Tinderervaringen

Ik heb nu ook weer dat ik niet kan swipen omdat ik gerapporteerd wordt. Mijn profiel is gewoon normaal en heeft geen rare tekst of foto’s.

Hoe is het afgelopen?

Wait… WHAT?! Wordt dat niet verwijderd?

1 like

Wow!

Ik zit zelf niet op Tinder, dus kan er niet goed over mee praten, maar zo’n BJ foto, zet iemand dat er zelf op? Of was dit iemand die er eentje KREEG en dus het meisje (met of zonder toestemming) er ook op zette? Bizar

Dat dat kan joh. Daar zou idd veel meer controle op moeten zitten!
Vraag me uberhaupt af wat voor persoon je bent als je dat als foto erbij wil zetten om als doel meer meiden te scoren of (deze persoon vast niet) serieuzer te daten

Ben nu wel benieuwd waar ‘hier’ is?

Oh gaaf! Ernstig off-topic, maar wat doe je daar?
Mocht je zin hebben superver naar het zuiden af te reizen, ben je van harte welkom in Johannesburg :grin:

Hebben nog steeds alleen app contact dus is nog niet ter sprake gekomen. Wel even bij mijn zus nagevraagd die weer zegt jaren terug ook gedate te hebben met deze jongen dus we hebben wel meer lijntjes blijkbaar😅

Toevallig zag ik laatst “hier” in NL ook een dickpic voorbij komen maar dat was wel de eerste keer voor mij. Gelijk gerapporteerd ook ervan uitgaande dat het dan snel verwijderd wordt.

Oh, wow, je zus en hij hebben gedatet? Double abort

2 likes

Echt nog in hun tienerjaren, 10 jaar geleden als het niet langer is en is nooit serieus geweest zei ze! Als het van minder lang geleden of iets serieus was dan helemaal mee eens haha. M’n zus kon er wel om lachen.

1 like

Ik was dit weekend in Antwerpen en ging gisterenavond uit. Had een vent gematcht die toevallig in een club werkte, hij had me op de gastenlijst gezet (mooi geen 10eu entree hoeven betalen) en ik kreeg gratis bier. Plus hij was echt hot. Kon alleen niet met hem tongen want hij was aan 't werk :weary:

31 likes

Ik heb sinds gister na 8 weken Tinder weer op mijn telefoon gezet. Hele avond gekletst met een dude, zegt ie na 4 uur tsjetten ‘ohja ik heb een open rela’. Oh oke, weet je vriendin dat ook? :joy:

Toen Tinder man nummer 2, nummers mee uit gewisseld en ik app mijn beste vriendin dat ik vol aan het appen ben met Tinder man en dat ie vlakbij mij woont. Wat blijkt, heeft Tinder man gister ook aan mijn beste vriendin haar nummer gevraagd, echt te toevallig.

Mijn Tinderjaar 2019 in een overzicht:

• date gehad met een jongen die zijn schoenen uittrok en met zijn sokken op de bank ging zitten (IN EEN CAFE).
  • tijd contact gehad met een jongen maar die zei iedere keer voor een date af (echt 3 keer)

Nou that’s it. Ik heb eigenlijk geen idee wat ik nog op Tinder doe. Heb amper matches / dates :joy:

Wow maar 1 Tinderdate dit jaar gehad.

~ Einde Tinder spreekbeurt ~

12 likes

Had afgelopen vrijdag mn eerste tinderdate sinds twee jaar (vaak eraf gegooid/relatie(s) gehad tussendoor etc)

Gelijk de hele nacht samen doorgehaald en vet goed gesekst. Love tinder

11 likes

Wil je mijn tinder even lenen? Sharing is caring

1 like

Haha alle Spaans/Mexicaanse mannen rond 1.85 / met baardje mogen naar mij :joy:

3 likes

lol je kunt toch profiel delen? heeft iemand dat ooit wel eens gedaan?

1 like

Ja ik stuur wel eens profielen door naar een vriendinnetje!

en dan kan zij ze ook liken?

Ja, zij ziet dat profiel op dezelfde manier zoals je het normaal ziet.