Tinderervaringen

Hierom denk ik… saai is niet spannend, verliefdheid wel. Dus dat gaat slecht samen helaas (want zulke mannen zijn vaak wel super lief, stabiel en betrouwbaar). Maar ik ken het.

1 like

Oké, er dus nog hoop voor mij. Op een leuke man die niet saai is.

1 like

Nummers uitwisselen

• Voor de eerste date
  • Na de eerste date

0 stemmers

Man zonder social media

• Red Flag
  • Helemaal oke

0 stemmers

Ik merk aan mezelf dat ik via Tinder heel snel twijfel of iemand wel echt is. Niet dat ik een slechte ervaring heb gehad ofzo maar chat nu met iemand die heel leuk lijkt maar hij wil geen nummers uitwisselen, pas na de eerste date en heeft ook geen social media om te checken ofzo. Vind dat toch beetje gek ergens.

1 like

Ja sorry verkeerd gelezen, was m’n post al aan het verwijderen om een nieuwe te maken haha. Dat vind ik dan wel weer raar

1 like

Bij die combinatie zou ik zelf ook wel gaan twijfelen, maar ik ben in het algemeen ook wel een beetje achterdochtig

4 likes

Wellicht zit er een date aan te komen ja. En idd maak me niet zoveel zorgen, spreek sowieso openbaar af en laat vriendinnen weten waar ik ben.
Maar hij begon ook alweer over seks en daar krijg ik dan weer een beetje jeuk van. Ik kijk het nog wel even aan.

1 like

Ik zou dit ook een massive red flag vinden ja. Maar ik ga ook full FBI op al mn matches dus ben niet helemaal objectief.

5 likes

Beginnen jullie vaak een gesprek? Ik ben altijd bang dat als een man niet begint, dat dat betekent dat hij me eigenlijk niet zo bijzonder vindt :sweat_smile:

Ik word hier ook achtedochtig van. Misschien wil hij geen nummers uitwisselen omdat je dan wel bij social media kan komen? Dat is vaak verbonden met elkaar natuurlijk.
Weet je wel zijn voor en achternaam?

1 like

Ik zit nu op Bumble en daar moet de vrouw het gesprek starten, dus ja. Maar op tinder had ik voor mezelf de ‘regel’ dat ik als ik het gesprek gestart had, niet uit mezelf m’n telefoon nummer gaf of zou voorstellen af te spreken. Dat moest dan van hem komen. Maar je kunt altijd een gesprek starten toch en dan merk je vanzelf of hij leuk en enthousiast reageert?

Ik begin als ik degene ben die een match heeft gemaakt.

Ik begin een gesprek als ik met hem wil praten haha. Zo simpel is het :sweat_smile:

5 likes

Hahaha ja precies! Ik snap niet waarom je hoer moeilijk om zou doen of rare regels voor zou bedenken. Als je op de app zit om te daten, dan ga je toch niet moeilijk doen?

Ik probeer altijd iets over de bio of foto’s te zeggen. Als dat echt niet kon doe ik een gifje. Laf gifjes :heart:

1 like

Niet zozeer slecht als dat ik echt een lijpo tegenover me had, maar ik had vorige week wel echt zooo’n saaie date. Echt, ik heb meer gelachen op mijn meeste sollicitatiegesprekken. Was een gast die duidelijk in een quarterlife crisis zat, zó verschrikkelijk saai. En toen bestelde hij ook nog een tweede drankje :’) Er was echt nul klik en heb daarna gelukkig ook niets meer gehoord hahaha.

4 likes

Wat heb je voor de rest gecheckt dan?

1 like

Ik chat via Tinder nu al een tijdje met een Engelsman. We hebben gisteren besloten om nummers uit te wisselen. Vanmorgen belde hij mij onverwacht. Onze gesprekken zijn heel leuk. Maar hij woont in Birmingham en jemig wat praat hij plat Engels. Ik kon hem echt moeilijk volgen. Ik vond het wel grappig. Alleen weet ik echt niet waar onze gesprekken naar toe zullen leiden.

3 likes

Oke, ik heb hem een bericht gestuurd. Nu is het afwachten :see_no_evil:

2 likes

Ik weet het niet. Ik had wel wat meer mensen die ver weg woonden.