Ja dan krijgen ze een bericht van hun eigen foto met een hartje erbij. Je opent een ‘gesprek’.
Iemand vertelde mij de theorie dat vrouwen vaak kieskeurig swipen (omdat ze toch wel matches hebben), dus al redelijk selecteren. En dat mannen minder kieskeurig swipen (omdat ze minder matches hebben) en dan pas kieskeurig selecteren tussen hun matches.
Maaar ik reageer ook wel eens niet op jongens die ik wel gematched heb, neem aan dat mannen andersom dat ook wel zouden doen.
Dat is best wel een plausibele theorie! Ik swipe namelijk heel kieskeurig hahaha.
Ja dit heb ik ook van meerdere mannen gehoord, dus dit kan best de reden zijn!
Ik merk dat ik er chagrijniger van word dan ik wil toegeven eigenlijk. Sowieso het heeeele trage communiceren; daar ben ik echt te ongeduldig voor.
Ja dat herken ik wel. Een klein deukje in je ego blijft het wel als iemand je negeert haha. Die gesprekken waarin ik één zin stuur en hij vijf uur later weer wat etc, daar heb ik ook geen geduld voor.
Ik heb nu voor het eerst een gesprek via tinder met iemand waarvan ik vermoed dat het profiel niet echt is. De bedrijfsnaam die hij opgeeft is verkeerd geschreven en ik kan hem verder ook niet vinden via Google/linkedin. Terwijl het doorgaans zo eenvoudig is om iemand te vinden op voornaam & bedrijfsnaam.
Oh haha reageren binnen 5 uur vind ik nog vrij snel. Heb zelf heel weinig tijd en aandacht voor tinder gesprekken. Heb juist last van mannen die al snel vraagtekens gaan sturen als ik niet meteen reageer. En idd veel mannen die geen gesprek starten, of die eerst heel enthousiast reageren en na een tijdje niet meer (zal wel aan mij liggen haha).
thanks! heb het gisteravond gedaan dus ben benieuwd haha. ik zie zelf niks staan maar ik ga er vanuit dat m’n match er wel bericht van heeft gehad
Ik wil een ultiem mannen profiel maken. Welke foto’s moeten erin?
- Foto met vis
- Slechte kwaliteit spiegel selfie
- Foto met zonnebril
- Too close onflaterende selfie van onder
- Sportschool foto
- Groepsfoto waarvan je geen idee hebt wie het is
- Reisfoto
- Rookfoto
- Festivalfoto
- Ik zit in een auto en ben half aan het uitstappen en ik ben cool
- Anders… (reacties)
0 stemmers
Haha ik wil ieder geval kijken hoe ver ik kom
Jawel om te gebruiken als ik het durf te doen haha!
Van mezelf!
Ik hoop als parodie, dan vind ik het echt top
Jaaaa vrouwenparodie op een mannenprofiel. Ik ga niet catfishen . Mijn profiel is nogal saai en de gesprekken ook, en het tinder verveeld alweer een beetje. Dus ik dacht waarom doe ik niet iets leuks
Ik moet een vis gaan regelen
Hahaha hallo mag ik op de foto met een van uw vissen?
Nu voel ik wel heel veel druk om het echt te gaan doen. Vanmiddag kan ik ieder geval voor de sportschool foto gaan
Haha typisch voor jongens vind ik in ieder geval de visfoto, de groepsfoto en de rookfoto, de andere foto’s zouden meiden denk ik ook kunnen gebruiken.
En wat ik ook een typisch jongens-ding vind is om een foto te gebruiken met een kind erop, 100% dat de onderliggende boodschap is ‘de schattige baby is helaas enkel mijn nichtje maar zo kunnen je eierstokken vast lekker klapperen’, vind dat echt ZO stom en een beetje goedkoop scoren eigenlijk.
Ben benieuwd hoe dit uitpakt trouwens!
Haha ja idd, de baby-truuk.
Ik heb een vriend en een collega van hem kwam ik regelmatig tegen op Tinder toen ik het nog had. En het is een beetje het type gladde mooiboy, met blond haar dat perfect in shape is, felblauwe ogen, brede kaak en super gespierd. Als ik de inside-info geloof ook totaal niet op zoek naar een relatie, maar meer naar ‘’’’’‘fun’’’’’’’.
En zijn 1e foto is een foto van hem in een nét iets te strak shirtje waar z’n spierballen goed uitkomen met een kitten van een paar weken oud in z’n handen. En dan kijkt hij zo casual half-lachend in de camera. Het is walgelijk maar ook ergens super heet.
En hij had tegen mijn vriend gezegd dat hij er idd superveel chicks mee scoort.
(Ik ben hier al schuldig aan )