Tinderervaringen

Oké voor de mensen die het nog weten/interessant vinden ik had twee weken geleden een date met mn droomman die in Engeland bijkt te wonen haha. Inmiddels zijn we dus twee weken verder en we spreken elkaar nog elke dag. Zojuist een uur gefacetimed en hij zei dat hij op zijn werk al vakanties moet doorgeven voor de eerste paar maanden van het jaar, en dat hij graag in januari of februari hierheen wil komen dus we dat even moeten plannen. Ik vind het zo leuk en spannend en eng en alles eigenlijk. Had vooral verwacht dat het een keer een leuke date ze zou zijn en verder niet eigenlijk, aangezien hij hier op citytrip was. Beetje zoals met oude bekenden van: “Oh ja we moeten snel weer eens afspreken!” uit beleefdheid. Maar hij is serieus. En ik vind het en hem echt heel leuk maar het is ook weer niet zo praktisch allemaal en I’m freaking out haha nouja sorry voor het lange verhaal haha.

29 likes

Joh wat superleuk voor je! Spannend zeg

1 like

Oh wow hahaha oke nevermind dan.
Ik baalde al dat ik zo wegga en al die knappe matches achterlaat hahaha.

Kan ook. Maar het gebeurt daar opvallend veel bij opvallend veel vrouwen. Misschien is het de grote stad? Idk. Het merendeel is vast prima, maar in die vrouwengroepen, mijn vriendinnen en ik zelf vissen vast gewoon net uit de verkeerde vijver.

Ik zet tinder regelmatig op pauze omdat ik er dan even geen zin in heb. Heb ‘m nu een week op pauze gehad en net even aangezet. Gek genoeg zitten er dan mannen tussen die me wel geliked hebben (zie ik bijv aan de afstand). Ik snap niet hoe dit kan want ik was een week lang invisible. Soms zie ik dan ook mensen uit een andere stad waar ik dan was geweest terwijl m’n profiel op pauze stond. Iemand enig idee hoe dit kan? Vind ik eigenlijk best vervelend.

Ik heb toevallig ook een vriendin die tijdens het daten in Berlijn gedrogeerd en verkracht is. Ze is er niet bovenop, heeft serieuze verslavingsproblematiek door wat er gebeurd is. Natuurlijk ook anekdotisch, maar ik geloof wel dat het een beetje een rare ruwe stad is.

1 like

Hoe bedoel je pauze?

Zo heftig :broken_heart: Hopelijk krijgt ze de hulp die ze nodig heeft om het te kunnen verwerken en voor die verslaving.

@Zemraluani het is ook anekdotisch. Ik hou ook van de stad, maar er is ook zeker iets mee dat ik niet kan plaatsen. En het zal de grootte vast zijn dat je dus gewoon vaker weirdo’s kan ontmoeten. Hebben wij ze toevallig gehad :woman_shrugging:t5: Kan je inderdaad verder niks mee.

En die 2e jongen mag best Amerika leuk vinden maar ik vind het gewoon wat delusional om te geloven dat de ongelijkheid die daar aanwezig is door mensen hun eigen toedoen is en het systeem verder koek en ei is.

Ik zal beter op mijn verwoording letten de volgende keer. 2e gast is inderdaad niet helemaal passend. Los van zijn homofobie nog wel de normaalste, denk ik. Ik doe hem tekort.

Enfin, veel grotere stad > veel meer problemen. Got it.

Ik denk echt dat ik Happn maar moet verwijderen haha, tot nu toe weinig succes. Er komt net gewoon een kerel voorbij die “ik plas onder de douche” in z’n bio heeft staan… :roll_eyes:

1 like

Hahahaha heeerlijk, stuur maar door :stuck_out_tongue:

Hahaha ja ik heb 'm meteen weggeswiped. Prima als je onder de douche plast maar dat hoef ik niet te weten op zich :joy:

1 like

ik heb zondag een date. Oh Ik durf niet hoor :rofl:

4 likes

HHah ja! Het stomme is als het niet leuks is is het best stom want op whatsapp klikt het wel heel erg. Wie weet dat ik daarom ook wel niet meer durf haha :joy:

Ja precies hij is onwijs lief.
Maar qua kledingstyle wel heel anders als wat ik gewend ben. Volgens mij geeft hij er niet zo veel om. (Ik wel ahah) maar hè kleding is te veranderen ahahha :rofl:

Ik was leuk aan het praten met een match en vroeg of hij vanavond af kon spreken. Vroeg ie wat ik wou doen. Dus ik zei nou gewoon wat drinken, kletsen, bioscoop?
Zegt ie: ik ga geen uur rijden om met je te kletsen

Okay buddy :joy:

27 likes

Hahahaha

1 like

Jeeeezus oke duidelijk wat hij wil hahaha

Kom net weer een pareltje tegen hoor:

GIVE ME YOUR HEARR :heart:
ANDI WILL GIVE YOU AL THE LOVE :heart::heart::heart:

Thanks but no thanks

2 likes

En stond er ook echt AL ipv ALL?