Ik heb de leukste dates gehad met jongens waarvan ik dacht ‘Hmmm vooruit’ en hele stomme met jongens waar ik weg van was. Altijd het voordeel van de twijfel geven zou ik zeggen, je weet nooit of je anders de liefde van je leven mist door een stom stukje tekst wat je niet aan stond haha
Ja, maar deze strategie gaat ook weer niet op, want kunnen we wel half Tinder gaan daten. En ik heb ook twijfels gehad en dan inderdaad vet stomme dates gehad. Of hoge verwachtingen die wel waar gemaakt werden!
Conclusie: het is soms onvoorspelbaar 
Ja dat heb ik ook een tijdje gedaan haha omdat ik telkens dacht ‘ik moet het een kans geven’
Bleek een vermoeiende strategie dus ik zoek nog een evenwicht haha maar ik vind het wel echt zo lastig
Heel herkenbaar, ik heb helaas ook nog niet de juiste balans gevonden tussen ‘een (of meerdere) kansen geven’ en ‘ik weet nu al dat dit niet mijn type is’
Het ligt er bij mij ook aan wat mijn einddoel is. Als ik gewoon op zoek ben naar een scharrel ben ik veel minder selectief merk ik en vind ik het daten ook veel leuker. Dan selecteer ik eigenlijk alleen op uiterlijk en vervolgens op of ik het gesprek gezellig vind. Dat is vrij snel het geval en dus heb ik allemaal leuke dates en contacten en vind ik het helemaal enig.
Als ik een relatie zoek vind ik ineens alles belangrijk en moet iemand direct al mijn normen en waarden hebben en wil ik eigenlijk nergens op afdingen
Waardoor niemand meer aan mijn eisen voldoet en daten ook meteen weer stom is.
Ik vind het allemaal maar lastig haha
Ik wou bijna tinder aan maken , maar toen bedacht ik me dat ik op mannen val en mannen zijn stom.
Ik snap het helemaal… hier zou ik ook op afknappen
Maar dat kan best onterecht zijn. Misschien heeft hij ook wel dagen nagedacht over een originele tekst en slaat hij gewoon echt ff de plank mis terwijl het een leuke vent is.
Maarja, zoals iemand anders al zei; dan kan je wel iedereen een kans geven op Tinder. Je selecteert nou eenmaal op foto en bio.
Ik zou gewoon naar de date gaan en kijken hoe hij in het echt is. Als hij niks is kun je altijd het contact verbreken, maar ik zou mij niet laten tegenhouden door een collega die oordeelt over een foto en stukje tekst.
Deze tekst kwam ik een tijd terug tegen… ik voelde acute vermoeidheid toen ik dit allemal las 
Een man die zichzelf een feminist noemt vind ik een beetje eng. Engels en Nederlands door elkaar, 9 jaar studeren om professor dokter catsitter te worden vind ik ook een beetje gek (al zal dat een grapje zijn geweest)
Ik vind het wel mooi hoe hij zijn lengte even tussen neus en lippen door noemt.
Bijna alle mannen in Stockholm hebben feminist in hun bio staan. Schijnt een cultureel dingetje te zijn. Vond het ook een beetje bijzonder toen ik dat zag. Vooral omdat de meeste op de eerste date seks met je willen hebben, omdat ze willen weten wat voor vlees ze in de kuip hebben. En als je dat niet wil, ben je te moeilijk en ghosten ze je.
Ik ben nu ineens zo blij dat ik niet meer met Zweedse mannen hoef te daten.
Ik vind alle mannen stom die zichzelf geen feminist noemen, maar in een tinderbio komt het een beetje over alsof je er enkel mee wil scoren.
Heb je geen contact meer met die ene leuke uit NYC?
Jawel hahaha
“Buhbuh stomme feministen buh buh vrouwen zijn al gelijk buh buh mag ik niemand meer complimenteren buh buh ik wil nú een essay over waarom feminisme nog steeds nodig is buh buh waarom zit je op een datingapp feministen willen toch niet neuken want ze haten mannen hahahahaha”