Tinderervaringen

oja goeie, eerste dates, dus verschillende mensen

ik wel echt veel als ik het zo zie, maar ik moet wel zeggen dat ik nog nooit langer dan 6 maanden met iemand samen ben geweest (daten/relatie), dus veel single tijd had om te daten haha

3 likes

oh, inderdaad niet allemaal via tinder! had de vraag niet goed gelezen, ik moet hem even aanpassen :stuck_out_tongue:

en ik spreek denk ik best snel af, een dagje chatten, paar dagen appen en dan binnen een week na een match wel een date denk ik

1 like

Oh ik vind rond de 30 eigenlijk nog wel meevallen hoor! Ik ben eigenlijk pas sinds een jaar actief op Tinder en daten ĂŒberhaupt en heb nu ook al met 6 mensen afgesproken, en als je op andere manieren daten meetelt zit ik op 10.

1 like

“Mijn glas is halfvol. Net als mijn bed”.

:expressionless::expressionless::expressionless:

1 like

Volgende tindermatch: 34 jaar, woont nog thuis. Toch net wat minder.

Hij is niet perse afgeschreven hoor maar toch is het even “anders”.
Hij wilt een huis bouwen,maar dat heeft vertraging opgelopen.

Hmm in het uiterste zuiden is het niet zo dramtisch als in het noorden,maar ik snap je. We gaan het zien :slight_smile:

Ik heb een gok gedaan, maar denk dat het er veel meer zijn als ik er even bij stil sta. Heb echt de neiging om in appgesprekken te zoeken naar “Tinderdate” en namen te noteren :’) weet zoveel namen niet meer. Dan wordt het “kaal met pet1” “kaal met pet2” “Hindoestaans” “advocaat” “vogel”. Nou dat zijn er al 5 en hier hoefde ik niet echt over na te denken :stuck_out_tongue:

3 likes

Hahaha zo herkenbaar! Normaal gesproken ben ik best goed met namen, maar die van mijn dates ben ik bijna allemaal vergeten. Terwijl ik ook echt niet onwijs veel dates heb gehad ofzo. Als ik ze nu op een rijtje zet gaat dat aan de hand van de plek waar we hebben afgesproken, bij dat café zat ik met die ene, daar heb ik koffie gedronken met die leraar etc. :joy:

1 like

Mijn nieuwe Tindermatch heeft het druk met deathlines
 :woman_shrugging: Door die spel(?)fout knap ik gelijk al af eigenlijk :joy:

29 likes

Vraagje lieve ellegirls. Mijn date (zien elkaar sinds juli), heeft toegegeven afgelopen weken meerdere keren seks te hebben gehad met een andere vrouw. Weet nu niet zo goed wat ik hier mee moet. We waren niet exclusief, maar het voelde wel zo.

Daar is natuurlijk geen algemene stelregel voor. Het klinkt alsof jij je wel bedrogen voelt, ook al was exclusiviteit niet uitgesproken. Wil je met hem verder? Heeft hij zijn excuses gemaakt of vindt hij dat ie niets verkeerd heeft gedaan?

1 like

Haha vogel?
Vraag me nu ook af hoe mijn eenmalige dates zich mij herinneren. :exploding_head::zipper_mouth_face:

Met welke intentie zijn jullie aan het daten? Is het meer scharrelen of zijn jullie allebei op zoek naar een relatie? In het tweede geval vind ik het iets slordiger

Gebeurd is gebeurd inmiddels natuurlijk maar ik denk dat het dan nu tijd is om je verwachtingen en wensen naar elkaar toe uit te spreken.

4 likes

Ik kom net Jamie van DI-RECT tegen. Of tenminste, iemand die doet alsof hij Jamie is. Het enige wat ik dacht was CATFISH

1 like

Paar dagen leuk gepraat met iemand via de app en nu heeft 'ie me zomaar verwijderd. Zo flauw altijd, zeg dan ff wat ofzo.

Ik ook! Hij was echt mijn favo van de band. Heb hem wel geliked natuurlijk, maar geen match. Dacht, dat zoek ik natuurlijk even uit.

1 like

Aw wat verdrietig lijkt me? Hoe is het nu?

1 like

Ik ben verdrietig. Dit is al de zoveelste keer dat dit me overkomt. Had het niet erg gevonden als hij meerdere vrouwen aan het daten was, maar om dan ook seks mee te hebben
 we zagen elkaar een periode bijna elke dag. Samen koken, varen, uiteten, seks en dan opeens dit. Ik hoop ooit te ervaren dat een man volledig voor mij wilt gaan maar blijkbaar ben ik niet goed genoeg.

1 like