Tinderervaringen

Uiterlijk.
Uiterlijk is niet belangrijk.
Uiterlijk is een bij zaak.
Het gaat om het inderlijk.
Niemand is perfecht.
Neem een voor beelt aan mij.
Leven en laten leven.
Acepteer gewoon hoe iemand is.

jongen met selfie met niet opgemaakt bed en gaten in kleding

15 likes

Ik had gisteren dus een date en het was echt vreselijk. Ik wist vanaf seconde 1 dat het hem niet zou worden. Kon er niet de vinger op leggen, gewoon een bepaald gevoel ofzo? En hij had al gehint op mij willen zoenen eerder en wilde arm om mijn schouder doen dus toen ben ik maar gewoon eerlijk geweest en gezegd dat ik geen klik voelde. Vind het echt best wel erg dat ik hem zo heb afgewezen maarja ik hou zelf ook van eerlijkheid en duidelijkheid, en vond het ook stom om dat achteraf te appen ook met het oog op dat hij mij misschien zou willen zoenen terwijl ik dat niet wilde…

12 likes

Ik vind het goed van je dat je gelijk eerlijk bent geweest anders zou je iets gaan doen wat je niet echt wil alleen om hem niet te kwetsen misschien. Hoe reageerde hij?

3 likes

Ik vind het juist super goed dat je zo duidelijk bent geweest!

1 like

Pff nu app ik weer met iemand die zegt dat hij iemand zoekt om mee rond te reizen en die eerlijk is. :roll_eyes::roll_eyes: alsof er mensen graag oneerlijke mensen daten. En nu ik goed kijk heeft hij ook een monobrauw.

Ik denk dat ik Tinder even ga verwijderen, want ik zie echt alleen maar afknapper.:+1:

3 likes

@Sjern @Katie hij bleef wel netjes maar gaf wel wat steekjes onder water. Dat ik een persoon ben die snel oordeelt en conclusies trekt maar ik vind dat ik niet zo ben. En vertelde hij allerlei verhalen over verschillende vrouwen die hij gedate had voor mij. Nouja prima alleen zat dus bij hem in de auto en dat vond ik wel wat spannend ofzo. Was in eerste instantie ook niet de bedoeling met de auto te gaan maar in de stad hier was het mega druk. Verder gewoon normaal gekletst. Nouja weer een ervaring rijker

1 like

Haha dat is gewoon de meest perfechte spelfout ever

3 likes

Heb je al iets van hem gehoord?

Ja! Hij reageerde in de eerste instantie heel leuk, gaf ook aan het leuk te vinden iets van me te horen. Na drie berichtjes heen en weer viel het stil, hij vroeg bijvoorbeeld ook niets terwijl ik hem genoeg aanknopingspunten heb gegeven om dat wel te doen. Heb het dus maar gelaten, ik heb mijn best gedaan! Vriendin ziet hem morgen dus ben benieuwd of hij er nog iets over zegt

2 likes

Oh, dit is wel een beetje knudde. Jammer, hopelijk komt je vriendin nog terug met een goed verhaal.

1 like

Hebben jullie ook weleens dat als je een rondje Tinder hebt gedaan, en je hebt best veel matches, dat als iemand dan een bericht stuurt dat je denkt: leuk, en dan open je Tinder en dan denk je: mehhh, ben jij het. Terwijl ik heb hem naar rechts geswipet, dus ik vond iets in hem wel leuk.

15 likes

Haha ja

Ja echt vaak. Tijdens swipen denk ik oh ja leuk oh ook leuk ja prima ja doen
Maar als ik dan rustig alle fotos en de bio ga bekijken denk ik oh :thinking:

1 like

Ik zelf niet, maar mannen absoluut wel. Als ik een foto toevoeg krijg ik gelijk tientallen berichten van oude matches. Dat is dan omdat ze die foto in de feed zien

Ik heb maandag een date en ik heb er zo’n zin in :blue_heart: we zijn al ruim 2.5 maand aan het praten en spreken elkaar elke dag, hebben in die tijd één date gehad en nu dus de tweede. Voor zover ik nu kan beoordelen is hij echt heel leuk :blush: voelt wel nog een beetje onwennig omdat dit de eerste keer is dat ik een man date haha

19 likes

Oh zo leuk! :slight_smile::slight_smile::slight_smile:

1 like

Ah superleuk! Veel plezier op je date! :smile:

1 like

Ik tref echt 3x niks op Tinder. Heb ook nauwelijks matches. En als ik matches heb willen ze alleen seks.
Ik zit echt in een enorme date- en seksdroogte en ik verveel me.

Hahaha heel herkenbaar

1 like

Late reactie, maar ik doe dit :sweat_smile: Geen idee hoe het ontstaan is, maar als ik een verhaal wil vertellen doe ik eerst mijn ogen dicht voordat ik begin met praten. Ogen gaan daarna meestal wel weer open hoor, maar gaat compleet onbewust.