Ik heb toevallig ook een vriendin die tijdens het daten in Berlijn gedrogeerd en verkracht is. Ze is er niet bovenop, heeft serieuze verslavingsproblematiek door wat er gebeurd is. Natuurlijk ook anekdotisch, maar ik geloof wel dat het een beetje een rare ruwe stad is.
Hoe bedoel je pauze?
Zo heftig Hopelijk krijgt ze de hulp die ze nodig heeft om het te kunnen verwerken en voor die verslaving.
@Zemraluani het is ook anekdotisch. Ik hou ook van de stad, maar er is ook zeker iets mee dat ik niet kan plaatsen. En het zal de grootte vast zijn dat je dus gewoon vaker weirdo’s kan ontmoeten. Hebben wij ze toevallig gehad Kan je inderdaad verder niks mee.
En die 2e jongen mag best Amerika leuk vinden maar ik vind het gewoon wat delusional om te geloven dat de ongelijkheid die daar aanwezig is door mensen hun eigen toedoen is en het systeem verder koek en ei is.
Ik zal beter op mijn verwoording letten de volgende keer. 2e gast is inderdaad niet helemaal passend. Los van zijn homofobie nog wel de normaalste, denk ik. Ik doe hem tekort.
Enfin, veel grotere stad > veel meer problemen. Got it.
Ik denk echt dat ik Happn maar moet verwijderen haha, tot nu toe weinig succes. Er komt net gewoon een kerel voorbij die “ik plas onder de douche” in z’n bio heeft staan…
Hahahaha heeerlijk, stuur maar door
Hahaha ja ik heb 'm meteen weggeswiped. Prima als je onder de douche plast maar dat hoef ik niet te weten op zich
ik heb zondag een date. Oh Ik durf niet hoor
HHah ja! Het stomme is als het niet leuks is is het best stom want op whatsapp klikt het wel heel erg. Wie weet dat ik daarom ook wel niet meer durf haha
Ja precies hij is onwijs lief.
Maar qua kledingstyle wel heel anders als wat ik gewend ben. Volgens mij geeft hij er niet zo veel om. (Ik wel ahah) maar hè kleding is te veranderen ahahha
Ik was leuk aan het praten met een match en vroeg of hij vanavond af kon spreken. Vroeg ie wat ik wou doen. Dus ik zei nou gewoon wat drinken, kletsen, bioscoop?
Zegt ie: ik ga geen uur rijden om met je te kletsen
Okay buddy
Hahahaha
Jeeeezus oke duidelijk wat hij wil hahaha
Kom net weer een pareltje tegen hoor:
GIVE ME YOUR HEARR
ANDI WILL GIVE YOU AL THE LOVE
Thanks but no thanks
En stond er ook echt AL ipv ALL?
Ik heb gisteravond mijn eerste date gehad via Bumble. Was leuk, ben benieuwd of er tweede date komt. Het was zo’n date leuk genoeg voor een avondje maar misschien niet om er werk van te maken voor een tweede.
Grootste teleurstelling was dat hij zijn semi-lange lokken afgeknipt had en zijn baardje geschoren. Maar dat groeit wel weer, zei hij. Wel voor het eerst dat iemand er in het echt heel anders uitziet. Ik vond het niet heel erg.
Ik heb straks een tweede date en hij komt bij mij thuis maar nu schrok ik vannacht ineens wakker en dacht shittttt heb alleen water, thee, koffie en groene ijsthee in huis wat nou als 'ie iets anders wil drinken. En nu ben ik al uren aan het overwegen of ik nog ander drinken ga halen maar we koken vanavond samen en gaan daarvoor ook nog naar de winkel eind vd middag.
Jeetje wat moeilijk allemaal dit.
@Twijfelaar oja vind ik altijd zo lastig, als het wel gezellig was maar je weet niet of het zooo gezellig was dat je nog eens wil afspreken.
Vanmiddag
Dankjewel!
Volgens mij wel ja
Ja, we waren erg enthousiast om snel de tweede date in te plannen en die viel ZO tegen ahhahaha. Ik vond hem heeeel Amerikaans, echt een small talker en hij werkt ook in de sales en vertelde dat hij salestelefoontjes plegen ook erg leuk vind en ik dacht echt oke nee ik wil naar huis. Ik vroeg ook hoe zo’n telefoontje dan gaat en het was echt vreselijk. Ik was ook behoorlijk aangeschoten en heb ook wel een beetje gemeen gedaan door heel hard te lachen om dat Amerikaanse ‘hey-how-are-you-gesmalltalk’
Na de date vroeg ie nog of ik maandag mee wilde naar een concert en ik dacht shit dus zei van zie nog wel. Daarna geen contact meer gehad dus ik dacht oke top. Maar toen had hij toch nog een afwijsberichtje gestuurd haha. Vond t wel netjes en een goede les voor mezelf om het zelf te doen voortaan ipv niks meer te laten horen.
Ik heb even het datetopic niet zo in de gaten gehouden door alle discussies tussendoor. Had jij jouw date nog gezien die toen kwam eten en was blijven slapen?