Nee, gewoon deze melding, maar ik ga maar mijn moeders telefoonnummer gebruiken hoor ik vind alle andere apps stom namelijk
Hahaha, ik ken ook iemand die Tinder gemaild heeft toen er iets was.
Wel gek dat ie t ook niet doet met een ander fb account. Hoop niet dat je fotoâs in een soort database zitten van verbannen mensen:p
je moet je nummer natuurlijk koppelen aan facebook dus ik denk dat ie dat dan toch kan uitlezen? Maar ik zit er nu in met mn moeders nummer ik zei ja ik heb je mobiel even nodig voor âeen appâ
Ohh ik wist niet dat dat een verplichting was hahhaa. Fijn dat je het zo hebt opgelost, gelukkig stuurt Tinder geen smsjes;p
Ja ik vind het ook erg hoor. Badoo en happn vind ik ook gewoon minder leuk, heb vooral bij badoo het idee dat daar echt veel minder leuke mannen op zitten. Maar het is nu gefixt. En ja, dat zou heel goed kunnen. Ik swipe wel eens iedereen naar rechts en heb daar dan de volgende morgen toch andere gedachten over, maar ik ga dan geen 80 keer sorry geen interesse zeggen
Dilemma van de week. Aangezien ik toch voor een dating app moet betalen, vraag ik me af. Neem ik 12 maanden abonnement op Parship of 24 maanden. De laatste is per maand goedkoper maar totaal bedrag is natuurlijk meer. Eerst dacht ik, ik neem 24 maanden. Dan heb ik meer tijd om verschillende mannen te ontmoeten. Maar toen dacht ik vanmorgen. Stel dat ik over 6 maanden een nieuwe liefde ontmoet. Dan moet ik daarna nog 1.5 jaar betalen. Maar aan de andere kant val ik op mannen die uiteindelijk slecht voor mij zijn. Dus wil ik niet meer blindelings verliefd worden. Dilemma dilemma. Wat vinden jullie? 12 of 24 maanden?
Ik zou voor twaalf gaan! Je kunt in een jaar ook echt wel veel nieuwe mannen ontmoeten.
Ik zou ook voor 12 maanden gaan!
@Mokie11 ik zou ook 12 maanden doen. Een jaar is best lang.
Ik ben benieuwd of er leuke mannen op zitten!
Aah ik heb op Inner Circle de beste vriend van mân zwager een berichtje gestuurd. Ik heb hem nog nooit gezien, maar op fotoâs is hij echt HEEL sexy en mân zwager wilde me koppelen dus dan doe ik het liever zelf, maar ik krijg er geen reactie op awkward.
Misschien heb ik het gemist maar waarom wil je betalen voor een app als je ook gewoon gratis kunt tinderen? En behalve tinder zijn er natuurlijk nog meer gratis dating apps.
Heeft hij je profiel al wel bekeken dan? Of is ie ĂŒberhaupt online geweest? Ik herken de spanning wel, als het echt een heel leuk iemand is en dan dat wachtenâŠpure ellende.
Heb je gezegd in je berichtje dat je hem kent?
Ik duim voor je!!
Ik zie nu dat hij mân profiel nog helemaal niet heeft bekeken, dus het berichtje ook niet denk ik/hoop ik!
Ja vreselijk! Een eerste stap zetten is ook helemaal niks voor mij eigenlijk, maar mân collega heeft erop aangedrongen.
Ik weet niet of hij weet wie ik ben, maar heb wel iets gestuurd waardoor hij het zou kunnen weten.
Ik word zo moe van jongens die mijn naam verkeerd spellen. Gast, het staat in je scherm??
Of als je Spotify verbindt, The Ting Things - Thatâs Not My Name
Ik ben echt heel benieuwd hoe dit afloopt! Vind het in ieder geval nu al een stoere actie van je.
Pff ik heb echt het idee dat er geen leuke mensen meer op Tinder zijn. Krijg echt alleen maar kneuzen te zien de laatste tijd. Echt saai.
Nou, ik heb nog steeds geen reactie Hij heeft ook nog niet op mân profiel gekeken, dus ik vraag me af of hij er wel actief is. Het viel te proberen haha
Snap ook niet waarom hij gaat liegen over zijn leeftijd. Alsof dat zijn kansen vergroot. Er zullen vast oudere vrouwen zijn die ook graag met een jongere man een seksdate willen.
Ik ben op Inner Circle gegaan, maar je moet echt voor alles een vriend hebben uitgenodigd! Wat irritant :-/
Willen mensen hier een uitnodiging? Haha