Tinderervaringen

Ha ha ha oké dit is echt heel grappig

@MissMarple Ik zou zelf terugkoppelen naar het Cupido werk van je vriendin en voorstellen om wat te gaan doen. Als je dat te spannend vind is de ijsbreker van @Joakim ook een optie. Dat hoeft niet letterlijk deze ijsbreker te zijn natuurlijk. :stuck_out_tongue:

Het moment dat je steeds meldingen krijgt van nieuwe matches, maar een oude match niet praat, waarvan je wilt dat hij reageert.

2 likes

@MissMarple Haha wat leuk en een beetje ongemakkelijk ook. Ik ben benieuwd wat er uiteindelijk uit komt.

1 like

Het moment dat je al drie keer met iemand hebt afgesproken en hij 0 romantische interesse heeft getoond

Haha nou ik ben het met je eens. Had een hele leuke date zaterdag, zie ik dat hij z’n bio gisteren heeft veranderd. Ben toch een beetje beledigd of zo :joy:

3 likes

Vorige date was in een park op een kleedje dus had makkelijk gekund. Ik probeerde wel dichtbij te zitten enzo. Maar deze guy flirt ook niet? Dus ik heb geen idee wat hij denkt. Voel me meer gefriendzoned nu. Hij nodigde me ook uit om mee te bbqen met een groep maar ik had al plannen. Verder ook geen bericht meer gehad of gestuurd. Was dezelfde guy die steeds heel weinig appte en dat ik dacht laat maar en dat hij daarna wel weer wat stuurde. Zo weinig hoogte van hem. Ben er klaar mee maar vind hem ook wel weer heel interessant… Haha ik moet het gewoon laten

Je kunt er altijd naar vragen. Ik heb ook weleens gehad dat er helemaal niks gebeurde op een date en toen ik later aangaf dat ik hem had willen zoenen maar niet durfde zei hij dat hij het eigenlijk ook heel graag wilde maar niet durfde. Dan heb je dat in ieder geval uit de lucht als je het vraagt. Je hebt in principe toch niks te verliezen.

2 likes

@midheavenmoon
Eerste twee keer in een bar, laatste keer in een park. Ik weet het dus echt niet, ik kan hem echt niet peilen. Ik ben niet echt op zoek naar iets serieus (ik zit een tijd in het buitenland) maar een beetje daten met 1 persoon vind ik wel leuk (dus meer aanraking en flirten). Ik had dus gevraagd een tijd geleden of hij mij leuk vond en hij zei: ja maar ik ben niet op zoek naar iets serieus en ik probeer gewoon een beetje mensen te ontmoeten en dan kijk ik wel hoe het gaat. Dus wie weet bedoelt hij letterlijk gewoon vriendschappelijk? (toen vroeg hij ook hoezo ik het niet kon peilen, toen zei ik heb je iets gedaan waardoor ik het kon weten dan? Zegt hij ‘nee, maar dat is toch ook niet leuk?’)

@anon42289517
Ja zat er ook al aan te denken, maar zoals ik hierboven schreef heb ik zoiets een tijd geleden gevraagd. Niet specifiek het aanraken dan… Toch eng

2 likes

Hahahaha ja dat bedoel ik!

Ooh, sorry, dat heb ik even gemist!

Ik bedoelde met hierboven, boven in hetzelfde bericht haha. Dus je had het niet gemist! Maar zou dus beetje awkward zijn om nog een keer te vragen… denk ik…

Oh dan gaat begrijpend lezen niet zo goed want ik haalde dat er niet uit, haha. Maar dan zou ik het denk ik ook maar gewoon laten zitten. Graag of niet zou ik denken!

1 like

Nou ja, ik zal iets meer moeten zeggen dan dat aangezien hij echt geen flauw idee heeft wie ik ben. Zal mezelf op zijn minst moeten introduceren :sweat_smile:

@Twijfelaar Ja ga het vanmiddag even met Cupido bespreken en dan vanavond berichtje sturen denk ik. Ik houd jullie op de hoogte!

3 likes

Ik heb hier ook nog nooit van gehoord :’) zul je zien dat ik dit wel per ongeluk heb gedaan haha

1 like

@Pabbles hmm ook lastig! Dus hij staat er vrij casual in, zoals ik het lees. En wat wil jij van hem?

Mijn tindermatch en ik hebben weer contact haha

Zoen m gewoon de volgende keer! Yolo

Leuk! Voelt het goed?

1 like

Ik heb net een berichtje gestuurd! Heb met mijn Cupido overlegd dus ben benieuwd

6 likes

Ik heb uiteindelijk aangehaakt op zijn beroep/het enige wat ik dus van hem weet. Zo op het eerste gezicht hebben we hele andere interesses dus daar heb ik een grap over gemaakt. Zo van, jij bent dus dol op voetbal en ik op breien dus ik zie de overeenkomsten dui-de-lijk. Dus ik dacht ik app je maar! Maar dan met zijn beroep en één van mijn favoriete bezigheden die totaal geen overeenkomst hebben. Bericht is alleen nog niet aangekomen dus moet even geduld hebben

12 likes

Leeeeeuk! Het is nu al een goed verhaal maar hopelijk wordt het nog beter.

1 like