Tinderervaringen

Tot nu toe in het weekend 1 dag. En door de week soms maar dat is vaak te kort. Hij is nog zo klein dat er niet te veel mee gesleept word en een stabiele basis natuurlijk belangrijk is en dat ben ik😂

Het gaat nog steeds hartstikke goed tussen ons. Ik ben er zo blij mee. Als ik bij hem ben, vallen alle zorgen van me af.

14 likes

Hit me up voor een Inner Circle uitnodiging, want ik ben heeel nieuwsgierig maar kan nu niks lezen hahaha

Ik heb ze ook nog in de aanbieding!

Ik wil aangesproken worden😭 Ben het er wel mee eens trouwens. Kom naar Tinder, knappe mannen!

Ik had laatst een match op tinder en we blijken in dezelfde straat te wonen en we kletsten wel leuk, maar toen had ik hem even op fb opgezocht en ik vond hem echt niet aantrekkelijk. Toen heb ik gezegd dat ik van Tinder af ging, waarop hij me gelijk z’n nummer gaf dus ik zei er niks mee te doen omdat ik niet wil daten. Net heeft ie me op fb toegevoegd, maar ik ga niet accepteren. :no_mouth:
Voel me wel heel lullig, maar heb geen zin om met iemand af te spreken als ik weet dat ik er verder niks van wil.

@Marsepein het hele idee van Bumble is toch dat alleen de vrouw een gesprek kan starten? Ivm veiligheid en vieze mannetjes die je lastig vallen enzo haha

Er is niks mis mee! Ik kan alleen nooit wat leuks bedenken en een ‘hoi’ vind ik dan weer zo saai.

@crazyplantlady Klopt! Al vind ik dat wel gek, want op tinder kun je toch ook alleen aangesproken worden als je een match hebt? Niet dat alle viespeukjes je zomaar kunnen aanspreken.

Werkt het niet ook als je beiden al inner circle hebt?

Jaa echt!! Ik heb echt leuke matches en gesprekken gehad op Bumble. M’n vriendinnen zijn ook helemaal enthousiast haha.
Inner circle vind ik echt tegenvallen. De berichtjes die ik krijg zijn van te jonge of te oude mannen en matches praten niet terug maar kijken wel 100x op je profiel.

1 like

Ik heb geen flauw idee, nog nooit geprobeerd :sweat_smile:

Jullie hebben me overtuigd, heb bumble net gedownload. Ben nu héél benieuwd naar de mannen daar haha

1 like

Hahaha jouw verhaal had ik omgekeerd.

Had ooit een date met een jongen gepland op tinder, maar toen ik hem op de app had toegevoegd, was hij een stuk stiller. De date ging wel door en op de date kraakte hij m’n appfoto onwijs af. Zo had m’n haar geen model en leek m’n arm 2cm dun. Ok dan. Toen vertelde hij ook nog dat z’n ex model was en hij eraan moest wennen dat hij nooit meer zo’n knap meisje zou hebben. En nee, hij was zelf niet bepaald hunky.

Ik vind het ook wel heftig dat de mijne overgaat op een fb verzoek terwijl ik hem op tinder al had afgewezen en ook duidelijk had gezegd dat ik niet ging appen toen hij z’n nummer gaf.

Wat ga jij doen met de jouwe? Langzaam doodbloeden zodat hij niet raadt dat t door z’n foto komt? Hahah

Zitten daar dan ook ander soort mannen op? Je zou denken dat een man die zo’n app gebruikt feministischer is of zo?

Ja, ik kon er wel om lachen vooral omdat hij gewoon echt niet zo knap was
 maargoed, dat hield ik wel voor mezelf hahaha.

Dat zijn wel goede smoesjes die ik ook wel eens uit de trucendoos trekđŸ˜¶ Wel suf dat je dit nu weer hebt. Ben je al je tijd kwijt met het laten doodbloeden van gesprekken hahaha.

Ik duim dat je Tinderdate morgen bij jou in de smaak valt! Ben benieuwd hoe het wordt. Ga je hier verslag doen of in het leed dat daten heet?:joy:

Ik heb zondag een ochtenddate: we gaan een rondje wandelen in het park. Vind het wel spannend,want ik spreek nooit zo vroeg af en meestal ook niet meteen in daglicht. Nu heb ik geen donker cafĂ© om m’n nietmodelhoofd te maskeren.

1 like

Ik vatte het niet zo op! We gingen wel nog foto’s bespreken die we op tinder hadden en bij eentje zei ie dat dat wel een erg goede foto was
 :joy::joy::joy:
Heb laatst aan vriendinnen gevraagd of m’n foto’s representatief zijn en ze vonden van wel (geen filters ofzo)

Vind het wel oprecht lastig om zelf een goede balans tussen foto’s te vinden die echt representatief zijn. Maar verder heb ik nooit zoiets gehoord. Een date zei dat ik er in het echt beter uit zag. Maargoed, beauty is in the eye of the beholder blabla

1 like

Yay, ik hou het in de gaten! Hoe laat heb jij met jouw date afgesproken? Heb je er een beetje zin in?

Hahaha ja die jongen was echt een flapdrol😂 mja zo hou je er nog wel een bijzonder verhaal aan over.

En thanks! Door jouw omschrijving ben ik wat enthousiaster over de wandeldate. Dit is m’n eerste date sinds het uit is met m’n date na een half jaar :grimacing:

1 like

Als je geen filters of photoshop gebruikt heb je het prima gedaan toch. Iedereen kiest zijn leukste foto’s uit.
Iemand is ‘bewegend’ altijd anders dan op een foto en dat kan tegenvallen maar dat is gewoon omdat ieders smaak anders is, dat heeft niks met jou te maken. Ik weet dat het clichĂ© klinkt maar hoe hij reageerde zegt echt van alles over hem en niks over jou hoor.

1 like

Lief dat je dit zegt! Ik was op die date ook niet echt beledigd, eerder flabbergasted dat er zulke oelewappers rondlopen.

Ik ben ook wel eens aangesproken op dat ik er anders uit zag dan op mijn tinderfoto :’) De fotograaf had die foto bewerkt en het was best een beetje flets waardoor mijn haren lichter leken en waarschijnlijk viel hij op donkerblond ofzo want hij zei ongeveer als eerste tegen mij “Huh kijk deze foto dan hierop heb je veel lichter haar??”. Uhh ok :sweat_smile::sweat_smile:

Wat voor types zitten er op Bumble? Ben ook wel benieuwd nu.

Ahh spannend! Ik zie wel eens lekkere dingen van jou voorbijkomen in het wjekw foto-topic! Een zelfgemaakte pizza staat me nog bij, als ik het goed heb? Die vent mag al lang blij zijn dat er voor hem gekookt wordt op de eerste date!

De afspraak is nog niet helemaal rond, maar hij stelde rond 11 voor!

1 like