Ah naar is dat eerste! Dat had m’n ex date ook gedaan, terwijl hij zei er niks meer mee te doen🖕🏻.
Oké ik ga het gewoon doen binnenkort, even aandacht nodig haha.
Ik lig nu in bad bij mijn date terwijl hij naar werk is vertrokken
Ik ga voortaan mijn dates ook maar selecteren op of ze en bad hebben!
Ik kan het van harte aanbevelen
Heb net een hele leuke geslaagde date gehad, maar toch dacht ik vaak aan een andere tindermatch met wie ik stiekem graag op date wil. Dat is echt een nadeel van Tinder, je zoekt altijd naar nog meer en nog beter (althans, ik wel).
Wachten tot hij begint met een gesprek is dus totaal nutteloos, want hij stuurt dus niks. Maandagochtend laatste contact gehad dus ik heb hem gisteravond een bericht gestuurd en gezegd als hij het niet ziet zitten, het gewoon kan zeggen en dat het oke is. Maar hij zei dat hij de date superleuk vond en me graag weer wilde zien. Vind het zo raar dat een persoon dan niet wilt weten hoe het dagelijks met je gaat. Hij reageert wel snel als ik hem een bericht stuur en hij is verder niet online. Wat denken jullie, rode vlaggen ergens?
Of klinkt als iemand die al veel dates en teleurstellingen gehad heeft en er niet per se heel veel tijd in wilt steken voordat hij zeker weet dat er meer in zit. Of als iemand die alleen casual wilt zijn. Of idd niet van appen houdt. Geen red flags wat mij betreft hoor!
Ik erger me ineens kapot aan de hoeveelheid Luxemburgse vlaggen in bio’s, of zijn al die gasten gewoon kleurenblind? Het zijn er zó. veel. En ik vind het echt dommig overkomen.
Ja?? Ik zie dit ook de hele tijd, maar sowieso heel veel hele gare bios
Ja ik ben meteen een doemdenker en vind het juist fijn om regelmatig contact te hebben. De tweede date moet even wachten omdat ik al een paar dagen ziek ben en nog een tijdje nodig heb om te herstellen. Hij weet dat ook dus we gaan weer afspreken als ik beter ben.
Ik zou er niet te veel achter zoeken. Er zijn echt heel veel mensen die niet graag appen of aan andere social media doen en bijvoorbeeld heel bewust bezig zijn met het beperken van hun ‘schermtijd.’ Dat is ook steeds hipper.
(Zelf lijkt het me dus echt romantisch om te daten zoals vroeger met alleen een vaste telefoon en dates.)
Neenee, je begrijpt het verkeerd. Hij bedoelt duidelijk ver-as, als in: hem in de as leggen.
Ik heb straks weer een eerste Tinderdate maar ik vind de ontmoeting altijd een beetje ongemakkelijk. Wat doen jullie altijd? Een knuffel, 3 zoenen, niks, er zijn zoveel mogelijkheden
Bij de ontmoeting eigenlijk altijd drie kussen…
Haha ik moest hier om grinniken, of bedoelde je het ook niet serieus? Tarantino en romantisch, mwahhh :d
@Morganfreeman Ik was ook benieuwd naar het verhaal met die date! Je verdween van het forum ten tijde daarvan. En als ik aan m’n eerste dates en het forum denk, denk ik ook wel eens aan jou omdat dat van jou toen tegelijkertijd plaatsvond. Dat is in mijn hersenen dus gelinkt
Grapje maar wat is nou romantisch he?
Mijn vriend en ik keken gingen op onze eerste date naar de openluchtbioscoop omdat er een film draaide die ik al heel lang wilde zien: Full Metal Jacket.
Het werd een erg romantische avond hoor!
Oh dat is ook een goede! Nu was het niet nodig want hij stak meteen zijn hand uit en stelde zich voor
Vraagje: Ik kreeg een superlike en het leek wel oke dus ik teruggeliket ( hier had ik al moeten stoppen) , maar inmiddels zijn er in het stadium dat we appen,maar ik heb er echt geen zin in met deze man. Zoveel vragen echt nee.
Maar hoe kan ik hem vriendelijk vertellen dat ik eigenlijk wil dat het contact stopt?
Hee ik vond het leuk om met je te praten, maar ik heb niet het idee dat we een goede match gaan zijn en laat het hier liever bij?