Ja, klinkt als iets wat hij ergens gehoord heeft.
Ik had laatst iets in de trant van: Sjern, mag ik je een vraag stellen…
Dat werd ook een unmatch
Ja, klinkt als iets wat hij ergens gehoord heeft.
Ik had laatst iets in de trant van: Sjern, mag ik je een vraag stellen…
Dat werd ook een unmatch
Ik zou zeggen ‘Eh jij zegt ook geen hallo?’
En bij die ‘Don’t hey me’ zou ik juist ook fucken door te zeggen ‘Hey’.
Ook een ergernis waar ik nog vaak aan moet denken:
Een gast die in zijn bio iets over zichzelf had getypt: curly, indo, religious, blabla. En dan dat hij een curly girl zocht. Nou ok, prima, zal wel. Had hij daarna eisen staan ‘No remarks on my curls, please’. Wtf dude, je legt er zelf daarvoor twee keer nadruk op.
Ik ben echt al 100x gematcht met een jongen die echt helemaal mijn type is qua uiterlijk, beroep, hobbies.
Maarrrr… een jaar of 6 geleden denk ik heeft hij kort gedate met een van mijn beste vriendinnen. Denk 2-3 maanden? De seksuele klik was er niet helemaal dacht ik, dus toen heeft zij het uitgemaakt. Weet het niet meer zo goed, is lang geleden. Weet alleen nog dat de interesse bij haar weg was. Ik heb hem destijds nooit ontmoet trouwens.
Nu ben ik toch een keer ‘t gesprek begonnen en ‘t loopt nog steeds. Heb ook gelijk geopend dat het eigenlijk tegen de girlcode was omdat hij gedate had met X. Maar volgens mij vond hij dat juist alleen maar interessanter haha.
Waarom doe ik dit? Ik zou die vriendschap voor geen goud op het spel willen zetten, het is gewoon soort van masochisme ofzo??
Heb je het al besproken met die vriendin? Dat is stap 1 toch. Misschien vindt ze het niet erg?
Ik heb trouwens vannacht gedroomd dat ik bijna seks had met de broer van een vriendin, wtf ik voelde me in mijn droom helemaal schuldig/raar/ongemakkelijk en nu bij het ontwaken nog steeds :’). Vind het stiekem wel een leuke jongen, maar zou dat in het echt maar moeilijk kunnen doen denk ik, gaan met de broer van iemand. Iemands ex date valt er wel een beetje onder. Het ligt er bij denk ik heel erg aan wie het is en hoe het is gelopen tussen ons. Sommige mannen mogen vriendinnen echt hebben bij anderen zal het toch wel steken/raar voelen.
Ja ik was al te erg geïrriteerd dat ik gewoon er meteen vanaf wilde
Ja het is niet dat ik dan denk dat er nog iets leuks uit kan voortkomen. Maar kan het niet laten dan om hem even op zijn plaats te zetten/bijdehand te doen.
Huh, dit is toch tegenstrijdig?
Ik denk dat het een beetje van de omstandigheden (of van de man?) afhangt. De ene man komt bij mij wel weg met een openingszin (ligt er absoluut aan wat voor zin)/of een saaie ‘hoi’ en de andere niet. Moet zeggen dat het eigenlijk amper voorkomt de laatste tijd, krijg eigenlijk alleen leuke opmerkingen over m’n bio. Dat helpt ook wel.
Ik vind hoi prima, of een vraag over een foto van me maar mijn lievelingsopening is een gifje
Ik zou best mijn bio willen veranderen maar dan zien al m’n matches dat en dat vind ik ongemakkelijk? Meer mensen die dit hebben?
Ik denk niet dat je matches zo veel naar je bio kijken eerlijk gezegd. Het zou mij iig niet opvallen als een match iets zou veranderen wat niet zijn eerste foto is
Huh neejoh haha alsof ze daarnaar kijken
@Freya @Lilou @Luzarl huh maar het komt toch gewoon als nieuwe melding in de feed. Daar zie ik elke keer dat anderen hun bio veranderen of nieuwe foto’s oid
Maar kijk jij daar echt? Ik tinder echt al vijf jaar en heb misschien drie keer in die feed gekeken.
Haha ja best vaak
En vind jij het ongemakkelijk om te zien als een match van je een nieuwe foto of bio heeft?
Zou ik wel vinden als ik met ze aan het praten ben. Dan is de illusie dat ze speciaal met mij aan het praten zijn een beetje voorbij aangezien ze hun bio voor anderen veranderen. Ik blijf graag naïef
Hahaha ahh haha ik vind het wel lief. Maar als je hem echt wil veranderen moet je dat gewoon doen hoor.
Je kunt gewoon uitzetten dat je updates in die feed komen. Vind het ook maar een nutteloze toevoeging.
Ik vind dat veel meiden hier wel heel streng zijn met unmatchen wat openingszinnen betreft. Iedereen vind het toch lastig en spannend om zo’n gesprek te beginnen, mannen net zo goed. Iedereen doet maar gewoon z’n best, in het echt zou je toch ook niet direct omdraaien en weg lopen als iemand net op de verkeerde manier ‘hoi’ tegen je zegt? Ik vind dat echt jammer aan de hele date wereld, er is zo’n overvloed aan aanbod dat het haast normaal is om iemands gehele persoon te beoordelen naar aanleiding van één zinnetje.