Tinderervaringen

Ja, dit is wel heel herkenbaar. Les voor de volgende keer: snel afspreken:p

Ja ik doe met je mee haha

Nu nog een geschikte kandidaat vindenšŸ˜‚

Nou zullen ze bestaan?
Ik heb Tinder maar weer aangezet.

Ik ben verbitterd na al die jaren ā€œonsuccesvolā€ tinderen haha.

2 likes

Hahahhahaa yes!!!
Heb je dat weekend voorgesteld?

1 like

Wel fijn als je er zo casual in kan staan van ā€˜ik zie wel’. Ben je ondertussen aan het swipen om een vent dichterbij te vinden?

1 like

Oja, dat las ik inderdaad in een bericht van joušŸ˜‚
Terwijl je eerst zo positief was met al het lekkers dat op bumble voorbij kwam. Misschien is Hinge wat? Daar vind ik de mannen ook wat knapper en normaler dan op tinder.
Dit zeg ik wel leuk, maar ik blijf bij Tinder hahaha

1 like

Ik heb na lange tijd weer een gesprek gehad op Hinge en die boy is zo doorzichtig als mijn lipgloss.

• Hij zei dat een dame de match opgeheven had met hem nadat hij zei dat hij een masterstudent was en dat dat hem gekwetst heeft. Ook zou ik de eerste zijn die met hem praat, wat dus al niet klopt door voorgaande. Volgens mij is dat zijn praatje om zieltjes te winnen.

• Hij zei op een gegeven moment ā€œDid you get my last messageā€? Zo van dat ik niet op tijd reageer, denk ik

• Hij zei vanuit 't niets dat hij ā€œsuch a feministā€ is, ook om punten mee te scoren waarschijnlijk

9 likes

Ugh volgens mij is mijn Tinder stuk ofzo. Krijg helemaal geen matches met leuke mensen en als ik dan een match heb komt er gewoon geen gesprek terwijl ik juist zin heb in slap lullen op Tinder :thinking:

1 like

Tinder is niet stuk, de mannelijke bevolking is stuk

41 likes

Ik heb sinds een tijdje ook weer Tinder en Happn maar ik erger me dood aan de vraag ā€˜Wat zoek jij hier?’.
Weet ik veel??

9 likes

Helaasss

Zitten er eigenlijk überhaupt wel mannen buiten Amsterdam op Bumble? Heb 't laatst gedownload omdat iemand hier zijn dat er zoveel knappe mannen op zitten hahah, en dat klopt, maar wel bijna allemaal Damsko boys en dat is zo ver weg… :sob:

Ik had voor vanavond een date gepland staan en hij heeft gisteravond (netjes) afgezegd alleen ik begrijp echt niet waarom, het was juist zo leuk! Hij zei ook: je hebt me zo veel geleerd. Dus ik kon het niet laten om daar op door te vragen en toen zei hij dat het voor hem nieuw is dat dit soort gesprekken leuk kunnen zijn en energie kunnen opleveren. En toen begreep ik er natuurlijk helemaal niks meer van dus ik heb het maar gelaten en ga nu naar de yoga vanavond. :relieved:

4 likes

Jammer dat hij geen tegenvoorstel doet. Ga jij dat doen?

Oh ik interpreteer zo’n afzegging met ā€œje hebt me veel geleerdā€ meer als een afsluiter dat er geen vervolg komt eigenlijk, maar misschien zit ik ernaast juist

Nee, ik heb gevraagd of hij nog contact wilde houden en dat wilde hij niet. Bij alles zei hij ā€˜denk ik’. Niet heel overtuigend dus maar dan hak ik de knoop wel door, dus ik heb zijn nummer inmiddels verwijderd.

4 likes

Jammer dat het zo moest gaan maar je hebt er goed aan gedaan, op naar leuker! :slight_smile:

1 like

Ben aan het chatten met een jongen die mijn naam steeds met een -i in plaats van -ie schrijft. Dus ik typ de zijne nu met -que i.p.v. -k. Kinderachtig misschien, maar hoe moeilijk is het. M’n naam staat boven het chatscherm en heeft niet veel letters.

39 likes