Tinderervaringen

damn, wist ik niet! ik dacht dat je gewoon alleen de foto’s zag :fearful:

1 like

Incoming! Nee zodra ik iets tegen kom stuur ik ze door :partying_face:

1 like

Nou update; we hadden paar dagen geen contact dus toen liet ik het er maar bij. Vanavond appte hij toch weer en toen heb ik het maar gelijk gezegd. Hij vond het geen probleem🤷🏼‍♀️

1 like

Ok tmi vraagje; naar hebben je zusje en hij dan ook seks gehad? Al was ik een keer wel op weg om te gaan tongen met een gast waar m’n zusje ook ooit mee had gezoend, maar seks lijkt me wel een gek idee als je er bij stil staat.

Dan ben je wel echt “zaadzusters”

(Zaadzusters en Kutzwagers, geleerd van Merkel Westerik in Ladies Night)

10 likes

Nee hebben ze niet! Moest er zelf niet aan denken seks te hebben met dezelfde jongen als m’n zus haha dus snap je vraag.

2 likes

Die mannen worden nu dan misschien wel eh… ja wat eigenlijk

Kutzwagers

2 likes

Ohh dit had ik ook een x! Een guy die zn hele profiel vol had met dickpics vanuit diverse hoeken. En de tekst was dan iets van “Ja vrouwen zeggen wel dat ze het niet belangrijk vinden maar stiekem willen ze het allemaal weten dus hier issie”

1 like

Oke, ik heb een jongen uit mijn klas geliked waar ik al een tijdje een crush op heb. Fingers crossed. :crossed_fingers:

7 likes

Ik heb sinds gisteravond Happn en heb tot nu toe al 8 van die pushnotifications gehad zonder functie. Deel een match met me: graag! Random uitspraken om me de app in te trekken: tone it the fuck DOWN Patrice dit werkt averechtz

3 likes

Eens, ik heb op happn nog NOOIT een normaal gesprek gehad.
Op Bumble en Innercircle wel :woman_shrugging: waarom is happn zo.

2 likes

Ik laatst één keer op happn maar dat was dus ook voor het eerst in jaaaaaren. Vind het ook een stomme app.

2 likes

Ik denk omdat happn vooral bedoeld is om iemand die je bijvoorbeeld in de kroeg al zag, of in de supermarkt, of een kerel die je altijd in de trein ziet te liken. Ik heb bij matches op happn vaak gehad dat ze dan al gelijk af willen spreken, omdat ze al weten dat je vlakbij bent of omdat je toch altijd in dezelfde kroeg komt. Dus ja een andere insteek denk ik?

2 likes

Haha ik heb een man in mijn omgeving waar ik wel eens mee gezoend heb. En mijn zusje ook, en haar ex ook (toen ze nog samen waren) en haar huisgenote (en haar beide zussen en broer) en huisgenoot ook. En ongeveer de helft van de stad ook. En vaak ook in bijzijn van de anderen. Niemand kijkt er ook van op. Ik noem het mijn speekselcommunity. Creëert toch een band.

15 likes

Ik heb nu al een aantal keren gehad dat ik een vrouw krijg te zien bij het swipen op tinder. Mijn instelling staat alleen op mannen. Hebben meer mensen ook?

2 likes

Ja, ik ook. Denk dat zij misschien zich als man hebben aangevinkt per ongeluk? Of Tinder heeft kuren.

3 likes

Of zijn het meiden die in een relatie zitten en een vrouw zoeken voor een trio met hun vriend. Heb veel van dat soort superlikes gehad…

2 likes

Hmm kan op zich wel, alleen het aanklikken als man geloof ik niet zo haha.

Oh lekker naïef van me dat ik hier niet aan dacht😂