Nee catfishers denk ik
Ja en dat is het “ Leuke “ aan tinder dat je gewoon nog even lekker kunt praten zonder direct een nummer te hebben. Ik knapte daar ook mega op af
Ik ga ook zo slecht op mensen die willen appen “want dat is makkelijker”. Vriend het is een praat app, Tinder is ook een praat app, het enige verschil is dat je media kunt versturen? Prima als je dat wilt maar wees ff eerlijk dan?
Ja wat is er precies gemakkelijker aan? Ik heb zo veel geblokkeerde nummers in mijn telefoon. Allemaal van tindermannen die ik te snel mijn nummer had gegeven en die vervolgens leipo’s bleken te zijn.
Exact dit is de ENIGE reden dat ik überhaupt geblokkeerde nummers heb
Hoewel mijn lijstje geblokkeerde nummers ook daarvandaan komt vind ik WhatsApp ook fijner dan Tinder. Vooral dat je de app niet hoeft te openen, in mijn werkpauze toch een beetje awkward bijvoorbeeld en ben nu regelmatig 't weekend bij mijn ouders die ook graaag geïnteresseerd meekijken. Dus snap dat op zich wel.
Ja dat is idd chill maar ik vind het ook weer niet zó chill dat ik na 1.5 berichtje meteen mn nummer geef daardoor. Maar in een later stadium schakel ik wel graag over op app.
Ik heb Tinder verwijderd 
♀
Ik ben eindelijk na 2 jaar approved voor inner circle, wil er iemand een invite?
hahaha ja meer dan eens gehad dat collega’s mee bleken te kijken terwijl ze langsliepen ofzo. Hoe lang stond je al achter me te lezen???
Ik heb t al en ik moet nog een vriend registreren ofzo om alles te kunnen zien
Geen match maar nieuwe poging: ‘Heb twee jaar gerezen in Azië’.
Is dit echt de correcte vervoeging? Bij “gerezen” denk ik aan brood
Haha nee dit moet ‘gereisd’ zijn dus dat zou ik 'm graag vertellen 
Had een match met iemand die graag in supermarkten ‘charmant’ over de schouders van ‘dames’ meekeek om ‘te helpen met de wijnkeuze’. En die al van te voren al heel veel eisen had over iemand moet zijn. Zag het echter te laat.
heb hem gevraagd of hij vaak ongevraagd helpt met wijnkeuze. Hij zegt dat hij vaak dingen ongevraagd doet. Gevraagd of hij professioneel aanrander of deurwaarder is. Hij zegt ‘het eerste, maar hij wordt nooit aangeklaagd, raar he’. Heb gezegd dat ik dat wel vreemd vind idd, vooral dat hij er nog een soort trots uit lijkt te halen. Hij zegt dat zo lang hij deuren dicht doet met aan beide kanten lachende gezichten dat het dan wel goed is.
Ik reageer hier zo sterk op, weet niet eens of het terecht is maar OMG DUDE JE BENT SINTERKLAAS NIET EN OOK NIET GOD’S GIFT TO WOMEN. Kotskotskots 

Ik haat tinder.
Ik geloof niet dat ik begrijp waarom je zo fel reageert op die tekst, zoals ik het nu lees vind ik het eigenlijk wel een originele bio? Maar ik weet natuurlijk niet hoe het er precies stond, dus misschien mis ik iets.
Gebruiken er meer mensen ook Happn? Krijgen jullie hier meldingen van nieuwe berichten? Ik namelijk niet dus zie alleen of ik een nieuw bericht heb als ik echt de app open, beetje onhandig vind ik want ben al niet zo heel snel in reageren 
BRAAK BRAAK BRAAK. Als iemand mij in de supermarkt besluipt om over mijn schouder mijn wijnkeuze te adviseren (of becommentariëren more likely) dan krijgt hij een fles in zn neusgat.
Liebfraumilch!