Ik heb net die Tinder podcast geluisterd en ik vond hem echt super goed! Ik voel me nu wel een gevorderde tinderraar, want ik herken(met uitzondering van de laatste aflevering) echt alles!
Echt een aanrader(liefde in de tijd van tinder)
Ik heb net die Tinder podcast geluisterd en ik vond hem echt super goed! Ik voel me nu wel een gevorderde tinderraar, want ik herken(met uitzondering van de laatste aflevering) echt alles!
Echt een aanrader(liefde in de tijd van tinder)
Bij instellingen kun je de straal waarbinnen je zoekt aanpassen! Is misschien gemakkelijker als je wilt afspreken
Eigenlijk wil ik ook weer gaan Tinderen maar ik vind het altijd zo moeilijk om een bio te bedenken
En?
Haha, we hebben uiteindelijk best een lang gesprek gehad. Alleen merk ik wel dat hij weinig terugvraagt over mij, dus misschien inderdaad niet zo geĆÆnteresseerd
Hm jammer. Sommige mensen vinden dat gewoon lastig denk ik, terwijl ze wel interesse hebben. Dus ik zou niet te snel conclusies trekken maar wel goed dat je er rekening mee houdt.
Nou dit ging helemaal anders dan ik had verwacht?
We hadden een dag afgesproken maar nog geen plek, tijd etc. En hij reageerde ineens ook niet meer op mijn laatst verzonden berichtje. Dus de dag van onze date brak aan en ik stuurde iets van: Hey, zie je het nog zitten?
Niks meer gehoord. Hij heeft me niet geblokkeerd op whatsapp, is ook nog gewoon online en zo, maar reageert gewoon niet? Ik heb oprecht gƩƩn idee waar het mis ging? Het ging echt leuk zo, via whatsapp, en het leek me echt een hele leuke jongen dus ik baal best wel.
Wat kut en raar en stom
Zou het vandaag zijn?
Nee, we hadden afgelopen vrijdag afgesprokenā¦
Ik probeer echt te achterhalen wat er mis ging, maar kom er niet uit. En ik vind het ook gek dat hij me dan niet van whatsapp afgooit of onze match opheft, want dat doet hij dus niet?
Soms valt het niet te achterhalen. Betekend ook niet dat jij iets verkeerds gedaan hebt of dat er iets mis gegaan is. Heb ook vaak zat gehad dat ik geghost werd door mannen, maar dat ze wel al mān instastories bleven bekijken. Ghosten is gewoon super kut, maar probeer het iig niet persoonlijk aan te trekken! Het heeft niks met jou te maken
En deze moest even
Die kwam ik ook tegen deze week. Vond het zo dom
Zo kut dit soort dingen, maar eens met @NothingAboutSam, vaak ligt het niet aan jou maar aan andere dingen die spelen in het leven van die persoon en dat ze dan weinig rekening houden met jou of hoe het voor jou moet voelen. Ik heb me daar andersom helaas ook wel eens schuldig gemaakt aan ghosten (hoewel zeker niet zo recht voor een date), hoe lelijk ook. Dan was er iets anders in mān leven dat mān aandacht vroeg en ik gewoon niet de ballen had om te zeggen: heb even geen interesse verder. Super gaar en heb inmiddels mān leven gebeterd, maarja, anderen moeten die les nog leren misschien.
Welkom in de wereld van dating zou ik zeggen!
Ik heb qua uiterlijk mān droomman gematcht op Happn, maar ik durf het gesprek niet te starten. Zo achterlijk. Maar het is mān eerste match sinds mān breakup en ik ben niet zo bekend met datingapps. Ik heb het idee dat een opening helemaal bijzonder moet zijn, maar ik wil gewoon āHoi naamā sturen ofzo, haha. Kan dat?
Hij is wel veel te knap voor mij, dus misschien gaat hij toch niet reageren.
Niet zo denken! Je bent een match!
Qua opening heb ik geen gouden tip. Ik stuur ook altijd gewoon iets als āHee!ā
āIk: gezellig, ondernemend, spannend, psychisch stabielā
Kwam ook iemand tegen die een checklist had (over zichzelf):
-sta op eigen benen
-mbo 4 diploma
-fulltime baan
-rijbewijs + auto
-eigen huis
-financieel onafhankelijk
Man van 30. Mag hopen dat je dan op eigen benen staat ja.
Laatst vroeg iemand om meer fotoās en toen heb ik een tikkie van 5 cent gestuurd en hij betaalde die gelijk. Inmiddels hebben we een paar dates gehad. Ik vond dat zo leuk, ik dacht deze moet ik hebben
Pff ja sowieso mensen die dan in hun beschrijving hebben staan dat ze op zichzelf wonen. Alsof dat een hele prestatie is als je volwassen bent. Swipe die altijd gelijk weg haha.
Haha tja⦠dat zegt iets over hem Ć©n over jou. Jullie komen wrs uit verschillende sociale ālagenā.
Ik zag een keer iemand met in zijn bio āik woon zelfstandigā. Daar zal dan begeleid wonen aan vooraf zijn gegaan en dat zegt vaak (niet altidj natuurlijk - disclaimer) iets over het sociale milieu of iq/eq van iemand.
Ik vind dat je wel een flinke aanname doet hier omtrent dat begeleid wonen