Tinderervaringen

Ik heb nu vier dates gehad met de man die ik al in de 1e maand van m’n Parship abonnement ontmoette. Het gaat echt goed. Heb gisteren avond bij hem gegeten en z’n zoon ontmoet. Ik vind hem echt leuk. (en hij mij ook) Alleen heb ik, in de dagen dat ik hem niet zie, steeds zorgen dat hij toch gaat afhaken. Weinig zelfvertrouwen. Terwijl hij al gezegd heeft dat hij van me houd. Ik ben zo gekwetst in m’n laatste relatie dat ik echt moeite heb om te vertrouwen op deze liefde.

7 likes

Na vier dates?!?
Maar ja, dan hoef je je denk ik geen zorgen te maken. Proberen gewoon van te genieten!

27 likes

Woei is het ook dan niet deze snelheid die het spannend maakt @Mokie11? Ieder zijn stijl hierin maar ik zou daar wel heel zenuwachtig van worden. Neem lekker de tijd, dan groeit het vertrouwen vanzelf, als het goed is. Dan gebeurt dat ook in jezelf denk ik, en is het minder afhankelijk van (continu) bevestiging.

3 likes

Ik hoorde gister op de radio dat de herfst de beste tijd is om op datingapps te zitten. Donkere, koude avonden zorgen ervoor dat mensen zich sneller eenzaam voelen, en de feestdagen die eraan komen dragen hier ook aan bij. In de herfst is er 30% meer activiteit. Dus sla je slag zou ik zeggen :stuck_out_tongue_winking_eye:
——————

Gister heb ik Tinder weer geïnstalleerd en had vrij snel een leuke match die begon te praten. Hij begon er vrij snel over dat hij wel echt een serieuze relatie wil, en na ong 10 zinnen uitgewisseld te hebben wilde hij bellen. Nou ik heb hem maar unmatched, vond het toch best wel desperate overkomen. En buiten dat heb ik echt geen zin om zo snel nummers uit te wisselen en te bellen.

9 likes

Ik had van de week een match die vroeg hoe ik het vond op Tinder, dus ik zo ja het is wel eens leuker geweest maar prima. Ik vroeg aan hem hoe hij het vond. “Ja ik weet het niet, er zijn heel veel mannen die zich voordoen als vrouw” Ik had dit nog nooit gehoord, maar oke. Vervolgens vroeg hij of ik wilde appen omdat dat fijner en echter was. Nou oke, ook goed. Ik app hem en het eerste wat hij vraagt is of ik wil videobellen want er zijn zoveel mannen die zich voordoen als vrouw. Ik was uit eten met vriendinnen en familie dus dat zei ik tegen hem maar stuurde een selfie van mezelf met een paar vriendinnen. Hij zegt helemaal niks van die foto, in plaats daarvan vraagt hij om een voice message. Gast. Ik zeg tegen je dat ik uit eten ben. Ik snap best dat je voorzichtig bent geworden maar dit vond ik zo overdreven. Heb ook niet meer gereageerd.

5 likes

Nee catfishers denk ik

Ja en dat is het “ Leuke “ aan tinder dat je gewoon nog even lekker kunt praten zonder direct een nummer te hebben. Ik knapte daar ook mega op af

3 likes

Ik ga ook zo slecht op mensen die willen appen “want dat is makkelijker”. Vriend het is een praat app, Tinder is ook een praat app, het enige verschil is dat je media kunt versturen? Prima als je dat wilt maar wees ff eerlijk dan?

3 likes

Ja wat is er precies gemakkelijker aan? Ik heb zo veel geblokkeerde nummers in mijn telefoon. Allemaal van tindermannen die ik te snel mijn nummer had gegeven en die vervolgens leipo’s bleken te zijn.

8 likes

Exact dit is de ENIGE reden dat ik überhaupt geblokkeerde nummers heb

4 likes

Hoewel mijn lijstje geblokkeerde nummers ook daarvandaan komt vind ik WhatsApp ook fijner dan Tinder. Vooral dat je de app niet hoeft te openen, in mijn werkpauze toch een beetje awkward bijvoorbeeld en ben nu regelmatig 't weekend bij mijn ouders die ook graaag geïnteresseerd meekijken. Dus snap dat op zich wel.

7 likes

Ja dat is idd chill maar ik vind het ook weer niet zó chill dat ik na 1.5 berichtje meteen mn nummer geef daardoor. Maar in een later stadium schakel ik wel graag over op app.

2 likes

Ik heb Tinder verwijderd :confetti_ball::fairy:‍♀

8 likes

Ik ben eindelijk na 2 jaar approved voor inner circle, wil er iemand een invite?

hahaha ja meer dan eens gehad dat collega’s mee bleken te kijken terwijl ze langsliepen ofzo. Hoe lang stond je al achter me te lezen???

1 like

Ik heb t al en ik moet nog een vriend registreren ofzo om alles te kunnen zien

Geen match maar nieuwe poging: ‘Heb twee jaar gerezen in Azië’.

9 likes

Is dit echt de correcte vervoeging? Bij “gerezen” denk ik aan brood

Haha nee dit moet ‘gereisd’ zijn dus dat zou ik 'm graag vertellen :slight_smile:

1 like

Had een match met iemand die graag in supermarkten ‘charmant’ over de schouders van ‘dames’ meekeek om ‘te helpen met de wijnkeuze’. En die al van te voren al heel veel eisen had over iemand moet zijn. Zag het echter te laat.

heb hem gevraagd of hij vaak ongevraagd helpt met wijnkeuze. Hij zegt dat hij vaak dingen ongevraagd doet. Gevraagd of hij professioneel aanrander of deurwaarder is. Hij zegt ‘het eerste, maar hij wordt nooit aangeklaagd, raar he’. Heb gezegd dat ik dat wel vreemd vind idd, vooral dat hij er nog een soort trots uit lijkt te halen. Hij zegt dat zo lang hij deuren dicht doet met aan beide kanten lachende gezichten dat het dan wel goed is.

Ik reageer hier zo sterk op, weet niet eens of het terecht is maar OMG DUDE JE BENT SINTERKLAAS NIET EN OOK NIET GOD’S GIFT TO WOMEN. Kotskotskots :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting: Ik haat tinder.

9 likes