Tinderervaringen

Ik begin soms zelf maar bijna niemand stuurt iets terug. Heb wel een aantal matches maar de gesprekken zijn op 1 hand te tellen.

2 likes

Haha ligt aan onze stad denk ik, ik heb dat ook :disappointed_relieved:

1 like

Ik heb gemerkt dat matches mijn humor niet kunnen waarderen en de match verwijderen als ik begin :joy: Maar serieus, als mij iets opvalt aan die persoon of beschrijving dan begin ik het gesprek want dan heb ik ook daadwerkelijk iets te zeggen of vragen. Maar als er niks in mij op komt dan begin ik niet het gesprek. Heb zelf namelijk altijd zo’n hekel aan een “hee! Alles goed?” gesprek

3 likes

Hahaha eens

Als ik een match heb die me best leuk lijkt dan stuur ik zo’n zwaaiend poppetje. Dan ben ik wel begonnen maar mogen zij iets leuks zeggen. Als ze dan vragen of alles goed is, vind ik het altijd een beetje jammer.

Ik wilde gaan zeuren dat ik geen leuke gesprekken heb maar volgens mij heb ik hierboven net de oorzaak beschreven. :robot:

1 like

Hahah maar op zijn minst héb je gesprekken. Mijn enige gesprek van maandag is doodgebloed

Hmm ja true, maar het is nou niet dat ik er warm van loop. Ik wil gewoon een leuke daaate. Hoe moeilijk kan het zijn?..:stuck_out_tongue:

1 like

Dit ja. Grr

1 like

Ik zie in het voorbijgaan echt wel leuke mannen in de supermarkt of gewoon op de fiets ofzo en dan denk ik: die zitten denk allemaal niet op Tinder ofzo? Maar ik ben heeel slecht in mensen herkennen op foto’s en ze dan in het echt zien

Ik zie ook heel vaak knappe mannen, in het OV ofzo, maar die zullen dan wel allemaal een relatie hebben of niet op zoek zijn of idd gewoon niet op tinder zitten.

Ik heb nu wel een leuk gesprek met iemand maar het gaat niet echt ergens heen. Ook ben ik er de hele tijd van overtuigd dat hij een bepaalde naam heeft maar hij heet heel anders😂 weet ook niet waarom, vind die naam meer bij hem passen ofzo haha

1 like

Huh Haha denk je dat hij liegt over zijn naam?

Haha huh ik werd net ontmatcht middenin een zin van een gesprek dat hij nota bene zelf was begonnen, een paar minuten eerder. Lekker random.

Edit: huh hij stuurt alsnog een bericht en als ik daarop klik dan kom ik uit in het gesprek, maar als ik bij mijn matches kijk staat hij er niet tussen? Kan dus het gesprek ook niet meer openen om te antwoorden. Vet raar.

1 like

Haha nee, maar ik vind hem dus echt een Erik. Maar zo heet hij helemaal niet, weet ook niet hoe ik erbij kom :sweat_smile: ik ken ook geen Erik waar hij op lijkt ofzo.
Dit is gewoon een random rare gedachte van mij, slaat nergens op haha

@Rebus dat is wel heel vreemd ja. Misschien dat het gesprek straks weer terug is?

2 likes

Ik heb dit ook wel eens gehad. Ik heb zijn profiel toen gedeeld met mezelf via mail en dan kwam ik via die link in de mail bij het gesprek uit. Een beetje omslachtig, maar als hij leuk is misschien de moeite waard


1 like

Volgens mij is hij niet zo leuk, maar thanks voor de tip haha! Als het nog een leuk gesprek wordt, zal ik dat eens proberen.

Uh huh oke ik heb opeens een leuke match. Nummers uitgewisseld, misschien gaan we afspreken maar helaas is ie maar 2 weken hier want hij woont in het buitenland. Heb ik weer dit.

1 like

Hij: ik ben de ideale schoonzoon
Ik: sorry ik ben niet opzoek naar een schoonzoon. LAAT DAT DUIDELIJK ZIJN.

39 likes

Ik kwam m’n eigen reactie tegen en ik wil graag even melden dat ondanks dat ik 2 maanden nog in Zweden gezeten heb, hij contact is blijven houden. We hebben zelfs sinds ik terug ben meerdere keren afgesproken en maandag zie ik hem weer. De man blijft mij verbazen. Hij wilde zelfs nog geen seks, want hij wil niks verpesten. Dat terwijl hij het makkelijk had kunnen krijgen, want ik sta al veel te lang droog
 Blij dat hij verstandiger is dan ik :joy:

18 likes

Dit klinkt als iets heel fijns :heart:

2 likes

Jeetje, ik heb er net een per ongeluk tegen me in het harnas gejaagd ofzo.

Hij: standaard verhaal met leuke foto’s en je komt over alsof je eigenschap x en y bezit.
Ik: Ha Pietje. Vervang je de eigenschappen nou bij elke match?
Hij: Is de eerste indruk he.
Ik: Ja, maar werkt dat nou zo’n standaardverhaal met op ieder toegepaste eigenschappen?
Hij: Ben je altijd zo onaardig en afkrakerig? insert boze emoticons. Je doet echt stom en waarom zeg je niet gewoon “oh, Pietje wat leuk!”.

Eh :sweat_smile:.

8 likes