Tinderervaringen

Oh nee, zit net op Tinder te swipen, is er gewoon een man die een foto heeft van zichzelf op het strand, en achter hem zie je twee vrouwen met blote borsten. Dat mag toch helemaal niet? Heb 'm gerapporteerd.

haha ja ik heb hetzelfde, ik deel uit principe geen superlikes uit. Wat je wel kan doen is ervoor kiezen om het tinderprofiel te delen, en dan de link even naar jezelf te smsen of iets dergelijks. Kan je daarna de link openen en iemand normaal liken :nerd_face:

6 likes

Wow life hack

2 likes

Wanneer je een gezellige match hebt en er dan achterkomt dat hij het broertje is van een one night stand van een tijdje terugšŸ™ƒ

29 likes

Awwww hahahaha

1 like

Hebben jullie ook dat als je een superlike van iemand krijgt die je normaal gesproken zelf geen like zou hebben gegeven, dat je die dan soms Ineens toch terugliket vanwege die superlike? Of ben ik de enige gek die dan denkt extra bewondering kom maar?

3 likes

So true

1 like

Wat is er mis met een superlike geven dan?

Als ik die persoon normaal wel zou liken dan geef ik het voordeel van de twijfel omdat het misschien per ongeluk een superlike is, heb dat zelf vaak genoeg voor! :smile:

2 likes

Ik like ook bijna nooit terug op een super like omdat het meestal totaal niet mijn types zijn. Maar ƩƩn keer had ik een super like en heb ik m door die super like toch maar geliked (dus ik herken wel wat @perzikyoghurt zegt), en dit was een super leuke vent waar ik nog steeds weleens contact mee heb.

Dus niet alle super like uitdelers zijn stom haha.

3 likes

Hij vraagt nu wel om m’n nummer. Doen alsof ik van niks weet nog of hem even inlichten?:sweat_smile:

Abort mission

3 likes

Mehh ja klopt.

Ik zou t gewoon zeggen! Maar ik kom uit een klein dorp waar dit soort lijntjes soms onvermijdelijk zijn, haha.

Wat maakt het eigenlijk uit? Een one night stand is niet iets om je voor te schamen, dat gebeurt toch gewoon? Kun je ā€˜later’ ook leuk grapjes over maken, toch :smiley:

2 likes

Ik heb nu ook weer dat ik niet kan swipen omdat ik gerapporteerd wordt. Mijn profiel is gewoon normaal en heeft geen rare tekst of foto’s.

Hoe is het afgelopen?

Wait… WHAT?! Wordt dat niet verwijderd?

1 like

Wow!

Ik zit zelf niet op Tinder, dus kan er niet goed over mee praten, maar zo’n BJ foto, zet iemand dat er zelf op? Of was dit iemand die er eentje KREEG en dus het meisje (met of zonder toestemming) er ook op zette? Bizar

Dat dat kan joh. Daar zou idd veel meer controle op moeten zitten!
Vraag me uberhaupt af wat voor persoon je bent als je dat als foto erbij wil zetten om als doel meer meiden te scoren of (deze persoon vast niet) serieuzer te daten