Heb in april 3 maanden met een leuke jongen gedate via bumble. Is niets geworden maar ik heb steeds de neiging om naar zijn profielen te gaan op Facebook en op insta om te kijken of dat hij zijn profielfoto heeft veranderd. Dat herinnert mij er steeds aan hoe knap hij is, echt weirdly satisfying. Maar hij is écht écht zo’n aantrekkelijke man, my God. We konden het goed vinden met elkaar en leken qua persoonlijkheid ook heel erg/te veel op elkaar maar er was geen chemie. Ik vond het alleen in mijn hoofd goed passen maar geen passie niks. En nu denk ik steeds: hoe kan dat toch? Dit is mijn droomman zowat. Waarom werd ik niet smoorverliefd op die gast? Hij voelde hetzelfde en het eindigde best stom ook dus ik was niet echt verdrietig ofzo. Kan dus alleen niet goed rijmen waarom ik hem steeds op zoek. Nostalgie?
Ik heb recent echt precies dezelfde situatie gehad en was er ook helemaal door in de war. Echt alles klopte, wat jij ook al zei. Alleen we hadden ook totaal geen chemie! Ik denk er nog steeds zo vaak aan, omdat ik er nog steeds een error van heb in mijn hoofd haha
Ja was heel leuk! Ik weet niet of er echt potentie is, maar we gaan zien.
Een vriendin zei gisteren dat ik mijn eisen te hoog waren.
Ik heb geen hoge eisen, ik wil een klik en iemand waar ik me ook fysiek tot aangetrokken voel en ik weet niet helemaal of dit hier het geval is. Maar liever alleen dat gesetteld voor iets wat ik niet wil.
Ja precies dat snap ik dus ook niet en zei ik ook tegen hem. Het maakt mij niet uit al is het één week, maar over zoiets meteen liegen is wel raar en heb ik geen zin in dus adios.
Ik denk daar echt nooit over na, ik laat het altijd aan de jongen over. Misschien ook niet helemaal de goede instelling
Ligt eraan waarvoor hij/zij gevangen zat. En hoerenlopers tja, ik heb er geen moeite mee dat ie met hoeren an sich naar bed zou gaan want het is enkel lust wat erbij komt kijken, maar het idee van mensenhandel erachter laat me wel weer twijfelen.
Ik kreeg deze:
Met jou zou ik 2 beschuitjes eten. Eentje morgenochtend, de ander over 9 maanden👀
…
Hahaha zoooo jammer want hij heeft zo’n knappe kop
Maarja
Post-millennial versierstrategie: meteen over je kinderwens beginnen.
Huh mijn Tinder account is verwijderd omdat ik me niet aan de richtlijnen heb gehouden
Ik heb niks geks gedaan ?
Ja geen idee? Reageerde zelf altijd netjes.
Nu kan ik nooit meer op tinder
Ja ik zou alleen niet weten welk nummer ik moet gebruiken
Ehm ik heb die van mn moeder ik zei gewoon ja ik moet ff wat doen op je telefoon en toen die verificatiecode ingevuld en dat smsje verwijdert
Krijgt ze daar nooit een bericht van ?
Dacht al of ik moet een prepaid kaartje halen of kan dat tegenwoordig niet meer.
En ziet hij je fb niet ?
Jij had het dus ook zo ineens?
Ja ik had het ook ineens! Heb t wel aan mn instagram gekoppeld, niet aan facebook. Als ze een sms krijgt denkt ze vast dat het spam is.
Ja zo stom !
Ik ga maar een prepaid kaartje kopen. Volgens mij is dat de enige optie !
Maar die moet je dan denk ik ook in een andere telefoon stoppen toch? Anders moet je steeds wisselen
Gaat toch alleen maar om die code? Jij zit toch ook niet op je moeders telefoon ?
Dan doe ik de simkaart in mijn telefoon. Stuur het sms’je en wissel weer van simkaart
Ja dat kan, maar vond ik teveel moeite haha
Ik had gisteren mijn eerste tinderdate nadat het een aantal weken terug uit is gegaan met mijn ex. Had van tevoren niet echt verwachtingen maar het was verrassend leuk! Wil hem eigenlijk nog wel een keer zien haha.