Sorry, ik moet even lachen.
Ik vind de big bang theory echt zo leuk en nu ben ik aan het bedenken of er iets mis met me is
Ik vind dat ook fantastisch hoor. Dat het hier op het forum onpopulair is zegt toch niks over jou? Ik haat love island en chateau meiland en dat is hier dan weer wel populair. Prima toch?
Ik zit (nog) niet op Tinder maar alle jongens die bovenstaand series leuk vinden mogen naar mij doorgestuurd worden hoor
Hier dus ook geen problemen met die seriesâŠ
Ik heb voor het eerst sinds een jaar of zo weer een tinderdate straks. Met een canadees. En ik ben kapot. Lekker engels praten. Wish me luck
Ahhh ik zie iemand op inner circle die ik vaak in de stad zie (werkt in van mân favoriete restaurants) en hij had jarenlang een vriendin maar is nu dus single. En ik weet niet wat ik als openingszin moet zeggen ben hier normaal gesproken wel goed in, maar nu niet. Ik wou een gifje sturen maar dat kan niet op IC. We hebben nog geen match, hij heeft mân profiel ook nog niet bekeken, maar denk dat ik maar meteen een move moet maken!
Go for the it!
Haha leuk, doen! Denk je dat hij jou ook kent?
Maar een gif kan wel toch?
Dit zie ik op Inner circle (maar hier op het forum ook zie ik nu, dus misschien is het mijn toetsenbord)
Ik heb zoân leuke match op Inner Circle trouwens, maar hij reageert ZO langzaam. Tot nu toe vond ik mân matches nooit leuk genoeg om mee te daten, maar met hem lijkt het me wel leuk.
Wat gek! Ik heb de app nog ge-update (ik loop altijd hopeloos achter met die dingen), maar daar lag het ook niet aan.
Maaaarr: ik kwam m dus gisteren tegen in de stad ik had alleen teveel wijn op en wou mezelf niet voor schut zetten. Gelukkig niet gedaan. Maar twijfel of ik nu moet gaan zeggen dat ik m heb gezien, of dat ik dan als een stalker overkom. Misschien is een âPietje! Hoe was je weekend?â beterâŠ:
Ik maak het mezelf af en toe veel te complexâŠ
Edit: weg!
Soms denk ik echt whuutttt?!
Hij is hulpverlener dus ik zou een wat empathisch persoon verwachten maar dan kom je met zulke platte âeisenâ
âCre creâsâ
Als je tof wilt doet met slang, doe het dan goed hĂš.
Cray cray?
Ja precies
Wat dacht je van neady en imature dan
Dat laatste klinkt echt als het nieuwe device van Apple
Ik ben momenteel een beetje dwangmatig aan het swipen op tinder in de hoop dat ik weer iemand ga vinden waar een spontaan en leuk gesprek mee van de grond komt. Tijdens eerdere tinder-periodes had ik dit regelmatig en nu ben ik al zeker 2 maanden aan het tinderen zonder enig resultaat en het begint me even te frustreren. Heb net ook allerlei andere apps geïnstalleerd maar dat levert ook niet direct iets op en voel me echt ff wanhopig terwijl ik juist al maanden zoiets had van ik zie wel, het zou leuk zijn maar het hoeft niet persé.
Haat aan mezelf ff.
Hoewel ik mezelf voor hou dat ik het fijn heb als single, wil ik toch weer gaan zoeken. Wat ben ik voorspelbaar. Had 2 verschillende app gedownload maar niet Tinder. En alles kost geld. Heb nu maar maar de knoop doorgehakt en parship gedownload. Als ik toch moet betalen, dan maar een goeie App. Hoop ik. Mag ik mijn ervaringen in dit topic delen met jullie?
Je moet!
Zelfs met een nieuw facebookaccount blijf ik deze melding krijgen ik word er zo geĂŻrriteerd van, heb nooit wat mis gedaan
Huh wat vreemd! Krijg je ook geen uitleg of iets wat je misdaad zou hebben volgens hun?