Oh hahah geen idee
Dat had ik ook. Mijn vriend is een enorme dislect, niet hoog opgeleid maar wel de liefste die er is! ik twijfelde ook heel erg bij onze gesprekken via de app maar heb me daar maar overheen gezet.
Weet iemand wat het betekent als er een bliksemschicht achter iemands tindernaam staat?
Ik heb ook weleens gehad dat iemand op tinder perfect nederlands sprak, maar toen we gingen appen het ineens zo gebrekkig was?
Ik dacht dat ze dan betalen om meer gezien te worden ofzo?
Ja ik heb het idee dat ik het verschil tussen taalfouten met een reden en taalfouten uit de luiheid er wel uit haal. Maar ik kan me natuurlijk hartstikke goed vergissen en op deze manier iemand mislopen die kei leuk is. Maybe this is why Iām single
Ik vind dit date-tijdperk zo lastig gewoon! Ene kant is het heel fijn dat je kan filteren, maar andere kant knap ik zo ontzettend snel op iemand af voordat ik diegene uberhaupt heb gezien (slechte taal, āstommeā profielfotoās, āverkeerdeā caption etc).
Weet gewoon even niet wat ik ermee aan moet
Haha oh shit het algoritme is me juist niet gunstig gezind, 90% van wat voorbij komt is āmijn ALLLERgrootste PASSIE is REIZEN!!! #wanderlust #globetrotterā
Haha ja bij mij ook. Heb daarom weinig matches denk ik
Hahaha echt he! En dan trots erbij zetten hoeveel landen ze al hebben gezien. Ja leuk voor je gozer.
Ik had dus ooit zo een āgeen ONSā type. 1 keer seks mee gehad, nooit meer wat van gehoord
Oh the irony
Oh echt? Zou ik er totaal niet uit halen. Heb het ook wel eens erin gehad, juist omdat ik gek werd van mannen die wel daarom wilden afspreken. Ik dacht dan is het maar meteen duidelijk dat ik daar niet op zoek naar ben. Helemaal toen ik op vakantie was en een mogelijke date sowieso maar eenmalig zou zijn, wilde ik wel dat de persoon in kwestie wist dat het me niet om seks te doen was.
āOp zoek naar iets serieusā vond ik een beetje tĆ©.
Aaah ik heb een date. Gisteravond een match. Zonet zitten chatten. Hij is voortvarend en wilde vandaag al meeten. Maar ik kan vandaag niet en dat is ook prima. Moet eerst aan het idee van een date wennen. Spannend.
Leuk! Ik vind het altijd een beetje snel als ze gelijk vragen om af te spreken, maar ik snap het ook wel weer. Ben zelf ook niet de beste berichtjes stuurder.
Voor wanneer heb je afgesproken?
Voor morgen. Eind van de middag. Gewoon een kopje thee. Leek me een prima 1e stap.
Ja in mān favoriete Iers cafĆ©. In het centrum. Daar voel ik me in bekende en vertrouwde omgeving.
Haha die is leuk!
Dit geeft me wel inspiratie
Ik had ooit āIk ben de kwaadste niet: ik wil best een broodje voor je smeren als dat niet botst met mijn feministisch meesterplan voor totale wereldoverheersingā als profieltekst en vind die zelf nog steeds enorm grappig. Alleen leverde het vooral gezeik op.
Die vind ik echt super leuk. Hoezo dat mensen daar moeilijk op reageren? Het is gewoon een grapje