Nee hebben ze niet! Moest er zelf niet aan denken seks te hebben met dezelfde jongen als m’n zus haha dus snap je vraag.
Die mannen worden nu dan misschien wel eh… ja wat eigenlijk
Kutzwagers
Ohh dit had ik ook een x! Een guy die zn hele profiel vol had met dickpics vanuit diverse hoeken. En de tekst was dan iets van “Ja vrouwen zeggen wel dat ze het niet belangrijk vinden maar stiekem willen ze het allemaal weten dus hier issie”
Oke, ik heb een jongen uit mijn klas geliked waar ik al een tijdje een crush op heb. Fingers crossed. 
Ik heb sinds gisteravond Happn en heb tot nu toe al 8 van die pushnotifications gehad zonder functie. Deel een match met me: graag! Random uitspraken om me de app in te trekken: tone it the fuck DOWN Patrice dit werkt averechtz
Eens, ik heb op happn nog NOOIT een normaal gesprek gehad.
Op Bumble en Innercircle wel
waarom is happn zo.
Ik laatst één keer op happn maar dat was dus ook voor het eerst in jaaaaaren. Vind het ook een stomme app.
Ik denk omdat happn vooral bedoeld is om iemand die je bijvoorbeeld in de kroeg al zag, of in de supermarkt, of een kerel die je altijd in de trein ziet te liken. Ik heb bij matches op happn vaak gehad dat ze dan al gelijk af willen spreken, omdat ze al weten dat je vlakbij bent of omdat je toch altijd in dezelfde kroeg komt. Dus ja een andere insteek denk ik?
Haha ik heb een man in mijn omgeving waar ik wel eens mee gezoend heb. En mijn zusje ook, en haar ex ook (toen ze nog samen waren) en haar huisgenote (en haar beide zussen en broer) en huisgenoot ook. En ongeveer de helft van de stad ook. En vaak ook in bijzijn van de anderen. Niemand kijkt er ook van op. Ik noem het mijn speekselcommunity. Creëert toch een band.
Ik heb nu al een aantal keren gehad dat ik een vrouw krijg te zien bij het swipen op tinder. Mijn instelling staat alleen op mannen. Hebben meer mensen ook?
Ja, ik ook. Denk dat zij misschien zich als man hebben aangevinkt per ongeluk? Of Tinder heeft kuren.
Of zijn het meiden die in een relatie zitten en een vrouw zoeken voor een trio met hun vriend. Heb veel van dat soort superlikes gehad…
Hmm kan op zich wel, alleen het aanklikken als man geloof ik niet zo haha.
Oh lekker naïef van me dat ik hier niet aan dacht😂
Laatst had ik weer eens een tinderdate en na 3 woorden dacht ik het al te weten (dat hij hét niet voor me was) maar we hebben wel 1,5 in dat cafe gezeten.
Toen ik wegging zei hij iets als ‘ik vond het gezellig, we houden contact!’ en ik iets als ‘jaa okeee
’.
Thuis bedacht ik mij dat een eerste date spannend kan zijn en dat hij misschien niet helemaal zichzelf was. Ik had mij voorgenomen om nog op 2e date te gaan.
Op zondag avond stuurde een bericht en zijn er een klein aantal berichten over en weer gegaan, waarna hij mij een onboeiende vraag stuurde (lekker geshopt?) Op dinsdagavond had ik nog niet gereageerd en stuurde hij ‘Ik neem aan dat je het hierbij wilt laten…’.
Jeumig wat een open deur!! Ik herkende mijn 15jarige zelf in dat bericht. Ik heb toen dus ook gezegd dat ik niet dacht dat we een grote klik hadden. En vroeg hem wat hij vond.
Ik voel mij heel dubbel bij dit verloop;
- omdat ik zijn reactie wel puberaal vond
- Omdat ik best nog op 2e date was gegaan, ware het niet dat hij mijn primaire gevoel zo had geduid.
Is dit raar van mij?
Ik snap niet helemaal waarom je zijn reactie puberaal vindt? Als ik het goed begrijp heeft hij je zondagavond nog iets gestuurd, jij hebt tot dinsdag niet gereageerd en hij zegt vervolgens: ik neem aan dat je het hierbij wilt laten? Dan snap ik helemaal dat hij zo reageert. 
En onboeiende vraag vind ik ook een beetje flauw, hij toont toch interesse? Sorry vind je wel erg hard naar die jongen toe…
Wat is precies het probleem? Ik snap zijn reactie wel, vind het goed dat hij het vraagt om jou de mogelijkheid te geven te reageren, in plaats van het gewoon te laten. Twee dagen op antwoord wachten als je elkaar al gezien hebt vind ik ook te lang.
@Airy-fairy @Freya Ik denk wel dat ik wat hard ben (geworden). Ik was idd niet mega enthousiast waardoor ik nog niet gereageerd had. Met onboeiend bedoel ik overigens dat het niet een vraag was die perse snel beantwoord moest worden.
Als ik uit ga van mijzelf zou ik een situatie waarin ik nog geen reactie had gekregen liever positief benaderen door te sturen ‘ik vond het leuk en zou nog eens af willen spreken, wat vind jij?’ ipv de negatieve benadering ‘ik neem aan dat je het hierbij wil laten…’ met beide teksten krijg je hetzelfde antwoord maar de ene vraag is veel sympathieker dan de andere.
Ik vond het wat puberaal omdat het zo’n snel/ makkelijk getrokken conclusie is. Stel liever een open vraag…
Ik denk dat ik het zelfde als die man had gereageerd. Als je een date hebt gehad en iemand reageert 2 dagen niet, dan heb ik ook liever een duidelijk antwoord of iemand het erbij wil laten. Ik vind z’n vraag juist geïnteresseerd, ik neem aan dat je eerder verteld hebt dat je ging shoppen. Als iemand dan 2 dagen niet reageert ga ik er ok vanuit dat iemand niet nog een keer wil afspreken, want als je iemand echt leuk vindt reageer je wel wat sneller lijkt mij