Tinderervaringen

Of zijn het meiden die in een relatie zitten en een vrouw zoeken voor een trio met hun vriend. Heb veel van dat soort superlikes gehad…

2 likes

Hmm kan op zich wel, alleen het aanklikken als man geloof ik niet zo haha.

Oh lekker naïef van me dat ik hier niet aan dacht😂

Laatst had ik weer eens een tinderdate en na 3 woorden dacht ik het al te weten (dat hij hét niet voor me was) maar we hebben wel 1,5 in dat cafe gezeten.
Toen ik wegging zei hij iets als ‘ik vond het gezellig, we houden contact!’ en ik iets als ‘jaa okeee :slightly_smiling_face:’.
Thuis bedacht ik mij dat een eerste date spannend kan zijn en dat hij misschien niet helemaal zichzelf was. Ik had mij voorgenomen om nog op 2e date te gaan.
Op zondag avond stuurde een bericht en zijn er een klein aantal berichten over en weer gegaan, waarna hij mij een onboeiende vraag stuurde (lekker geshopt?) Op dinsdagavond had ik nog niet gereageerd en stuurde hij ‘Ik neem aan dat je het hierbij wilt laten…’.
Jeumig wat een open deur!! Ik herkende mijn 15jarige zelf in dat bericht. Ik heb toen dus ook gezegd dat ik niet dacht dat we een grote klik hadden. En vroeg hem wat hij vond.
Ik voel mij heel dubbel bij dit verloop;

1. omdat ik zijn reactie wel puberaal vond
  2. Omdat ik best nog op 2e date was gegaan, ware het niet dat hij mijn primaire gevoel zo had geduid.
    Is dit raar van mij?

Ik snap niet helemaal waarom je zijn reactie puberaal vindt? Als ik het goed begrijp heeft hij je zondagavond nog iets gestuurd, jij hebt tot dinsdag niet gereageerd en hij zegt vervolgens: ik neem aan dat je het hierbij wilt laten? Dan snap ik helemaal dat hij zo reageert. :upside_down_face:
En onboeiende vraag vind ik ook een beetje flauw, hij toont toch interesse? Sorry vind je wel erg hard naar die jongen toe…

41 likes

Wat is precies het probleem? Ik snap zijn reactie wel, vind het goed dat hij het vraagt om jou de mogelijkheid te geven te reageren, in plaats van het gewoon te laten. Twee dagen op antwoord wachten als je elkaar al gezien hebt vind ik ook te lang.

13 likes

@Airy-fairy @Freya Ik denk wel dat ik wat hard ben (geworden). Ik was idd niet mega enthousiast waardoor ik nog niet gereageerd had. Met onboeiend bedoel ik overigens dat het niet een vraag was die perse snel beantwoord moest worden.
Als ik uit ga van mijzelf zou ik een situatie waarin ik nog geen reactie had gekregen liever positief benaderen door te sturen ‘ik vond het leuk en zou nog eens af willen spreken, wat vind jij?’ ipv de negatieve benadering ‘ik neem aan dat je het hierbij wil laten…’ met beide teksten krijg je hetzelfde antwoord maar de ene vraag is veel sympathieker dan de andere.
Ik vond het wat puberaal omdat het zo’n snel/ makkelijk getrokken conclusie is. Stel liever een open vraag…

1 like

Ik denk dat ik het zelfde als die man had gereageerd. Als je een date hebt gehad en iemand reageert 2 dagen niet, dan heb ik ook liever een duidelijk antwoord of iemand het erbij wil laten. Ik vind z’n vraag juist geïnteresseerd, ik neem aan dat je eerder verteld hebt dat je ging shoppen. Als iemand dan 2 dagen niet reageert ga ik er ok vanuit dat iemand niet nog een keer wil afspreken, want als je iemand echt leuk vindt reageer je wel wat sneller lijkt mij

20 likes

Hahaha dat die jongen zijn schoenen uittrok in een café vind ik wel heel bijzonder :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik denk dat je overvraagt, wie gaat er nou een date voorstel doen als de ander twee dagen niet reageert zonder specifieke reden?

8 likes

“ik was inderdaad niet mega enthousiast waardoor ik nog niet gereageerd had”

Dan had ie toch precies de juiste conclusie getrokken? Ik vind het helemaal niet raar van hem en zou ook zoiets gestuurd hebben als mijn vraag twee dagen genegeerd wordt nadat je elkaar hebt ontmoet.

3 likes

Na de date de date ben ik de HM binnen gelopen. Vandaar zijn vraag…

De eindstand is idd dat ik hem niet super leuk vond, maar de wijze waarop hij de conclusie verbind aan het uitblijven van reactie schiet mij in het verkeerde keelgat. Hij weet niet wat er zich aan de andere kant van de telefoon afspeelt. Enorme drukte, stresa, familie omstandigheden. Kan vanalles zijn

Maar hij vraagt het toch redelijk normaal? “Ik neem aan dat je het hierbij wilt laten?” Het is niet alsof ie stuurt “Jezus blijkbaar vind je mij niet interessant want je negeert me”. Hij voelt zich afgewezen, dus ik zou het bijna naïef vinden als ie nog een date voorstelde.

Edit: ja hij trekt misschien al zijn eigen conclusies uit jullie gebrekkige contact. Maar hij laat toch ook ruimte om aan te geven van “joh sorry, ik ben heel druk geweest en heb weinig ruimte gevonden om te reageren, maar zou graag nog een keer afspreken!”

9 likes

Tuurlijk kan je het druk hebben, maar een berichtje sturen met sorry ik ben druk kost 15 seconden. Ik vind niet dat je de jongen iets kwalijk kan nemen.

16 likes

:grimacing: Ik neem alle reacties ter harte, want ik ben alweer 100 jaar vrijgezel en doe kennelijk iets fout.

1 like

Ja ik trok ook echt mijn wenkbrauw op en hij vroeg wat er was. Wat denk je maat. Heb gevraagd of hij zijn schoenen weer aan kon trekken. Vervolgens vertelde ik dat ik wat gestresst was door werk, toen pakte hij met zijn handen mijn hoofd beet en zei ‘dit zit allemaal in je hoofd’. Ja prima, wat jij wil. Ik ben toen na 1 wijntje naar huis gegaan :joy:

15 likes

Jij maakt ook wel wat dingen mee zeg op date gebied :joy::joy:

1 like

Er is nog hoop :rofl::rofl:

Maar hoe schattig is dit :smiling_face_with_three_hearts:

21 likes

Ik heb nog één vriend nodig op the inner circle om mn berichten te kunnen lezen :(. Wie helpt me uit de brand?

Dacht gooi mezelf ook maar op Tinder. Niet dat ik nu direct een vaste relatie moet hebben. Maar wat een klote tijd heb ik achter de rug. (Jaar geleden er achter gekomen dat ik was bedrogen en ik was zwanger relatie van 10 jaar zoontje was bewuste keuze)zoontje inmiddels 8 maand. Het is saai en stil hier s’avonds en ik merk dat ik wel behoefte heb aan gezelligheid.
Dus heb wel iemand waar ik nu mee app. Onwijs aardige jongen. Stuurde me zelfs een bosje bloemen op mijn verjaardag :sweat_smile:
(Mijn adres is vrij makkelijk te vinden op internet doordat ik zzp ben). Hij is totaal niet opdringerig en veel plus punten. Twijfel soms wel of het mijn typte is maar wat zegt een foto nou.
Binnenkort maar eens afspreken. Ik vind het doodeng. Nooit gedaan en ben nog al erg gekwetst.
En het ding is een beetje. Het is nog al plannen. Het kan alleen als mijn zoontje bij zijn vader is (andere opties sta ik niet achter. Hij mag niet de dupe worden van dat ik zo nodig wil afspreken en hij hoeft geen andere mannen te zien waar ik mee date) rust en regelmaat is belangrijk hè :slight_smile:. Maar naar vader brengen vind ik soms ook erg lastig. Maar ik cijfer mezelf al compleet weg en dat moet natuurlijk ook niet helemaal. Dubbel allemaal soms.
Maar voor het eerst een leuke Tinder ervaring.

Verder liepen of de gesproken dood of ik werd milf genoemd :sweat_smile::scream:

10 likes