Tinderervaringen

Wat lief, ik dacht echt dat niemand me hier zou herkennen. Ben nu al bijna een week ziek thuis dus heb eindelijk tijd om het forum bij te lezen. Ik hoop dat ik wat vaker hier ben, want vind het wel leuk.

Klinkt als een fijne date.

Ik weet nog dat ik een paar jaar geleden het raar vond als jongen gelijk appte en serieus dacht dat je minimaal een dag geen contact moest hebben na een date(thanks cosmogirl​:roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:), maar ik vind het zo fijn als mensen het gewoon gelijk laten weten hoe ze het vonden.

I

2 likes

You’re back! :smiley:

1 like

Ik kom van een koude kermis terug na mijn terugkeer in de Tinder wereld. Was een week ziek en mijn date vroeg na een paar dagen radiostilte van zijn kant hoe het ging. Ik antwoord gestuurd en hij reageert er niet meer op. Moet zo achter hem aan zitten en heb er gewoon geen zin in. Is wel een beetje awkward dat we in dezelfde sector en regio werken dus zal hem ongetwijfeld wel een keer weer tegen komen, maar ik wil niet verder daten met iemand die zo lauw doet.

1 like

" het leven is te klein" “ik behandel je als een prinses als je dat verdient”.:nauseated_face:

Ik tref zoveel franstalige belgen en ook veel vaders. Omschrijving: leuke vader van 2 kinderen.
Ik snap het, maar je meer dan alleen een vader.

2 likes

Oh horror. Ook dat “leuk”. Alsof even genoemd moet worden dat hij niet zomaar een vader is, maar ook nog een “leuke” vader.

2 likes

Ja indd. Niet dat ik niet opensta voor mannen met kinderen, maar op deze manier even niet haha.

Misschien maar even een paar dagen niet tinderen.

1 like

Hahaha ik lees zojuist in een bio ‘positiveau’ :sob::sob::sob:

3 likes

Ik heb net mijn eerste superlike ooit uitgedeeld aan iemand met een Pingu-tattoo en het was een match - ik heb hem deze gif gestuurd:
afbeelding

62 likes

Ik heb van de week weer eens Tinder gedownload, maar ik kon écht geen leuke mannen vinden? Maar misschien ben ik kieskeuriger geworden.

1 like

ik wil ook een pingu tattoo

1 like

Wat doen jullie eigenlijk met mensen die ‘out of your league’ zijn? Heb nu een match op bumble met knappe man (maar wel andere kant van het land, want daar was ik vorige week) en nu durf ik niet zo goed haha

Ik heb dan altijd het idee dat mannen gewoon iedereen naar rechts swipen en dan later pas bedenken ‘meh’?

Doen alsof ie minder knap is en dus appen zoals je normaal ook zou doen! In t ergste geval reageert ie niet

2 likes

Ik had vanmiddag een match op tinder. Hij was vrij direct maar oke. Op de app overgegaan ( achteraf was dit te snel) maar goed. Wat gekletst, stuurt hij opeens een foto van zijn kont met de boodschap dat hij gaat douchen. Ik gaf aan dat hij wel erg snel ging, ook met foto’s, niet inhoudelijk gereageerd op zijn foto.
Ik kreeg bezoek vanwege mijn verjaardag dus ik zei dat ik hapjes ging maken en hem later wel weer sprak.
Bezoek was weg, ik stuur een foto van mijn kado (gezamelijke hobby) en ik krijg meteen terug; nou geweldig meid.
En toen blokkeerde hij mij :joy:.

37 likes

Ik zit al een tijdje niet meer op tinder vanwege succes, maar heel soms kijk ik even of ik nog een berichtje heb van oude matches oid.
Zag net dat ik een nieuw bericht had, verstuurd deze week, van iemand die reageerde op toen ik tijdens het SONGFESTIVAL zei dat hij moest smsen voor San Marino. Zijn reactie: ‘hahah’.
Bruh.

1 like

Dat het songfestival 4 maanden geleden was? :stuck_out_tongue:

6 likes

Hahaha, ja dat heb ik ook wel eens gedaan, moet wel zeggen dat het tot nu toe vrij onsuccesvol is geweest :stuck_out_tongue:

1 like

Sinds je dit Tinder account hebt, hoeveel dates heb je gehad? (Dus stel, je hebt het gehad in 2015 - 2016, toen niet en nu weer vanaf 2018, wil ik weten hoeveel dates je hebt gehad vanaf 2018)

• Geen
  • 1 - 5
  • 6 - 10
  • 11 - 15
  • 16 - 20
  • 21 - 25
  • 26 - 30
  • 30 +

0 stemmers

Hoeveel lopende gesprekken heb je nu?

• 0
  • 1-2
  • 3-5
  • 5-10
  • 10 - 15
  • 16 - 20
  • 20+

0 stemmers

Van je gesprekken, hoeveel ben je er zelf begonnen?

• Overwegend ik
  • Overwegend de ander
  • 50/50

0 stemmers

Heb het weer geïnstalleerd een paar dagen geleden haha :biggrin:

bedoel je eerste dates in je eerste poll of ook alle dates erna met eenzelfde persoon?

1 like