Ik geloof niet dat ik begrijp waarom je zo fel reageert op die tekst, zoals ik het nu lees vind ik het eigenlijk wel een originele bio? Maar ik weet natuurlijk niet hoe het er precies stond, dus misschien mis ik iets.
Gebruiken er meer mensen ook Happn? Krijgen jullie hier meldingen van nieuwe berichten? Ik namelijk niet dus zie alleen of ik een nieuw bericht heb als ik echt de app open, beetje onhandig vind ik want ben al niet zo heel snel in reageren
BRAAK BRAAK BRAAK. Als iemand mij in de supermarkt besluipt om over mijn schouder mijn wijnkeuze te adviseren (of becommentariëren more likely) dan krijgt hij een fles in zn neusgat.
Liebfraumilch!
Oh nee, zit net op Tinder te swipen, is er gewoon een man die een foto heeft van zichzelf op het strand, en achter hem zie je twee vrouwen met blote borsten. Dat mag toch helemaal niet? Heb 'm gerapporteerd.
haha ja ik heb hetzelfde, ik deel uit principe geen superlikes uit. Wat je wel kan doen is ervoor kiezen om het tinderprofiel te delen, en dan de link even naar jezelf te smsen of iets dergelijks. Kan je daarna de link openen en iemand normaal liken
Wow life hack
Wanneer je een gezellige match hebt en er dan achterkomt dat hij het broertje is van een one night stand van een tijdje terug🙃
Awwww hahahaha
Hebben jullie ook dat als je een superlike van iemand krijgt die je normaal gesproken zelf geen like zou hebben gegeven, dat je die dan soms Ineens toch terugliket vanwege die superlike? Of ben ik de enige gek die dan denkt extra bewondering kom maar?
So true
Wat is er mis met een superlike geven dan?
Als ik die persoon normaal wel zou liken dan geef ik het voordeel van de twijfel omdat het misschien per ongeluk een superlike is, heb dat zelf vaak genoeg voor!
Ik like ook bijna nooit terug op een super like omdat het meestal totaal niet mijn types zijn. Maar één keer had ik een super like en heb ik m door die super like toch maar geliked (dus ik herken wel wat @perzikyoghurt zegt), en dit was een super leuke vent waar ik nog steeds weleens contact mee heb.
Dus niet alle super like uitdelers zijn stom haha.
Hij vraagt nu wel om m’n nummer. Doen alsof ik van niks weet nog of hem even inlichten?
Abort mission
Mehh ja klopt.
Ik zou t gewoon zeggen! Maar ik kom uit een klein dorp waar dit soort lijntjes soms onvermijdelijk zijn, haha.
Wat maakt het eigenlijk uit? Een one night stand is niet iets om je voor te schamen, dat gebeurt toch gewoon? Kun je ‘later’ ook leuk grapjes over maken, toch