Tinderervaringen

Huh, deze redenering snap ik ook niet zo :sweat_smile:

Ja, denk je? De enkele vermelding bij iemand van ruim volwassen leeftijd vond ik al vrij onheilspellend en dan ook nog eens te term ā€˜zelfstanding’. Dat klinkt toch anders dan ā€˜ik woon alleen’ of ā€˜ik heb een eigen woning’?
Misschien ligt het ook wat aan mijn werk en de mensen die ik daar ontmoet.

Ik denk dat het vaak wel iets zegt over het sociale milieu waaruit iemand komt, maar ik hoor de term wel vaker en er wordt dan gewoon bedoeld ā€œop jezelf wonenā€, dus zonder je ouders wonen.

1 like

Wat staat er in zijn profiel? Misschien kun je daar iets uit gebruiken als opening. En anders gewoon ā€˜Hoi …’ hoor, is natuurlijk ook goed!

Ah dat had ik wel kunnen doen ja. Ik ben daar nooit zo goed in haha.
Uiteindelijk heb ik gewoon ā€˜Hee!’ gestuurd met zo’n zwaaipoppetje, maar hij heeft niet meer gereageerd helaas.

Gaat vast nog komen! Super goed dat je het gedaan hebt.

hahahah wat grappig

Ik kwam net iemand tegen die al z’n foto’s op z’n kop heeft geplaatst met als beschrijving: Ben je al ondersteboven van me? :joy:

23 likes

Haha! En dan draai je je telefoon om en swipe je hem de verkeerde kant op. Tenminste, zag dat ooit ergens voorbij komen.

4 likes

Oja, helemaal niet bij stil gestaan joh haha

Jij wel iets gestuurd? Zo ja, wat zuur :frowning:

Wat ontzettend rot. Ugh. :frowning:
Waarom toch!

Sinds een half jaar single en nog nooit in mijn leven Tinder gebruikt. Nu toch maar de stoute schoenen aangetrokken. Jammer dat 9/10 matches nooit iets sturen, maar wel een leuk gesprek met iemand kunnen voeren. Dus ben nog heel voorzichtig maar vind het wel leuk beginnen zo, want in het echt stap ik nooit zomaar op iemand af.

2 likes

Wat hebben al die kerels met foto’s samen met hun neefje of nichtje en dan de opmerking erbij dat het niĆ©t hun kind is? Kinderen ook altijd compleet herkenbaar, zou als ouder van dat kind echt woest zijn als ik er achter zou komen dat m’n kind herkenbaar op Tinder stond.

16 likes

Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik een profiel zag met de tekst:
Henk ,35 jaar
En dan in het onderschrift: oeh het moet eigenlijk 40 jaar zijn.

Of juist:
Henk, 33 jaar
Onderschrift: eigenlijk een jongeman van 24 op zoek naar een seks met oudere vrouwen vandaar mijn leeftijd hoger ingesteld

Ja ze zijn wel eerlijk maar toch denk ik serieus :roll_eyes:

5 likes

Haha ja, ik kwam dat laatst ook tegen op een andere app.
Er stond 36, maar in zijn bio stond iets van: ā€˜ik moest liegen om je te kunnen swipen, tel er maar tien jaar bij.’ En ik ben 28, wil niet weten wat zijn ondergrens is :astonished:

2 likes

Moest wel lachen om dit onderschrift:
ā€œik doe niet aan trio’s. Als ik 2 mensen wil teleurstellen ga ik wel naar mn oudersā€

61 likes

Ik heb het volgens mij eerder gezegd, maar ik vind het helemaal niet eerlijk.
Iedereen stelt zijn eigen leeftijdsgrens is, met een reden neem ik aan.
En dan gaan liegen over je leeftijd om toch onder in het leeftijdskader van jongere vrouwen (of oudere dus, maar denk dat dat meer uitzondering is) omdat JIJ toevallig van jongere vrouwen houdt, vind ik niet ok. Zij heeft blijkbaar geen behoefte aan een oudere man, want anders had ze haar leeftijdsgrens wel ruimer ingesteld. Losers.

15 likes

Ik snap je helemaal. Ik bedoelde ook eerlijk in de zin van dat ze wel zichtbaar benoemen dat ze ouder zijn dus je hebt de keuze vooraf om naar links te swipen. Ik zou het veel erger vinden als ze het in een later stadium vertellen en je ā€œerin getraptā€ bent.

3 likes

En een slechtwerkende truc ook nog, denk ik. Ik swipe iedereen met een foto met kind direct weg, precies om de reden die @MACdonalds hierboven noemde. Vind het zo ongepast, of het nou je eigen kind, neefje/nichtje of buurkind is. Betrek die kinderen gewoon überhaupt niet in je date-/seksleven.

8 likes