Hahaha, ik kwam dus vandaag iemand bij de tennis tegen die ik idd meerdere keren voorbij heb zien komen. Best grappig, want je hebt geen idee of hij jou ook herkent.
Ik ben laatst iemand tegen gekomen die ik via Tinder kende en we herkenden elkaar allebei.
Op vrijdagavond had hij met mij willen neuken. De dag erna liep hij met een andere vrouw in de stad.
Ik was enigszins onder de indruk van zijn verschijning, maar verder vooral opgelucht dat ik hem de dag ervoor niet heb gezien.
Haha ik denk dat ze zetten dat ze op de kunstzinnige hogeschool hebben gezeten om een beetje interessant te doen eigenlijk… vooral dat type wat jij beschrijft
Bedoelen ze niet dat ze zelfstandig qua werk zijn? Want zo klinkt het inderdaad alsof ze zelf dingen kunnen doen. Haha hoe het zo klinkt is het best wel vermoeiend op tinder
Ja dat zie ik inderdaad ook vaak staan bij het stukje waar je je baan invult.
Maar dat vind ik ook zoiets vaags. Zelfstandig wat? Dat zou toch hetzelfde zijn als dat ik invul dat ik in loondienst ben? Het zegt niks en is totaal oninteressant.
Maar laat mijn ervaring geen graadmeter zijn voor tinder. Ik ben volledig ongeschikt voor een app als deze. Luister liever naar @Twijfelaar die heeft verhalen die hoop geven.
Geloof me, ik heb een hoop shitty dates gehad.
Afgelopen zondag nog. In mijn bio staat dat lange mannen zich mogen melden, maar deze jongen had daar overheen gelezen. Dus toen hij voor mijn deur stond was ik er al snel uit. Oppervlakkig of niet, ik voel me gewoon niet aangetrokken tot (veel) kleinere mannen.
En twee weken geleden ben ik nog afgewezen door een man. Dat hakte er ook wel even in. Ik was dus eigenlijk even klaar met Tinder om alles op een rijtje te zetten, maar toen kwam E. ineens langs. Voor het eerst denk ik oprecht: this might just be a match!
Haha ja ik denk dat het tegenwoordig vooral is om een beetje op te scheppen dat ze zelfstandig zijn en daardoor geld hebben denk ik? Ik vind het leuk om de verhalen te horen wat zich allemaal afspeelt, maar zelf ben ik niet op zoek haha
Hoe proberen jullie gesprekjes leuk te maken? Vaak voelen ze zo awkward bij mij, en het komt deels door mij denk ik.
Ik merk meestal al na het eerste berichtje of het gaat werken of niet dus als ik het dan nog niet leuk vind dan ga ik het ook niet leuk proberen te maken (tenzij ik hem suuuuper knap vind)
Sowieso geen foto’s waar je gezicht duidelijk opstaat
We hadden afgesproken in een bar maar de muziek was zo luid dat we niet echt vlot konden praten. Toch twee uur daar gezeten en daarna is hij een stuk met me naar huis toe gelopen.
Ik vond het wel oke gaan, maar ik denk niet dat hij me zo ziet zitten. Wat niet erg is, ik ben al trots op mezelf dat ik weer durfde om op date te gaan.
Wat goed van je!
We gaan misschien nog naar de film ergens deze week, Tarantino is toch best romantisch?
Ging toch beter dan je dacht dan
Ah dus toch nog een keer afspreken. Wat fijn! Veel plezier.
Ja, ook al is hij zo passief maar misschien is dat gewoon zijn persoonlijkheid??? Hij reageert wel snel als ik hem een bericht stuur.
Ik praat gewoon over wat me op dat moment bezig houdt. Koala’s met chlamydia, de intelligentie van inktvissen, uilen met lange benen. (blijkbaar zit ik in een dieren fase)
Wel altijd veel inspiratie op het forum.
Maar ik heb laatst ook met iemand besproken wat er gebeurt als je dood bent. En laatst zelfs steen papier schaar gedaan.
Maar neem geen voorbeeld aan mij, ik ben geen succesverhaal.
Ik heb zin om Tinder weer te downloaden, maar dan komt m’n soort van date mij tegen en dat houdt me tegen. Jammer dat we zo dicht bij elkaar wonen. Je kan niet iemand van tevoren al blokkeren ofzo he?
Maar dan zit hij dus ook gewoon nog op tinder?
Ja, maar we zijn niet exclusief. Ik heb er gewoon geen zin in dat hij het ziet haha. Aan de andere kant mag ik ook doen waar ik zin in heb, maar ja.
Gewoon doen, mijn date had ook opeens een nieuwe foto op Tinder gezet, nou toen ging ik ook all out met nieuwe foto’s. Daaag, hij mag best weten dat er nog andere mannen zijn waarmee ik contact heb. Hij wilde zelf niet exclusief zijn met mij dusja.
Je hebt (nog) niks te verliezen toch? Het is ook niet dat je gelijk met een ander afspreekt.