Je match hoopt ook dat je nattigheid voelt
Wat een misser
Huh, hoe werkt dit?
Ik ben nu onderweg naar iemand. Bij hem thuis. Hij gaat koken en we gaan het nieuwe seizoen van Peaky Blinders bingewatchen. Meestal spreek ik eerst buiten de deur af, maar nu voor het eerst dus niet⊠Ik vind het wel een beetje spannend maar op een leuke manier en vertrouw erop dat het gewoon goed gaat!
Ik zie sinds vorige week of zo steeds meer mannen met één foto. Het hoeven er ook geen 6 te zijn maar één is echt heel weinig.
En ik dacht dat ik gister eindelijk weer eens een leuke match had. Helaas bleek hij alleen op zoek te zijn naar âspanning en funâ en ik niet. Next.
Ik denk altijd dat het een verkapte manier is om te zeggen dat ze iets serieus zoeken, want het is immers Tinder. Het is echt nog nooit in mij opgekomen dat ze die serie oprecht heel leuk vinden
Eigenlijk is hierom elke serie een swipe naar links bij mij.
Haha ik kwam net naar dit topic om te vragen of dat normaal is. Net een match, stuurt hij meteen: haaai (afknapper 1), binnenkort iets drinken?
Meteen klaar mee. Ik krijg het daar een beetje benauwd van.
Haha, ik merk dat waar ik woon (Utrecht) andere apps ook populair zijn. Bumble, Hinge, Happn. Vaak iets leukere mannen dan Tinder vind ik zelf! Maar wisselt hoor
Ik hoorde laatst ook al iets over Hinge, is dat wat?
ben ook wel benieuwd, ik zie het vooral als reclame op instagram meme paginas die ik volg
Je kunt er hier veel over horen haha:
https://open.spotify.com/show/1AqDEarUAdpU2XzFojPuXM?si=gfcx3RqPT6Sbkwy699XFvw Sowieso zo leuk deze podcast
Jeetje wat rot voor je deze situatie! Ik kan me heel goed voorstellen dat je flink van slag bent. Ik heb zelf ook een keer een soortgelijke situatie meegemaakt, waarin het andere meisje ook graag samen met hem wilde zijn en mijn date dus moest kiezen. Hij wilde dit heel lang niet doen en dat was superzwaar voor ons alledrie. Uiteindelijk heb ik hem âgedwongenâ want ik trok het echt niet meer en wilde liever zonder hem zijn dan de situatie nog langer volhouden.
Ik heb wel een andere mening dan de meesten hier (denk ik). Ik vind niet dat je hem zonder meer moet dumpen en ik vind ook niet dat je âtweede keusâ bent. Immers, hij is in die tijd ook veel bij jou geweest en jullie hebben het heel leuk samen. Je kunt van het ergste uitgaan (wat veel meiden hier doen vind ik) en zeggen: hij wilde liever bij haar zijn, hij was alleen bij jou omdat zij meer kerels had, als zij het niet had gestopt was hij nog steeds doorgegaan. Maar aan de andere kant heeft hij het wel eerlijk aan je verteld en is hij duidelijk ook gek op je. Ik weet niet hoe het precies is gegaan, maar het klinkt alsof hij jou erg leuk vond maar niet exclusief was (en jij ook niet dacht hij wellicht) en hij toen ook iemand anders is tegengekomen die hij erg leuk vond. Het is zeker niet fraai dat hij niet even heeft gecheckt bij je hoe het zat met exclusiviteit, maar eerlijk is eerlijk jullie hebben daar geen afspraken over gemaakt en misschien was hij wel bang om je kwijt te raken en durfde hij het niet te vertellen. Dat is klote, maar wel echt heel menselijk.
Wat voor mij het belangrijkste zou zijn, ervan uitgaand dat ik een exclusieve relatie zou willen, is de vraag of hij exclusief met jou wil zijn én wat hij zou doen als die andere chick weer met hem contact opneemt. Het is nu tijd voor hem om extra in jou te investeren om jouw vertrouwen terug te winnen, en tijd voor jou om te proberen om je onzekerheden los te laten en weer te gaan geloven in jezelf en in elkaar. Tenminste, als je dat laatste zou willen. Ik zou denken: wat heb je te verliezen? Ik vind het juist zo dapper en sterk om als je dat wilt je gevoelens onder ogen te komen en jullie nog een kans te geven.
Zeker eens, mijn relatie en ikzelf (nu 5 jaar na de situatie die ik beschreef) zijn voor mijn gevoel nu eindelijk helemaal stabiel. Er zaten echt superzware periodes tussen, maar ik ben nog steeds superblij en totaal geen spijt dat ik de keus heb durven maken om ons een kans te geven. Je kiest dan voor de optie om weer gekwetst te worden, maar je kiest ook voor de optie om samen gelukkig te worden.
Heeft iemand interesse in een Inner circle invite?
Ik zit erin, maar kan niets zolang ik geen 2 personen aanmeld. Ik heb geen single mensen om me heen .
Er zitten trouwens zoveel leukere/normalere mannen op dan op Tinder
Ja hoor ik wil wel! Zal ik je een bericht sturen?
Ik dacht serieus echt wel even voor een milliseconde dat je avatar van Sheldon was
Heeft iemand hier er ook last van dat de gesprekken met matches door elkaar gehaald zijn? Als ik op het gesprek met Jantje klik krijg ik het gesprek met Pietje te zien en andersom Moet steeds opletten dat ik niet iets naar de verkeerde stuur.
Ik had dit laast ook! Volgens mij was alleen de foto omgewisseld en klopte de naam nog wel, maar dat weet ik niet zeker. Bij mij gebeurde het toen ik de app niet volledig afgesloten had, en op de melding drukte met âpietje heeft je een bericht gestuurdâ. Ik belande dan wel in het gesprek van Pietje, maar met een foto van Jantje (als je nog begrijpt wat ik bedoel).
Pietje en Jantje zijn er maar druk mee! Maar dat precies inderdaad, heb de app opnieuw geĂŻnstalleerd en nu gaat het weer goed.
Ik had dat ook een keer en toen vroeg iemand om mn nummer en ik was super blij dus stuurde het. Maar toen had ik het naar een andere gestuurd die me al dagen lastig viel