Ik weet ook niet wat ik nu moet doen. Hij is weer terug, blijkbaar heeft hij die andere chick niet kunnen krijgen dus maar weer terug naar mij.
Jij bent zó veel meer waard, je hebt geen idee.
en
Geen ervaring met tinder maar je wilt toch geen tweede keus zijn?
En van die zinnen in bio’s als “mijn moeder zegt dat ik heel leuk ben”
Grappig man. Leuk voor je.
En zn ex, en zn maten, en
‘“Best lover ever” - jij, na onze date’
Godskolere
Stel je toch voor dat deze mannen een echte relatie krijgen met iemand die blijkbaar door hun screening is gekomen, wow, dan zullen er vrouwen zijn wier vriend zo over mensen denkt. Triest!
Ja, en dat ze in het begin net té geinteresseerd zijn en te veel en
smileys doen. Maar als je dan aan het werk bent en je kan/wil even niet reageren dan worden ze al geagiteerd en als ze ze afwijst gewoon totaal grof en vrouwonvriendelijk. Precies deze.
Bedankt voor alle lieve reacties. Ik zit heel erg met mijn gevoel en weet niet precies wat ik wil. Heb hem afgelopen dagen een paar keer gezien en hij doet nu heel erg zijn best, maar het voelt voor mij niet meer hetzelfde. Toen wij gingen varen bijvoorbeeld was hij de dag ervoor bij haar en dan een dag later zit hij naast mij op de boot. Hoe kan iemand zo iets doen. Maar wel zeggen dat hij om mij geeft en in mij geloofd.
@Eddie Ik weet niet precies wat hun ‘relatie’ is. Hij zei dat het eerst puur voor de seks was, maar heeft toegegeven gevoelens voor haar te hebben ontwikkeld. Ik heb een foto van haar gezien en zij is gewoon heel anders dan ik, een wild type met veel tattoos heel extravert. En ik ben juist precies het tegenovergestelde. Zij ziet ook meerdere mannen en mijn ‘date’ was één van de. Anders was die nu waarschijnlijk nog steeds met haar bezig.
Zij is trouwens ook degene die het heeft afgekapt. Ze negeert hem op app. Het was dus niet zijn eigen keuze.
Ja dat voelt niet echt lekker, zou altijd een tweedekeusgevoel blijven houden ergens
Hij vertelde dat hij ons allebei heel leuk vond en het voor hem heel moeilijk was.
Maar als je zijn gevoelens even weg denkt… Jouw gevoel tegenover hem is al veranderd en het vertrouwen is ook wel weg als ik je berichten lees. Hele lastige situatie, sterkte!
Dit kan ik zelf wel goed begrijpen want dit gevoel is mij bekend en ik wil niet beweren dat het onoprecht is van hem, ook hoop ik dat je jullie connectie of je tijd samen niet per se reduceert tot ‘blijkbaar stelde het niks voor’, want dat hoeft zeker niet zo te zijn, maar jij mag daar net zo goed het jouwe van denken en het is niet meer dan logisch als het gewoon niet de manier is meer. Zou ik ook nooit verwachten of verwijten.
Mag ik vragen hoe je uiteindelijk tot een beslissing bent gekomen?
nouja het kan toch? Ik heb ook twee mannen waar ik heel erg veel om geef, maar allebei heel anders. Bij de ene is het vooral een seksuele klik en we hebben plezier samen en de andere voel ik me geborgen bij en kan ik erg mee levelen. Ik vind het ook heel moeilijk kiezen.
Ja, waar.
Vandaag gespot: ‘love to traveling’
Heb 'm naar rechts geveegd want ik wil dit graag gecorrigeerd zien, hopelijk is 't een match
zo vaak dat mannen na LETTERLIJK 2 berichten je op date vragen
Nieuwe match vandaag: ‘hey!’
Ik: ‘hey, alles goed?’
Match: ‘ja hoor, lig lekker op bed’
Ik (voel al nattigheid): ‘ok. Ga je altijd zo vroeg slapen?’
Match: ‘nee ik ben geil. Kom je?’
Je weet dat je teveel tindert als je je nieuwe tennis groep toevoegt en bij 2 van de 3 nieuwe contacten mijn mobiel automatisch hun namen aanvult met " tinder"
Heb trouwens eveb geteld en er zijn maar 5 mensen die als achternaam Tinder hebben in mijn contacten, dus valt mee!