Tinderervaringen

Ik ben ‘blij’ te lezen dat jullie tinder ook echt kut vinden, dacht echt dat het aan mij lag.

Iets van 1-2 jaar geleden had ik zo makkelijk veel pratende matches en nu echt bijna niks meer dat gewoon lekker/gezellig loopt. Ik vind het aanbod ook matig, de meeste jongens ‘ken’ ik al van zo lang single zijn/Tinderen :joy: Ik vraag me af of dat ligt aan Tinder zelf, of dat ik ouder ben geworden, of dat ik gewoon met de jaren echt gewoon te extreem kieskeurig ben geworden. Ik knap echt zo snel en makkelijk af op jongens, echt niet leuk van mezelf.
Hoe kom ik nou aan de man!!! Ik sta al zoooo lang droog

6 likes

Hahahaha niet!

1 like

Ik vind het ook echt helemaal niks meer, het aanbod niet en de gesprekken niet… ik heb vandaag besloten dat ik het maar ga verwijderen. Helaas betekent dat naar alle waarschijnlijkheid ook dat ik dan 0 dates zal hebben :joy:

1 like

Stond hij niet gewoon met een bruid op de foto? Vind sowieso fotos op datingapps met andere vrouwen (al dan niet geblurd) raar. Neem gewoon een foto van jezelf

2 likes

Ik heb Tinder na 2,5 jaar weer gedownload en herken sommige mensen ook nog van toen hahaha.
Vind dat een beetje gek? Niet dat het raar is maar toch.

Gewoon een simpele “heee :)”? Hmm weet het anders ook niet

1 like

Als ik dat heb stuur ik meestal iets van hahaha jij ook hier!!! ofzo

2 likes

“Hey, wat (…) om jou hier tegen te komen :blush:
…Leuk, fijn, grappig, interessant, bijzonder, verrassend…

Ik ben voor de vijfde keer een match met dezelfde jongen. Bij match 4 ging ik gelijk door voor de koffie maar uiteindelijk wilde hij niet meer en heeft hij afgezegd. Dus ik ben nu maar niet binnen gevallen met mijn koffiedate plan. :joy:

2 likes

Hahahah een gast die mij geghost heeft appt opeens dat hij in mijn stad is en of ik wil afspreken. Daarbij een foto van zijn lichaam. Gast how about NO.

4 likes

Ik had laatst een best wel leuke match die graag in plaats van chatten wilde bellen om elkaars stem te horen. Hoeft voor mij niet per se, en ik vind het ook niet zo relaxed dat iemand dan meteen je telefoonnummer heeft. Daar had hij meteen een oplossing voor; ik kon hem toch anoniem bellen zonder nummerherkenning? Uiteindelijk voelde het gesprek goed en leek hij me best leuk dus ik gaf hem mijn nummer. Hij vroeg me wanneer ik kon bellen dus ik gaf aan wanneer dat kon (een hele middag en avond). Uiteindelijk belde hij die dag niet en kreeg ik later een appje dat er iets tussen was gekomen. Kan gebeuren natuurlijk. Daarna vroeg 'ie opnieuw wanneer we konden bellen dus ik gaf weer een tijdstip aan. Ook op dat tijdstip belde hij niet - misschien verwachtte hij toen dat ik hem zou bellen? Anyway, daarna wilde hij opnieuw een moment prikken maar inmiddels was ik superdruk met het afronden van m’n werk voor m’n vakantie begon dus ik gaf dat aan en zei hem dat ik anders best een keer wat wilde drinken maar dat dat waarschijnlijk pas na de kerstdagen zou zijn. in verband met familiebezoek enzo. Toen ging hij helemaal uit zijn panty, vond hij dat mijn toon was veranderd, en beschuldigde me ervan dat als ik het zo druk had ik geen nieuwe dingen moest aangaan en dat dat dom van mij was. Nu weet ik weer waarom ik nooit mijn nummer geef, ook niet als iets wel potentie lijkt te hebben.

11 likes

Mozes kriebel - zo eng en claimerig voordat je elkaar uberhaupt hebt ontmoet!
Good riddance, zou ik zeggen.

5 likes

Ik heb zo een eerste date.
Hele dag niet zenuwachtig, nu wel.
Ik denk nu dat ik gewoon de rest van mijn leven alleen moet blijven. Hoe gaat dat met zoenen en de hele mikmak bij afscheid. Ik weet het niet meer, het is te lang geleden :grimacing:

3 likes

Ik geef ‘altijd’ 3 zoenen haha, ik ga daar ook helemaal over nadenken. In ieder geval heel veel plezier!

1 like

Herkenbaar. De keren dat ik uit spanning ongemakkelijk naar iemand heb gezwaaid als afscheid zijn niet meer op twee handen te tellen. Niet alleen op date gebied trouwens, daar heb ik niet zoveel ervaring mee. Maar dat maakt het wel nog ongemakkelijker.
Maar je kan het! Het is voor jullie allebei spannend waarschijnlijk. Jullie zitten in hetzelfde schuitje

2 likes

App ik sinds vanmiddag met een kerel, zit 'ie een beetje aan te sturen op elkaar toevoegen op facebook. Van mij hoeft dat niet zo, “ken” hem net 2 dagen, is hij al beledigd. Zegt 'ie toch z’n achternaam, “zoek me maar op”. Dus ik uit nieuwsgierigheid toch ff kijken, zie ik dat 'ie gewoon gelogen heeft over hoe en wanneer zijn relatie beëindigd is :joy:. Dus ik zeg daar wat van, ontkent hij het en begint over iets anders. Man man man, tinder zit vol frikadellen.

22 likes

Haha 1. stond z’n fb openbaar en 2. deelde hij dus de details over de breuk? :joy:

haha ja wel toevallig idd :biggrin:

Haha ja openbaar in elk geval, en hij deelde dus allerlei foto’s en reisverslagen van een verre reis met haar terwijl ze volgens zijn verhaal al uit elkaar moesten zijn toen die reis begon :sweat_smile:.

1 like

huh wow, waarom zou je daarover liegen?

Hoe was je date trouwens @TheOne?

1 like

Misschien is hij nog niet zo lang vrijgezel en wilde die het niet laten klinken alsof ie “meteen weer op zoek ging”? Nogal raar alsnog om er dan over te liegen, maar toch.

2 likes