Tinderervaringen

Als ik Bumble vergelijk met Tinder zijn de mannen op Bumble wat serieuzer, knapper, hoger opgeleid ook denk ik. Je kunt ook snel zien met wat voor intentie ze erop zitten, want je kunt aanvinken wat je zoekt (een relatie, iets vrijblijvends enz.) Ook of je een kinderwens hebt. Ik vond dat wel fijn, kun je meteen bepaalde mannen eruit filteren.

Het enige minpunt vind ik wel dat er veel expats op zitten.

Ik heb morgen trouwens een 4e date met een Bumble match :tada:

2 likes

Ik heb Bumble ook een kans gegeven maar de helft van de mannen praat niet terug en de andere helft vertelden me dat ze wel zin hadden om mij te neuken. Joe.

Ik heb net 5 seconde geleden Bumble aangemaakt, maar de digibeet die ik ben snapt het niet :dizzy_face: Kun je het zien als je een match hebt of moet je dan die boost aanzetten?

Edit: nevermind, ik zie het al!

Valt mij op dat ook best veel tinder mannen zo’n filter hebben waardoor hun huid heel glad lijkt? Vind dat zo onaantrekkelijk (bij beide geslachten, snap het echt niet) dus die swipe ik meteen weg.
Had net een match met een man die meteen mijn naam al afkortte. Gezegd dat ik daar niet van gediend was (stond ook in m’n bio) maar toch nog een kans gegeven. Na 5 zinnen vraagt ie of ik al plannen heb voor dr avond dus ik heb gezegd dat ik ga slapen omdat ik morgen moet werken. Gaat ie aandringen: maar het is nog niet laat! Zo vroeg slapen is zonde! Ik wil zo graag wat met je drinken! Het kan toch even? Gezegd dat ik het fijn vind als je m’n nee als nee accepteert en nu is het ‘ why so serieus :frowning: ) en ja, ik vind het wel degelijk een probleem als een man zo snel al pushy is en geen grenzen accepteert. Heb al precies een idee van wat voor soort man dit is. Of stel ik me nu aan?

Edit: bedenk me ineens dat als een vrouw hetzelfde zou doen ze gelijk needy of psycho wordt genoemd. Dus vind dat ik mezelf niet aanstel.

7 likes

Ik zou het mega irritant vinden haha

1 like

Ik heb te vaak gehoord dat ik me aanstel om mijn eigen intuïtie te vertrouwen, wat ook vrij treurig is. Ik had idd net al besloten dat ik me niet aanstel en de match opgeheven, maar bedankt voor de bevestiging en me erop wijzen dat ik idd gewoon mijn gevoel moet vertrouwen.

3 likes

Ik had laatst een gesprek met iemand en de uitkomst was dat je altijd je intuïtie moet vertrouwen. Ongeacht wat een ander daarvan vindt. Want stel je vergist je: het ergste wat er gebeurd is dan dat je een leuk iemand misloopt. Daar kom je wel overheen. Maar stel je negeert je intuïtie en je intuïtie had het goed: dat kan op zoveel manieren ernstig misgaan. Dus moraal van het verhaal fuck andermans mening en luister naar je intuïtie want hoera voor de onderbuik

9 likes

Jawel! Als je naar je eigen profiel gaat linksboven bij instellingen

1 like

Eens! 2x date gehad op Bumble en altijd leuke mannen. Zelfs als het niks wordt. Praat nu ook met iemand van Bumble. Op Tinder vaker dates gehad en 90% weirdo’s. Bumble is chill. Tinder gaan we niet meer doen.

Ik had het ook geïnstalleerd maar snap het niet
En moet je nou binnen 24 uur na moment van match beginnen met praten? Vind dat wel erg snel hoor, daar heb ik soms toch helemaal geen zin in

Oh dat is gek… bij staat het onder de leeftijdsgrens!
Deel je wel je locatie met de app?

1 like

Ja klopt. Het kan geloof ik wel door beide 1x worden verlengd met 24 uur. Ik vond dat ook vervelend, had soms ook even geen zin en dan liet ik het maar over gaan.
Wat begrijp je verder niet?

Toen ik t installeerde kreeg ik geen foto’s erop, ik selecteerde ze steeds vanaf m’n mobiel maar hij pakte ze niet en bleef maar zeggen dat ik iets moest toevoegen. Maar ik probeerde het net nog een keer, en nou lukt het wel dus ik denk dat dat een bug was ofzo
Verder werkt het hetzelfde als Tinder, denk ik? Weg = weg?
De tijdsdruk op dat praten wordt nog wat haha

Een jongen had dit als profieltekst, vond het wel een mooie:
Tinder is als de grijpautomaat op de kermis. Je gaat waarschijnlijk met lege handen naar huis, maar blijft het proberen.

10 likes

Wahahah :joy:

Ik heb gisteren echt mn droomman ontmoet hahah maar hij woont in Engeland. Niet de andere kant van de wereld I know maar toch. We matchten omdat hij op citytrip is in Amsterdam en ik daar voor werk was. Gepraat maar toen kwam het niet uit om wat af te spreken. Het gesprek was alleen zo leuk dat we bleven praten en gisteren dacht ik ok fuck it ik heb toch niks te doen let’s do it dus toch wat afgesproken. En het was echt leuk. En nu heb ik spijt want dit gaat lastig worden hahah.

11 likes

Wat leuk zo spontaan! Hoe is jullie contact na de date?

Ik ga heb zo een wandeldate met een Amerikaanse expat en ben nu al aan het stressen over de begroeting. Weet niet of drie zoenen gebruikelijk is daar dus misschien moet ik voor de knuffel gaan. Ik haat daten.

1 like

Dankje! Ik ga nu uit huis aaah

1 like

Begroet hoe jij dat zelf het liefst wilt en veel plezier :relieved:

Ik ben nu op een punt beland dat ik eigenlijk helemaal geen zin meer heb om met m’n matches te praten. Ben een beetje tindermoe denk ik. Heb trouwens ook Bumble gedownload en aanbod is inderdaad wel beter. Maar systeem dat je moet praten om de match in stand te houden vind ik vervelend. 24 uur is ook wel kort en ben niet altijd aan het checken of ik weer een match heb.

2 likes

Hahah ja echt heel spontaan! Nou ik heb hem net naar de trein gebracht hahah en hij zegt elke keer dat hij terugkomt dus we’ll see. Al hoop ik verder nergens op, het was sowieso een hele leuke avond. Ik vond het doodeng maar het was totaal niet awkward ofzo echt gewoon heel chill en de gesprekken liepen ook heel natuurlijk. Het is dat ik nog andere dingen te doen heb vandaag anders hadden we nog de hele dag kunnen chillen samen. Vanuit hem ook. Dus stiekem hoop ik hem nog wel een keer te zien.

Heel veel plezier bij je date! Gewoon doen wat je zelf fijn vind hoor haha.

1 like