Kun je een screenshot maken beetje anoniem? Ik heb dat niet namelijk
Ja echt vreselijk
Haha ja ik was ook nieuwsgierig, daarom dacht ik vraag het hier, weet iemand het vast wel
Dat is gewoon een fout in de code dan, want daar hoort inderdaad een tijdstip te staan
Misschien is -1 dan 1 uur geleden en -7 7 uur geleden, enz…
Dat ligt er denk ik aan of je locatie altijd delen of locatie delen bij gebruik van de app hebt ingesteld.
Ben gewoon officieel geghost, lol, echt fml. De gast was al een beetje een weirdo maar dit had ik zooo niet verwacht. Hij leek zo enthousiast om alles, en we hebben gebeld en gevideobeld steeds voor meer dan een uur. Word er echt een beetje depri van. Ik zou het niet moeten doen maar wil hem zo graag opbellen en verrot schelden. Heb nu echt zo’n moment van: why de f probeer ik nog überhaupt mensen te daten?! Moet echt aan het idee gaan wennen dat het forever alone leven mij gekozen heeft… echt hopeloos dit😒
Ah wat rot dat hij dat heeft gedaan! Maar je zegt zelf al dat hij een weirdo was, van zo iemand wil je toch helemaal niks meer? Gohsten is super lullig en gemeen en zegt veel over de persoon zelf, dus toch juist fijn dat je dat nu weet voor je er meer in inversteerd? En je moet echt niet denken dat je voor altijd alleen blijft omdat een “weirdo” gemeen tegen je doet!
Lief!
Klopt ook. Deze dag verliep onverwachts beter dan ik dacht dus heb er niet eens meer aan gedacht. Wanneer ik alleen thuis ben, voelt het gewoon even kut. Ik denk wel dat ik voor nu het online daten even laat voor wat het is. Volgend jaar misschien een nieuwe poging. Heb bedacht dat ik mijn huis even ga opknappen nog voor het eind van het jaar. Likje verf hier en daar, decoratie etc. Heb daar echt zin in, dus voorlopig alweer andere vormen van afleiding
OMG ik superlike net per ongeluk iemand met in zijn bio:
I hope you like being choked en nog meer van dat soort ongein en het was natuurlijk een match. Gelijk opgeheven!
Weet iemand of je bij Happn ook iemand kan unmatchen? Ik zie zelf alleen maar de optie tot blokkeren maar dat vind ik ook meteen zo heftig ofzo haha.
Ik had een match op Tinder en we hadden een gesprek gehad dat wel redelijk leuk was (niet fantastisch, maar zeker ook niet vervelend). Toen ging ie zogezegd Tinder verwijderen dus ik kreeg zijn nummer om nog verder te praten. Op Whatsapp vroeg ik waarom ie Tinder ging verwijderen. Hij gaf aan dat het niveau echt laag was en er weinig slimme mensen op zaten (op ons gesprek na). Paar zinnen verder gaat het zo:
Hij: Yes, interlegentie is een groot algemeen begrip.
Ik: Spel je dat nu bewust zo?
Hij: Haha nee.
Ik: O
Einde gesprek
Je moet idd klikken op melden en blokkeren, en dan kiezen voor blokkeren zonder reden
Ik zit te swipen op tinder in Berlijn en omg ik wil hier wonen ahhaha. Allemaal leuke jongens en zo veel matches en ze praten gelijk.
Jullie zijn weer gaan daten nadat je hem tegen kwam?
Knap! Veel geluk.
Nou intelligentie met één l zou gekund hebben, maar ik vond dit wel zo’n bijzondere spelling dat ik het een beetje een afknapper vond om eerlijk te zijn. Maar misschien heeft ie dyslexie, dat zou kunnen natuurlijk. Mijn broer heeft dat ook en die spelt soms ook zo fonetisch.
Ja, snap ik, ik kan me voorstellen dat het lastig wordt maar mooi dat jullie er allebei voor openstaan.