Tinderervaringen

Ik heb ook überhaupt weinig foto’s van mezelf. Die worden gewoon weinig gemaakt. Ik heb 0 selfies in m’n profiel daarnaast. Dus de keuze is niet reuze.
Maar ook uit privacy-overwegingen zou níet iemand anders’ kind op m’n profiel zetten…

2 likes

Of in een fotostudio met witte achtergrond en op witte lakens in allerlei verschillende poses in een donkerblauwe spijkerbroek met strak wit t-shirt.

6 likes

Als je het toch al als parodie doet, kan je voor het nog slechtere effect ook gewoon met een pakje zalm uit de supermarkt op de foto gaan

16 likes

Ja precies! Als er dan niet meteen naar rechts geswiped wordt, weet ik het ook niet meer

En dan in je bio: Inked :syringe:

16 likes

Ik heb vanavond een eerste tinderdate en hij wilde perse uit eten argh hoop dat ik een hap door mijn keel krijg, zo niet gemaakt voor dit

1 like

Komt ongetwijfeld goed!

1 like

Omg dan hoor ik ook bij jullie :heart:

4 likes

Het is geen theorie, we hebben nu ook wetenschappelijk onderzoek om het te bewijzen. :stuck_out_tongue:

“male subjects (super)liked 61.9% of the female evaluated profiles, while female subjects (super)liked only 4.5% of the male evaluated profiles.”

Onderzoek

6 likes

Wauw, wat een verschil! Ik vraag me af hoe dat veranderd als mensen 1 keer op date gaan

Ik had vorige week een foto nodig voor mijn nieuwe ov-chipkaart en ik had blijkbaar maar 1 foto van mezelf, van drie jaar geleden :o
Dus heb toen maar een paar foto’s van mezelf laten maken :expressionless: Ik ga ook niet graag op de foto, sta er bijna altijd stom op

1 like

Ik had eigenlijk een eerste date vanavond maar er kwam voor hem iets (wel belangrijks hoor, en we hebben wel gebeld en dat was leuk) tussen. Was wel zo gefrustreerd! Als ik er eenmaal op voorbereid ben dat ik op date ga wil ik ook op date diezelfde dag dus weer aan het swipen haha! Anders vind ik het zonde van het zenuwachtig zijn en huis opruimen (voor de zekerheid, mochten we daar uiteindelijk belanden;)). Hebben jullie dat ook?

Moet in het vervolg ook echt minder vooruit plannen en gewoon voor die dag zelf een date plannen, dan heb je ten minste geen tijd om zenuwachtig te zijn. Maarja, dat lukt niet altijd.

1 like

Morgenavond weer een Tinder date sinds een jaar. Daten is altijd rampzalig gegaan bij mij en heb ook nog nooit een relatie gehad. Heb echt het gevoel van nu of nooit en dat is geen gezonde spanning om te hebben.

1 like

Ja ik ga al iets eerder naar het café om even rustig bij te komen, to be continued

1 like

Ik kreeg net de openingszin “Zullen we pannenkoeken bakken? Dan kan ik je in beslag nemen.” Iehhh!

8 likes

Ik heb mijn profiel verborgen op Tinder want ik geloof dat ik even uitgetinderd ben. Maandag heb ik een tweede date en ik kan niet wachten tot het zover is. :flushed:

8 likes

Hahaha als reactie moet je eigenlijk zeggen: ja maar wel met bacon, cause you’re bacon me crazy :wink:

7 likes

Oh ik dacht ook altijd van na hoe lang is een foto nog acceptabel? Had dan foto’s van 1, 2 en 3 jaar geleden. Stond laatste keer zelfs een foto op van 5 jaar ervoor (wel meer een omgevingsfoto met mij in het klein er op dan een foto van mijn gezicht) maar ik dacht ergens van hoe erg is dit :’) Misschien ben ik in 2 jaar wel enorm verouderd of anderszins veranderd? :o

En hoe ging t?

Waarom zie ik opeens allemaal mannen die op de kunstzinnige hogeschool hebben gezeten? Behalve dat we dat volgens mij gewoon kunstacademie noemen zijn het ook niet de standaard kunstenaars maar hele gewone types? Nektasjes, foto’s met dure auto’s, dat soort shit. Is dit een nieuw ding in tinder land?

Verder zijn er mensen die ik nu al zo vaak ben tegengekomen dat ik bang ben dat als ik ze ooit in het echt zie ik zo ‘hoi bas!’ roep en me dan de rest van de dag afvraag waar ik bas ook alweer van ken.

En waarom moeten mannen blijven benoemen dat ze zelfstandig zijn?
Zelfstandig. Dat betekent alleen maar dat je zelf dingen kan doen. Fucking gefeliciteerd. Zal ik dan maar op mijn profiel zetten dat ik zindelijk ben?

Oké het is duidelijk dat ik genoeg getinderd heb voor de komende tijd.

18 likes