Haha ja bij mij ook. Heb daarom weinig matches denk ik
Hahaha echt he! En dan trots erbij zetten hoeveel landen ze al hebben gezien. Ja leuk voor je gozer.
Ik had dus ooit zo een âgeen ONSâ type. 1 keer seks mee gehad, nooit meer wat van gehoord
Oh the irony
Oh echt? Zou ik er totaal niet uit halen. Heb het ook wel eens erin gehad, juist omdat ik gek werd van mannen die wel daarom wilden afspreken. Ik dacht dan is het maar meteen duidelijk dat ik daar niet op zoek naar ben. Helemaal toen ik op vakantie was en een mogelijke date sowieso maar eenmalig zou zijn, wilde ik wel dat de persoon in kwestie wist dat het me niet om seks te doen was.
âOp zoek naar iets serieusâ vond ik een beetje tĂ©.
Aaah ik heb een date. Gisteravond een match. Zonet zitten chatten. Hij is voortvarend en wilde vandaag al meeten. Maar ik kan vandaag niet en dat is ook prima. Moet eerst aan het idee van een date wennen. Spannend.
Leuk! Ik vind het altijd een beetje snel als ze gelijk vragen om af te spreken, maar ik snap het ook wel weer. Ben zelf ook niet de beste berichtjes stuurder.
Voor wanneer heb je afgesproken?
Voor morgen. Eind van de middag. Gewoon een kopje thee. Leek me een prima 1e stap.
Ja in mân favoriete Iers cafĂ©. In het centrum. Daar voel ik me in bekende en vertrouwde omgeving.
Haha die is leuk!
Dit geeft me wel inspiratie
Ik had ooit âIk ben de kwaadste niet: ik wil best een broodje voor je smeren als dat niet botst met mijn feministisch meesterplan voor totale wereldoverheersingâ als profieltekst en vind die zelf nog steeds enorm grappig. Alleen leverde het vooral gezeik op.
Die vind ik echt super leuk. Hoezo dat mensen daar moeilijk op reageren? Het is gewoon een grapje
âââGrapjeâ""
Maar dat hoeven die matches niet te weten natuurlijk
Noo niet twijfelen joh! Wat waren zijn argumenten?
Waarom twijfel je? Jij bent toch diegene die gesprekken met hem voert en je hebt niet voor niks ja gezegd op een date met hem. Je collega weet verder helemaal niks van hem, hij heeft alleen een foto gezien. Je moet je daar niks van aantrekken.
Wat stom van hem. Klinkt zeker een beetje jaloers. Ik vind de profieltekst helemaal niet raar. Niet superorigineel en sommige woorden snap ik niet (wat betekent âlifestyleâ), maar boeiend. Gewoon gaan hoor! Jij hebt m toch ook gesproken
Mijn vriend had de sufste tinderbio ooit (vond ie zelf achteraf ook wel een beetje) en ik ben heel blij dat ik dat maar een beetje door de vingers heb gezien, haha.
Joh uiteindelijk gaat het er toch om hoe iemand in het echt is? Ik heb de leukste dates gehad met jongens waarvan ik dacht âHmmm vooruitâ en hele stomme met jongens waar ik weg van was. Altijd het voordeel van de twijfel geven zou ik zeggen, je weet nooit of je anders de liefde van je leven mist door een stom stukje tekst wat je niet aan stond haha
Ja, maar deze strategie gaat ook weer niet op, want kunnen we wel half Tinder gaan daten. En ik heb ook twijfels gehad en dan inderdaad vet stomme dates gehad. Of hoge verwachtingen die wel waar gemaakt werden!
Conclusie: het is soms onvoorspelbaar