Tinderervaringen

Ik zie dit omgekeerd ook vaak, oudere mannen die op hun profiel hebben staan dat ze twintigers zijn.

1 like

Het is net uit met m’n date waarmee ik een half jaar exclusief mee ging. Superjammer en nu had ik al geen zin in Tinder, maar wilde Hinge wel bekijken omdat een kennis daar wel heel positief over was.

Je kan zien wie je liket en dat zijn allemaal jongens die ik niet wil liken en de jongens die ik like, liken niet terug hahaha. Ik heb het onlinedaten echt niet gemist, maar irl kom ik niemand tegen.

Op hinge kun je ook reageren op foto’s van iemand en ik had een foto met twee vriendinnen en hun hoofd had ik bedekt met een plaatje. Kreeg ik de reactie: Had je geen toestemming of zijn ze veel mooier?
Wat is dat nou voor stomme opmerking.

1 like

Ik heb voor mijn relatie ook op Hinge gezeten en mijn ervaring was dat er alleen maar enge kerels zaten.

Ik vind er tot nu toe ook niks aan haaha. Allemaal likes die ik niet leuk vind en nul matches. Wel jammer, want ik vind de app er leuker uitzien dan Tinder/happn.

1 like

Ben heel blij met mijn vriend (die ik via Tinder ken), maar vannacht droomde ik dat ik weer vrijgezel was en het eerste wat ik deed was Tinder downloaden. Mis die tijd wel haha.

6 likes

Ja ik vond het idee van de app ook heel leuk, vooral met die prompts die je dan kunt beantwoorden. Het voelde wat persoonlijker dan Tinder. Ik heb er 1 date aan over gehouden en dat was het, haha

Ik heb dus 12 maanden abonnement op Parship gekocht. Ben daar aan de praat geraakt met een leuke man. Vandaag hebben we 2 uur aan de telefoon gepraat. En we zijn allebei al zo open tegen elkaar. Nu gaan we elkaar maandagmiddag zien. Ik vind het doodeng. Alles wat we nu tegen elkaar zeggen klopt zo goed, ik heb nu al vlinders. Kan toch niet waar zijn?

35 likes

Ah, wat leuk voor je! Lekker van genieten!

1 like

Net iemand gezien met de beschrijving:

asian chicks +1
no sluts and fatties

:expressionless:

3 likes

Ik vind het zo grappig dat ik heel af en toe nog kerels tegen kom waarmee ik op de basisschool heb gezeten ofzo en daarna nooit meer heb gezien. Best bewonderenswaardig aangezien ik momenteel op 200 km afstand woon van waar ik opgegroeid ben.
Ben nu ook weer in gesprek met een jongen die bij mij om de hoek woonde vroeger, en we herkenden elkaar ook gelijk :slight_smile: Voelt toch gelijk alsof je al een band hebt ofzo terwijl ik verder niks van m weet.

5 likes

he gadver, ik zag net een man die een foto van een hondje had en als bio: ik heb al een vriendinnetje, maar ik zoek nog een vrouwtje voor mijn baasje. :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

7 likes

Ik heb dit niet, maar wel regelmatig dat ik een melding krijg dat ik een nieuw bericht heb van X, maar als ik het gesprek open zie ik het dan niet, maar twee dagen later ineens wel of als die iets nieuws stuurt dat dat eerdere bericht dan ook ineens zichtbaar is. Heel vaag.

Waarom zetten mensen toch foto’s op Tinder met hun neefjes of nichtjes.

En dan in de beschrijving kindje is mijn neefje/nichtje :woozy_face:

2 likes

Dit is voor mij echt een directe wegswipe haha. Uberhaupt foto’s met een kind maar al helemaal als het niet je eigen kind is. Weten die ouders dat hun kind gebruikt wordt om chicks te scoren? :’)

2 likes

Nou precies. Ik zet dus echt geen foto met mijn zoontje op Tinder !
Dikke afknapper

Ik had dus gisteren middag een date. Thee drinken in de Cantharel en wandelen. Was heel gezellig. Het is een leuke man. Hij is 1.96 'm lang. Vind ik zo leuk. We hebben wel een klik. Hij is blij verrast en ik heb voorzichtige vlinders. Vrijdag gaan we uit eten. Zo fijn, dat blije gevoel.

41 likes

:sob:

1 like

Nee ik zoek zeker geen stiefvader ahah !

1 like

Woah! Wat een debiele ‘trend’ is dat zeg? Ik wist ook echt niet dat dat een ding was.
En je bent ZEKER niet oud!!

2 likes

Op Tinder heb ik nu een match waar ik al een beetje twijfels bij had (hij spreekt vrijwel geen Nederlands of Engels) en nu ik hem heb gevonden op Google is hij ZO anders dan op z’n foto’s. En in zijn bio staat ook echt: don’t like fake pictures.

En nu heb ik een leuke match, maar het lukt me gewoon niet om iets over hem te vinden op social media. Haha heel irritant. Meestal gaat het best makkelijk als je wat informatie hebt.