Tinderervaringen

Klinkt als een fijne date! Balen van de afstand:( Reist hij vaker voor werk?

Mijn date was leuk! De begroeting was een knuffel hahaha. Vind het wel gek om met een Amerikaan te praten, omdat ik dat zo sterk met films associeer dat het bijna een beetje nep voelt ofzo. Hij babbelde wel vlot, maar ik kon er ook wel een diepere draai aan geven. Hij vroeg bij het afscheid of we binnenkort een drankje konden doen, dus hopelijk zie ik hem snel weer!
Ik merk wel dat ik flirten zooo moeilijk vind, ik baal daar een beetje van. We gingen wandelen en hadden wat te drinken gehaald bij een koffiekraampje en gingen op een bankje zitten en soms was ie een beetje flirty door me aan te raken en dan klap ik dicht. Ik snap dat niet van mezelf en achteraf vind ik dat zo suf, maar ik ben zo’n enorme kat uit de boom kijker dat ik bang ben dat ik zo van alles misloop.

2 likes

Nee hij was echt toevallig nu hier haha maar het is niet ver vliegen en een ticket kost niks dus wie weet.

Ah fijn dat het leuk was! En niet balen achteraf! Moet zelf ook altijd wennen als ik mensen nog niet ken. En hij vroeg je om binnenkort nog een drankje te doen dus hij vond het ook leuk.:relaxed:

2 likes

Oh mijn eerste echte date komt er ook aan. Duurt nog even maar vind het zo spannend. Na 10 jaar in een relatie te hebben gezeten is dit wel ineens heel spannend. Op whatsapp klikt het wel. Qua typte twijfel ik wel. Maar wat heb ik te verliezen :clap:t2::joy:
Maar oh wat spannend :sweat_smile:

4 likes

Pff dit snap ik ook niet.
Vind het ook een beetje hypocriet ofzo. Laatst paar dagen op en neer gechat met iemand die dan ineens onthuld net uit een jarenlange relatie te komen en op z’n vroegst pas in het nieuwe jaar weer toe te zijn aan een date want er moet nog van alles verwerkt worden blabla. Ja doe dat dan ff offline en niet al chattend met mij terwijl ik denk dat we toewerken naar een date.

5 likes

Haha wat?!

Misschien bedoelt hij dat hij niet romantisch wil daten, maar iemand zoekt om gewoon mee van bil te gaan? Anders zou ik t ook niet weten…

1 like

Ja dit of hij komt uit een lange relatie en was nieuwsgierig naar de dating apps? Dat heb ik tenminste gedaan toen ik probeerde te accepteren dat ik weer vrijgezel was; ik heb toen uit nieuwsgierigheid gekeken hoe het werkt, met een paar mensen wat gekletst en mij vervolgens afgevraagd waar ik in godsnaam mee bezig was en de apps weer verwijderd. Het is dat ik niet met mensen hun gevoelens wil spelen, maar aandacht van anderen helpt wel…
Ik heb dit toen trouwens ook eerlijk tegen iemand gezegd die af wilde spreken en nu zien we elkaar al een aantal maanden af en toe vriendschappelijk :blush:

Wat spannend! Hebben jullie al een datum geprikt?

Ja 14 december. Allebei erg druk ahha

Ahh dat duurt nog even ja, maar wel heel leuk! Allebei iets om naar uit te kijken

1 like

Omg ik heb een tindermatch waar ik echt gek van word. Hij wilde meteen mn instagram of facebook want dat praat makkelijker en hij vroeg ook meteen ‘Bij jou logeren of bij mij?’ Dus ik reageerde daar ff niet op want was aan het werk, heb ik al een ??? in mn nek. Jammer want hij is knap, maar hier heb ik totaal geen zin in

2 likes

dat denk ik ook niet :joy: hij is van België en toen ik vroeg waarvan precies zei hij zuidoost vlaanderen, nou dan weet ik totaal niet waar dat is

Brrrrrr weg ermee

Z’n ego strelen waarschijnlijk

2 likes

Ik heb nu net Bumble aangemaakt en ik kreeg net een notificatie dat ik een like had en ik likete hem terug (zo simpel ben ik he) alleen nu kan ik hem nergens terugvinden?

Ik had voor morgenavond een date gepland staan maar hij zegt net af. Ik ben niet verbaasd maar toch wel jammer als iemand dat ineens zegt. Wel netjes dat hij annuleert dus ik heb hem bedankt en verder succes gewenst.

Heb voor over 1,5e week een date maar de afgelopen dagen hebben we nauwelijks tot niet gesproken. Vind dat niet erg, aangezien we elkaar ook niet echt kennen ofzo, maar het lijkt zo abrupt terwijl het daarvoor zo leuk was? :frowning:

Voor de zekerheid toch maar een ‘luchtig’ berichtje gestuurd met de vraag hoelaat we van plan zijn te gaan zodat ik misschien die ochtend nog iets kan doen ofzo. Echt hopeloos.

Wat vinden jullie? Moet er als je zo ver van tevoren een date plant een soort check-in moment tussendoor zijn? Lijkt me toch wel chill om te weten als er even een tijdje niets gezegd wordt? Pfff, ik suck echt in dit online daten.

2 likes

Haha nou ik heb soms als ik over een paar dagen een date afspreek, dat ik dan bang ben dat we in de tussentijd al alle gespreksstof er doorheen jagen op whatsapp. Misschien heeft je date ook zo’n gedachte en blijft ie daarom stil :stuck_out_tongue: (mensen blijven rare wezens)

3 likes

Ja, wellicht, is wel begrijpelijk. Toch een raar iets. Mijn gevoel zegt dat hij er tussenuit sneakt. Maar goed, als ik komende 24u geen respons heb, ben ik waarschijnlijk geghost. Echt lullig, maar part of the deal, I guess.

Het viel mij ineens op dat bij elke match op tinder staat: jij een ‘’ … ‘’ zijn een match en dan -1 of -4, -7 enz. weet iemand wat dit betekend? is dit een soort score ofzo?