mag ik hier ook een oude tinderervaring neer zetten?
een paar jaar geleden toen ik nog op tinder zat had ik een match met een jongen. Het was een van mijn eerste serieuze gesprekken. Na een aantal dagen over en weer te appen kwam bij hem het spontane idee om elkaar te zien, diezelfde middag nog. Ik vond dat onwijs spannend en wist niet of ik dat wel moest doen (for the record, ik was net 18, hij eind 20) maar oke. Met vriendinnen erover gehad en besloten heel spontaan met hem af te spreken in de stad. het was een zonnige dag, er waren genoeg mensen, dus echt iets kon er niet gebeuren.
Toen ik hem het station uit zag lopen schrok ik al, hij was namelijk een centimeter of 15 kleiner dan dat hij gezegd had (ik had gezegd dat ik iets groter dan 1,70 was en hij gaf aan bijna 1,90 te zijn). Hij was kleiner dan dat ik was… was al afknapper 1 (niet per definitie dat hij kleiner was, maar wel dat hij erover gelogen had).
wij de stad in en iets drinken, we zaten nog geen 15 minuten toen hij de rekening vroeg
niet heel erg, want er was nou niet bepaald een klik. Wel zo vriendelijk geweest om nog even samen naar het station te lopen.
zijn we onderweg naar het station stopt hij en zegt: ‘Even wachten moet even iets in mijn telefoon zetten.’ Ik: ‘Oke…’ Hij: ‘Ja ik zag een blauwtje en die wil ik even noteren, IK TEL NAMELIJK ALLE VLINDERS DIE IK ZIE’. Ik moest op dit moment mijn lach ontzettend inhouden en kon alleen maar reageren ‘oke
’. Ik heb de rest van de tijd niks meer tegen hem kunnen zeggen zonder in de lach te schieten.
Achteraf dacht ik dat het misschien wel op mij sloeg van "een blauwtje lopen’’ maar toen kwam ik erachter dat blauwtjes toch echt wel vlinders zijn.
edit; nu ik het zo lees is het volgens mij niet zo grappig als dat het echt was haha