Tinderervaringen

Hoe lang geleden was je eerste date? :fearful:

Ik had afgelopen vrijdag een date en ik vind het al jammer dat ik tot zaterdag (of later) moet wachten. Laat staan als ik 2 dates had in 2,5 maand tijd.

1 like

Ja het is ook niet dat ik hem bewust de hele tijd heb afgewezen zeg :upside_down_face: het was door omstandigheden aan beide kanten even ingewikkeld om tot een datum te komen

Ah wat jammer. Extra leuk dan dat jullie al die tijd contact hebben gehouden en weer afspreken. Veel plezier!

1 like

Weer een paar pareltjes in Tinderbio’s:

Leefe

Ik hou van lache

2 likes

Oooooh jongen. Wat erg :sweat_smile:

Vorige keer zag ik iemand met:
Ik hou van me vriende en me family :heart:

Ok bye

5 likes

Op 5 van de 7 profielen die ik net swipete stond: “bier” of “drankje”. Wat is het toch met mannen dat ze denken dat ze daarmee hun persoonlijkheid laten zien?

1 like

Ahh wat leuk @Zaadjes!

Ik ben ook benieuwd hoe jouw date was @perzikyoghurt :slight_smile:

Ik heb intussen naast Tinder ook maar Happn en Bumble gedownload dus ben bij tijd en wijle lekker veel aan het swipen, maar eerlijk gezegd not impressed tot nu toe. Twee dates gehad met dezelfde jongen maar ik voel niet echt aantrekkingskracht en twijfel nu of ik hem moet laten weten dat het wat mij betreft hier eindigt.

Nu wel een paar dagen leuk aan het praten met iemand dus eens kijken wanneer we elkaar zien want dat zegt toch veel meer dan eeuwig chatten, ain’t nobody got time for that.

Ik zou het zeggen! Zou het zelf ook willen weten

1 like

Thanks, je hebt gelijk!

1 like

Heel leuk! Hij heeft voor me gekookt (altijd een pluspunt) en daarna als een stel pubers op de bank zitten vozen :sunglasses:

4 likes

De grote anonieme tinderquiz

Ik ben vrijgezel en gebruik:

• Tinder
  • Andere datingapps/sites
  • Geen datingapps/sites

0 stemmers

Ik tinder omdat:

• Ik wil een nieuwe partner vinden
  • Ik wil weten hoe ik in de markt lig
  • Ik daten leuk vind
  • Ik praten met vreemden leuk vind
  • Anders

0 stemmers

Op mijn profiel heb ik:

• Veel foto’s
  • Weinig foto’s
  • Geen bio
  • Een korte bio
  • Een lange bio

0 stemmers

Aan mijn profiel kan je makkelijk zien wat voor een type persoon ik ben

• Ja
  • Nee
  • Een beetje

0 stemmers

Mijn foto’s zijn:

• Sexy
  • Vrolijk
  • Spontaan
  • Gek
  • Grappig
  • Met meerdere mensen

0 stemmers

Ik heb alleen mijn allerbeste foto’s op mijn profiel staan:

• Ja
  • Nee

0 stemmers

De leeftijd range die ik heb opgegeven scheelt maximaal … jaar met mijn eigen leeftijd:

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10+

0 stemmers

Ik swipe over het algemeen:

• Meerdere keren per dag
  • 1x per dag
  • Meerdere keren per week
  • 1x per week
  • Meerdere keren per maand
  • 1x per maand
  • Minder

0 stemmers

Ik stuur zelf het eerste bericht:

• Altijd
  • Vaak
  • Af en toe
  • Nooit

0 stemmers

Ik reageer op berichten die ik krijg:

• Altijd
  • Vaak
  • Af en toe
  • Nooit

0 stemmers

Ik zit op Tinder maar heb geen intentie met iemand af te spreken

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik spreek graag af na:

• Een paar berichtjes
  • Een paar dagen praten
  • Een week praten
  • Twee weken praten
  • Meer dan twee weken praten
  • Wisselend
  • Nooit

0 stemmers

Mijn dates zijn vaak:

• Bij iemand thuis
  • In de natuur (park, bos, strand)
  • Een drankje drinken
  • Een interessante activiteit
  • Anders

0 stemmers

Op een eerste date vind ik het prima om:

• Geen fysiek contact te hebben
  • Te zoenen
  • Seks te hebben

0 stemmers

Als jullie nog meer polletjes hebben stuur ze vooral. Ik vind het heel interessant!

3 likes

Nouja zeg

1 like

Mijn tinderaccount is verwijderd omdat ik in strijd zou zijn met de huisregels (???) dus ik gebruik nou happn maar ik vind dat veel minder leuk :frowning:

Ok. dan. Ik zou dit sturen:

en verder niets uiteraard

9 likes

Haha als hij daar 1136km voor wil reizen, moet hij het wel enorm graag willen.

1 like

Hahahahahaha ik moet hier disproportioneel hard om lachen. Die emojis passen ook totaal niet.

1 like

Ik heb deze week bumble gedownload, eigenlijk wel leuk! Meer interactie en je kan minder snel swipen dus dan lees ik eerder zijn hele profiel. En ik probeer wat leuks te zeggen tegen ze natuurlijk! Hebben jullie dat ook? Zit nu op al die apps maar merk dat ik er toch nog niet helemaal aan toe ben om weer echt af te spreken. Het chatten is wel heel gezelig! Wie weet komt het er binnenkort met iemand wel van. Vond het vóór mijn afgelopen relatie fantastisch!

1 like

Zo damn mn Tindermatch en ik gaan hard: heb hem vorige week 2x gezien en gisteren weer en nu ben ik chagrijnig dat ik hem halverwege volgende week pas weer op zn vroegst zie vanwege Lowlands (hij) en werk (ik).

Misschien heb ik een beeeeetje vlinders…

5 likes

oké ik heb een vraag. als een match nieuwe foto’s toevoegt zie je dat in de feed. onder die foto staat dan een groen hartje. waar is dat hartje voor? like je dan die foto en krijgt je match daar bericht van? of hoe werkt dit :joy:

Opmerkelijk. Als ik zelf een gesprek open, reageren ze niet? Heb het idee dat als een jongen je interessant vindt, hij toch wel een gesprek opent en dat hij je anders links laat liggen :sweat_smile:. Iemand anders die ook te maken heeft met stilzwijgende types?

1 like