Tinderervaringen

Ja dat heb ik ook een tijdje gedaan haha omdat ik telkens dacht ‘ik moet het een kans geven’ :sweat_smile: Bleek een vermoeiende strategie dus ik zoek nog een evenwicht haha maar ik vind het wel echt zo lastig

1 like

Heel herkenbaar, ik heb helaas ook nog niet de juiste balans gevonden tussen ‘een (of meerdere) kansen geven’ en ‘ik weet nu al dat dit niet mijn type is’

1 like

Het ligt er bij mij ook aan wat mijn einddoel is. Als ik gewoon op zoek ben naar een scharrel ben ik veel minder selectief merk ik en vind ik het daten ook veel leuker. Dan selecteer ik eigenlijk alleen op uiterlijk en vervolgens op of ik het gesprek gezellig vind. Dat is vrij snel het geval en dus heb ik allemaal leuke dates en contacten en vind ik het helemaal enig.

Als ik een relatie zoek vind ik ineens alles belangrijk en moet iemand direct al mijn normen en waarden hebben en wil ik eigenlijk nergens op afdingen :sweat_smile: Waardoor niemand meer aan mijn eisen voldoet en daten ook meteen weer stom is.

Ik vind het allemaal maar lastig haha

3 likes

Ik wou bijna tinder aan maken , maar toen bedacht ik me dat ik op mannen val en mannen zijn stom.

40 likes

Ik snap het helemaal… hier zou ik ook op afknappen :grimacing: Maar dat kan best onterecht zijn. Misschien heeft hij ook wel dagen nagedacht over een originele tekst en slaat hij gewoon echt ff de plank mis terwijl het een leuke vent is.

Maarja, zoals iemand anders al zei; dan kan je wel iedereen een kans geven op Tinder. Je selecteert nou eenmaal op foto en bio.

Ik zou gewoon naar de date gaan en kijken hoe hij in het echt is. Als hij niks is kun je altijd het contact verbreken, maar ik zou mij niet laten tegenhouden door een collega die oordeelt over een foto en stukje tekst.

1 like

Deze tekst kwam ik een tijd terug tegen… ik voelde acute vermoeidheid toen ik dit allemal las :grimacing:

Een man die zichzelf een feminist noemt vind ik een beetje eng. Engels en Nederlands door elkaar, 9 jaar studeren om professor dokter catsitter te worden vind ik ook een beetje gek (al zal dat een grapje zijn geweest)

5 likes

Ik vind het wel mooi hoe hij zijn lengte even tussen neus en lippen door noemt.

3 likes

Bijna alle mannen in Stockholm hebben feminist in hun bio staan. Schijnt een cultureel dingetje te zijn. Vond het ook een beetje bijzonder toen ik dat zag. Vooral omdat de meeste op de eerste date seks met je willen hebben, omdat ze willen weten wat voor vlees ze in de kuip hebben. En als je dat niet wil, ben je te moeilijk en ghosten ze je.

Ik ben nu ineens zo blij dat ik niet meer met Zweedse mannen hoef te daten.

Ik vind alle mannen stom die zichzelf geen feminist noemen, maar in een tinderbio komt het een beetje over alsof je er enkel mee wil scoren.

12 likes

Heb je geen contact meer met die ene leuke uit NYC?

Jawel hahaha

1 like

“Buhbuh stomme feministen buh buh vrouwen zijn al gelijk buh buh mag ik niemand meer complimenteren buh buh ik wil nú een essay over waarom feminisme nog steeds nodig is buh buh waarom zit je op een datingapp feministen willen toch niet neuken want ze haten mannen hahahahaha”

Stelletje broflakes

4 likes

Leuk en supersexy. En leuk. :joy: Keiharde cringe op alles in deze bio

2 likes

Ik heb er wel even over nagedacht maar besloot dat het vast prima zou zijn omdat er geen naam + leeftijd te zien is. Ik had de tekst kunnen kopiëren en plakken, maar qua inhoud en herkenbaarheid zou dat hetzelfde zijn. Ik
Hoor het graag van een moderator als het anders is :smile:

1 like

Ugh, ik kwam ineens iemand weer tegen tijdens het swipen met wie ik een tijd geleden een heel nare ervaring heb gehad. Blijkbaar komt iemand gewoon weer in de pool terecht wanneer je diegene ontmatcht. Had serieus even hartkloppingen toen ik z’n profiel voorbij zag komen :confused: En hij had nu als profieltekst “Als je feminist bent vind ik je automatisch leuk”, terwijl hij zich echt als een seksistische eikel en typische “niceguy” heeft gedragen tegen mij :roll_eyes: Was even in de verleiding om hem te rapporteren, maar toch maar niet gedaan.

1 like

Ik vertel je uit ervaring dat vrouwen op Tindet ook vrij moeilijk zijn :stuck_out_tongue:

1 like

Ik denk dat hij zijn account verwijderd heeft en opnieuw heeft aangemaakt. In principe komt iemand volgens mij niet in de kaartenbak als je hem ontmatcht hebt.

1 like

Ik heb nu twee dates gehad met dezelfde man. Gisteren middag kennismaking op een terrasje. Vanochtend wandelen in het bos met mijn twee honden in zijn auto. Het is een aardige, rustige, betrouwbare man. Precies het type waar ik niet op val. Want ik word altijd spontaan smoorverliefd op dominante charismatische egocentrische mannen die eerst heel aardig doen en later hun frustraties op mij afreageren. Dit is niet zo’n man. Dus is hij aardig en beetje saai. Ik weet niet wat ik met mezelf aan moet. Waarom wil ik foute mannen wel?

5 likes