Tinderervaringen

Ik heb gisteravond mijn eerste date gehad via Bumble. Was leuk, ben benieuwd of er tweede date komt. Het was zo’n date leuk genoeg voor een avondje maar misschien niet om er werk van te maken voor een tweede.

Grootste teleurstelling was dat hij zijn semi-lange lokken afgeknipt had en zijn baardje geschoren. Maar dat groeit wel weer, zei hij. Wel voor het eerst dat iemand er in het echt heel anders uitziet. Ik vond het niet heel erg.

3 likes

Ik heb straks een tweede date en hij komt bij mij thuis maar nu schrok ik vannacht ineens wakker en dacht shittttt heb alleen water, thee, koffie en groene ijsthee in huis wat nou als 'ie iets anders wil drinken. En nu ben ik al uren aan het overwegen of ik nog ander drinken ga halen maar we koken vanavond samen en gaan daarvoor ook nog naar de winkel eind vd middag.
Jeetje wat moeilijk allemaal dit.

@Twijfelaar oja vind ik altijd zo lastig, als het wel gezellig was maar je weet niet of het zooo gezellig was dat je nog eens wil afspreken.

1 like

Vanmiddag :scream:
Dankjewel!

2 likes

Volgens mij wel ja

1 like

Ja, we waren erg enthousiast om snel de tweede date in te plannen en die viel ZO tegen ahhahaha. Ik vond hem heeeel Amerikaans, echt een small talker en hij werkt ook in de sales en vertelde dat hij salestelefoontjes plegen ook erg leuk vind en ik dacht echt oke nee ik wil naar huis. Ik vroeg ook hoe zo’n telefoontje dan gaat en het was echt vreselijk. Ik was ook behoorlijk aangeschoten en heb ook wel een beetje gemeen gedaan door heel hard te lachen om dat Amerikaanse ‘hey-how-are-you-gesmalltalk’ :no_mouth:
Na de date vroeg ie nog of ik maandag mee wilde naar een concert en ik dacht shit dus zei van zie nog wel. Daarna geen contact meer gehad dus ik dacht oke top. Maar toen had hij toch nog een afwijsberichtje gestuurd haha. Vond t wel netjes en een goede les voor mezelf om het zelf te doen voortaan ipv niks meer te laten horen.

Ik heb even het datetopic niet zo in de gaten gehouden door alle discussies tussendoor. Had jij jouw date nog gezien die toen kwam eten en was blijven slapen?

1 like

Hij was echt niet m’n type, maar ik was ook wel echt gemeen met die drankjes op. Zei dat ik t ronduit kut en onnodig vind om Jan en alleman te ‘how-are-you’en’ en persoonlijke dingen te vragen terwijl die relatie dat (vanuit mijn Hollandse blik) er niet om vraagt.

Ahja, ik dacht dat ik je update gemist had, omdat hij inderdaad zo enthousiast was! Ik denk dat er misschien nog wel een staartje kan komen, omdat hij je ook eerder verraste door toch wel contact op te nemen. De vraag is inderdaad hoeveel je daar uiteindelijk aan hebt haha.
Heb je verder nog leuke matches of heb je het na de regenboogvent weer even gehad met de apps?

1 like

Ik heb straks een date via Inner Circle en ik begin nu wel nerveus te worden :grimacing:

7 likes

Spannend! Wat gaan jullie doen?

Ergens Ajax kijken haha

Hahah originele date!

1 like

Ja ben benieuwd of dat niet vet ongemakkelijk wordt… Naja als het stom is ga ik maar gewoon heel geconcentreerd de wedstrijd kijken I guess

Je hebt in elk geval altijd wel iets om over te praten! Misschien dat je alleen niet echt aan persoonlijke vragen toekomt omdat jullie zo in de wedstrijd zitten/dat een beetje afleidt?

1 like

Fijn dat het herkenbaar is voor jou, ben ik in ieder geval niet de enige flapdrol in dit soort situaties :joy:

Oh, nou perfect! Dan duim ik dat ie nog met iets komt. Wil je 'm eventueel woensdag ofzo weer appen of ie al beter is? Het is leuker als hij weer wat stuurt, maar aan de andere kant: wat heb je te verliezen? Misschien blijkt hij de ideale jongen voor je nog niet bestaande excel-bestand hahaha.
Zo’n lijstje zou echt perfect zijn, maar waar vind je leuke jongens? Mijn lijstje zou helemaal leeg zijn haha. Ik heb het idee dat nu ik wat ouder ben, het ook lastiger is om gewoon een beetje rond te scharrelen. En ik vind tegenwoordig minder leuke jongens, of ik ben nog kieskeuriger geworden dan ik al was😬

1 like

Oeh, ideaal moment om hem te zien :sunglasses:

Wist niet dat hij aan het daten was, omdat je laatst nog mee was naar een familiedingetje van hem. Ik zou dan ook even bitter zijn, niet omdat je het hem niet gunt maar omdat je het zelf ook wil.

1 like

Hahaha ja, dat is wel een vreemde situatie.

Vind het wel knap dat je je wensen wel heel duidelijk op een rijtje hebt. Rationeel dan, want ik kan me voorstellen dat het op emotioneel vlak wel lastig kan worden. Slapen jullie ook samen? Omdat je hem ook je fwb noemt? En weet z’n date van jou? Lijkt me wel echt heel moeilijk om jullie band straks voort te zetten als ie een relatie begint. Zou jij puur een vriendschap zien zitten met hem? Of wil je dat ook niet meer als je hem niet meer voor benefits kan oproepen?

Edit: ik heb nog een jongen als date-optie (ik match al 5 jaar met hem😂). Hij vroeg gisteren of ik wilde wandelen, maar ik kon niet zo last minute en hij kon vandaag weer niet. Merk dat ik ook nog erg zit met m’n date die overspannen raakte en me dumpte (ook al is deze vent echt een dikke red flag en moet ik blij zijn dat het uit is). Heb dat emotioneel niet helemaal verwerkt nog, dus ben ook niet heel actief op de apps (en irl ontmoet ik nooit iemand😜)

1 like

Lijkt me mooi als jullie vrienden kunnen blijven straks! Uiteindelijk ben je ook wel speciaal voor hem, want hij nam je wel mee naar z’n familiefeestjes. Heb je het hier ooit met hem over gehad? Wat er zou gebeuren als hij een relatie krijgt?

Ik ben een beetje het tegenovergestelde van jou😂 Ik wil online aandacht, maar vind afspreken eng, ben onzeker, dus stel dat altijd uit. Zo is die potentiële date iemand van vroeger die op een gegeven moment genoeg had van het appcontact en wegviel. Ik heb hem ooit op een feestje gezien (hij mij niet) en ik twijfel ook of ie langer is (ik ben 178 en wil me geen reis voelen naast m’n date), dus ik geloof dat dat bij hem destijds ook mee heeft gespeeld in m’n afweging om het afspreken uit te stellen.
Hahaha, ik word oud. De kroeg in na werk trek ik niet, dus dan maar wandelen in het weekend😂

Oke ik ben thuis. Een prima jongen maar nee ik had al snel het gevoel dat dit hem niet word.
Qua karakter misschien best een klik. Maar qua uiterlijk voelde ik het niet. Heb het hem meteen na de date verteld. Het was gezellig maar dat was het ook. Best gek want we hadden veel app contact.
Maar beter zo.

3 likes

Klopt het was een grote stap en een goede stap in de goede richting. Het komt uiteindelijk wel. Inderdaad volgende keer is sneller afspreken beter.
:blush: ach alles op zijn tijd. Een Tinder ervaring rijker. En wie weet een vriend erbij.

4 likes

Ja, je hebt ook helemaal gelijk! Ik heb soms van die spontane yolo-dates gehad en die vond ik achteraf ook chiller, omdat je inderdaad die druk totaal niet hebt. Toch blijk ik makkelijk in oude patronen vallen en blijf ik lekker veilig achter m’n schermpje :no_mouth: Die wandeljongen2.0 is ook niet echt een apper en dan word ik daar weer onzeker van en zie ik het als een grotere stap om er een date uit te slepen, maar na 5 jaar wordt het wel eens tijd ahhaha

3 likes

Wat ik hier nu heb ervaren. We hadden heel lang app contact en nu was de date voor mij het niet.
En nu voelt het zo leeg ineens

1 like